Final: Biri Beni Uyandırsın!

71 8 6
                                    

21 Şubat 2020 Öğlen 14:47

Yazardan

"Hayır, hayır onu istemiyorum, yapmayın! "

"Zaten vücudum toprak olup gitmiştir,hatta çürüyorum bile!  Yaklaşmayın bana! "

Hemşirelerin üzerine doğru iğneyle yürümeleri geçirdiği sinir krizini daha da arttırmıştı.

Zaten çoğu zaman sinirliydi. Sakin olduğu zamanlarda da sadece uyurdu.

Aslında bu hayatta değildi o. Vücudu çoktan çürümeye başlamış, öbür dünyaya gitmişti bile. Tanrı belkide buraya acı çekmesi için yollamıştı onu.

Doktoru ne kadar onu uyarsa da o, bu uyarılara kulak asmıyordu.

Kendisini küçücük bir odaya tıkan ve ona deli muamelesi gösteren insanlardan ne beklenirdi ki?

Doktor ona kaç defa yaşadığını söylese de o çoktan ölmüştü. Bu hayat sadece öldükten sonra gördüğü birkaç rüyadan ibaretti onun için.

Hemşireler ve doktorunu konuşurken duymuştu. Bir psikolojik hastalığa yakalanmış(!)  ve kendini bu hastalık yüzünden yıpratıyormuş.

"Bakın Chanyeol'ün iyileşmesi için gereken ne varsa yapmalıyız. Uzun zamandır burada ve tek bir ilerleme bile göstermedi. "

Hemşirelerden biri tam olarak hastalığını bilmiyordu.

"Hastalığın adı nedir? "

Doktor ona döndü ve kısaca açıklama yaptı.

"Cotards sanrısı olarak bilinen bu psikolojik hastalık kişinin ölü olduğuna ya da var olmadığına dair  sanrısal bir inanışa sürükler. Kişi kendi bedeninin çürüme döneminde ya da iç organlarının yok olduğunu düşünür. Ve bu durum daha çok psikotik depresyon ya da şizofreni hastalarında görülür. "

Hemşirelerden biri heyecanla konuşmaya başladı.

"Bir ara bana kimsenin tanımadığı birinden bahsetmişti. Adını tam hat-"

"Kyungsoo! "

Başka bir hemşirenin bağırmasıyla herkes ona döndü.

"Yani adı Kyungsoo'ydu. Bana da bahsederdi. Ölmeden önce onunla çok güzel şeyler yaşamış. Ama şu an kendisinin ve Kyungsoo'nun da öldüğünü ve öbür dünyada olduğunu düşünüyor sanırım."

Doktor ciddiyetle kafasını salladı.

"Dediğim gibi şizofreni olduğu için böyle de davranıyor ama bunun böyle devam edeceğini sanmıyorum. Onunla tedavi sürecini daha da arttırmalıyız. Yoksa hep böyle gidecek ve bir gün gerçekten bu şekilde ölecek. "

Hemşireler de doktoru onayladı ve herkes işinin başına döndü.

Chanyeol Kyungsoo ile yaşadıkları her bir şeyi daha dünmüş gibi hatırlıyor, içinde oluşan o duyguları geri çevirmiyordu.

Zaman zaman Kyungsoo yanına gelir, bağdaş kurup yere otururdu. Chanyeol çok mutlu olurdu bu zamanlarda. Hırçınlığını atmış bir şekilde sakince otururdu onunla.

Bir süre eski hayatlarından bahsederlerdi. Hatta normalmiş gibi nasıl öldüklerini anlatırlardı birbirlerine.

Kyungsoo kendi hayatına Chanyeol'ü katmıştı katmasına ama Chanyeol'ün bundan haberi yoktu.

Geçmişteki Gelecek•ChanSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin