Ölüm Saati

143 13 1
                                    

20 Ocak 2020 Sabah 10:17

Merhaba, yine ben...

▶Aslında hiç keyfim yoktu ama öylesine yazmak istedim. Sanırım burayı gereksiz şeylerle doldurdum. Burda olsaydın kesin şöyle derdin 'Hayır, saçma falan değil. Senin saçmalamanı bile çok seviyorum. '

▶Maalesef ki demiyorsun. Biliyorum diyemezsin de. Yine çok saçma şeylerden söz ettim. Ama inan ki burada olsaydın daha güzel olurdu.

▶Hayatımı sensiz devam ettiremiyor gibiyim. Seni getirmek isterdim ama olan bir şeyi değiştiremem. Bunu yapması için tanrıya bir çok kez yalvarıyorum.

▶Maalesef gerçekleşmeyecek bir şeyin peşinden koşuyorum.

▶Belki beni görmüyordur. Ya da beni sevmiyor da olabilir. Ama yalvarmaya devam edeceğim. Ne kadar olmayacağını bilsem de.

▶Aynen şu an senden mesaj beklemem gibi mesela.

▶Eskiden her zaman beraberdik, senden ayrı kalamıyordum. Ayrı kalsam bile yanımda hep sana ait bir şeyler taşır, onlara bakardım her zaman veya galerimde bulunan fotoğraflarına bakardım dakikada bir.

▶Şimdi tek desteğim bunlar biliyor musun?  Sen gittikten sonra sana ait olan şeylerle özlemini gidermeye çalışıyorum. Biraz olsun özlemimi gideriyorlar ama seni daha fazla özlememi sağlıyorlar.

▶Bir gece yanına gelip o toprağı kazmak ve  seni karanlık çukurdan çıkartmak istiyorum. Sonra da doyasıya öpmek istiyorum.

▶İmkansız tabiki de...






•••

Neyse olaylar bir iki bölüme başlayacak hazır olun

Geçmişteki Gelecek•ChanSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin