part-17

384 18 2
                                    

"pura ek hafta ho gaya hai par ali abi tak mujhsy naraz hain..main kya karun kaisy manaon inko.." wo bed k dusry siry par baithy ali ko dekhty huwe wo man my boli jo pichly ek hafty sy ussy bilkul latalluk reh raha tha aur es wakt bi uski maujoodgi sy beniyaz apny laptop my masroof tha..

"ali.." usny dhemy sy pukara..par wo ussy beniyaz apny kam my laga raha..

"ali.." ek bar phir usy mukhatib kiya gaya..par is bar bi koi jawab na mila..

"aliiiii.." is bar wo thora tez awaz my boli..jis par wo jhalla utha..
aur laptop sy sar utha kar bola..

"kya hai . kyu mujy pareshan kar rahi ho..dikh nahi raha hai main busy hun.."

"wo..wwww..wo actually mujy apsy kuch kehn tha.." wo apny ungliyon ko apasy marorty hue boli..

"kya kehna hai jaldi kaho mujy bahut kam hai.." wo pas pari files my kch dekhty huwe masroif andaz my bola to wo tap hi to gayi..

"phly ap apny ye sary stupid kam ko band kariye.." usny usky laptop aur files ki trf ishara karty huwe bola..

"mind your language..don't say any bad worlds to my work..tumhy jo bi bolna hai jaldi bolo mujy der ho rahi hai" wo usy warn karta phir sy apni filon par jhuk gaya..

" kuch nahi kehna hai mujy" wo mu phula kar boli.. uski baton sy wo buri trh ap gayi..

"ok" usny kndhy uchkaye..aur ek bar phir sy apny kam my masroof ho gaya...

"main ja rahi hun.." wo takiye ko bed par phekti hui jhallakr  boli..

"please.." usney usy darwazy ki trf ishara kiya.. to wo mu kholy ankhy pharey usy dekhe gayi.

"haaaaaaaan..hunnnh.." wo jhtky sy uthi..aur pair patakhty hue bahr nikl gayi..aur wo phirsy apny kam my masroof ho gaya...

zzzzzzzzzzzzz

"ufff.... khudaya aj to buri trh sy thak gayi hun.." wo purse ko side par rakhti apny balon ka jura banaty huwe boli..phir pas rakha pani ka glass utha kar hotho sy laga liya...

"kya mujy bi ek glass pani mil sakta hai.." es awz par wo us buri trh chauki ki glass hath sy chutty chutty bacha..usny mudhkar dekha to wo sofey par tang par tang jamaye baitha hua tha..

"aaap...yaha kaisy.." wo beyakeeni sy isy dekh rahi thi..jabki wo bahad mutamayeen andaz my baitha hua tha....

"thaka hara shauhar jab ghar ata hai to usy pani k lye puchty hain na ki uski maujoodgi par hairan hoty hain..." wo aisy bol raha tha jaisy wo dono ek dusry k sath normal husband wife ki trh rhty hon..jabki uski bat par wo shishdar sy usy dekh kar reh gayi

"ab is trh sy mujy kya dekh rahi ho...i know i am so handsome..and all yours dear wife..." wo usky is trh sy dekhny oar sky nazdeek jakr sargoshi k andaz my bola to wo ek jhatky sy ussy pichy hui thi....

"are you gone mad...?" gulrukh ko uski dimaghi halat par shaq ho raha tha..

"yes now i am mad in someone's..love..." wo uski ankho my ankhy dal kar bola to wo gadbada gayi..

"what...? ap hosh my to hain ye kaisy harkaty kar rahy hain ap.." wo buri trh sy tap uthi...aur janry lagi..ki tabi ahil ny uski kalayi pakad li...

"i am sorry..." usny yunhi uski kalayi pakrey huwe kaha jabki gulrukh my to etni bi himmat nahi thi ki wo uski trf rukh kar pati..

"sorry..har us bat k liye jab tumhy meri wajah sy takleef hui.."uska hath ab bhi ahil k hath my tha..

" wah mister ahil  nofil ahmad wah..kya bat hai apki..ye achcha hai..ki jab chaho ek insan ko buri trh beizzat kar do..apny doston k samny us par kichad uchalo..aur dusry hi pal ek naya dhong karny chaly..sorry.ka..(ahil ki pakar uski kalayi par dhili hui to usny ek jhatky sy apna hath churaya aur phir shuru ho gayi..)hunnnhh..apki ye sorry mere zakhmo ko nahi bhar sakti ..main apko kabi muaf nahi karungi..kabi nahi.."wo mu par hath rakh kar phoot phoot kar rony lagi..wo usky samnh tutna nahi chahti thi..par usmy issy zada himmat nahi thi..aur ahil shishdar sa usy dekhy gaya..wo jo es ek hafty my ye aitraf kar chuka tha ki han wo usky samny har chuka hai..ha usy gul sy wakayi muhabbat ho gayi.hai..aur es ek ahsas  sath hi uski sari bechaini sari uljhan sab pal my chu ho gayi..thi..wo jan gaya tha ki uska sukoon gulrukh ki panaho my hai..esiliye sidha usky pas gaon chala aya..par wo sabkuch jitna asan samajh raha tha..yaha par sab utna hi mushkil tha...par ab jab usny than hi liya tha to ab wo pichy hatny walon my sy nahi tha..

DASTOOR-E-MOHABBAT =(COMPLETED)Where stories live. Discover now