"သားငယ္..ဒီတစ္ခါေက်ာင္းျပန္ဖြင့္ရင္ ေက်ာင္းေျပာင္းရမယ္ေနာ္.."
"ဗ်ာ..ဘာလို႔လဲ omma..အိမ္ပါေျပာင္းမွာလားဟင္!!.."
"အိမ္ေတာ့မေျပာင္းပါဘူး..သားအခုတက္ေနတဲ့ေက်ာင္းထက္ ပိုေကာင္းတဲ့ေက်ာင္းကိုေျပာင္းေပးမလို႔ အထက္တန္းမွေျပာင္းရင္ ေနသားမက်ျဖစ္လိမ့္မယ္ အဲ့တာေၾကာင့္ အခုထဲက ေျပာင္းလိုက္..သားကမေျပာင္းခ်င္လို႔လား.."
"မေျပာင္းခ်င္တာမဟုတ္ပါဘူး..သားကဘယ္မွာျဖစ္ျဖစ္အဆင္ေျပတယ္..Omma တို႔ပိုေကာင္းမယ္ထင္သလိုလုပ္ပါ..ဘယ္ကေက်ာင္းလဲ Omma.."
"Seoul ကပဲ..အိမ္နဲ႔ေတာ့လွမ္းတယ္..ဒါေပမယ့္အသင္အျပ က႐ွယ္ပဲ..အဲ့ဒီေက်ာင္းကေအာင္သမ်ွကေလးေတြက ထူးခြၽန္အဆင့္ေတြခ်ည္းပဲ..Seoul ကပဲဆိုေပမယ့္ ဒီထက္ ၿမိဳ႕စြန္ေရာက္ေတာ့ကေလးေတြကမတက္ခ်င္ၾကတာ..Omma က ပညာေရးပဲဦးစားေပးတယ္..ေနရာနဲ႔မဆိုင္ဘူး..Omma စကားနားေထာင္မယ္မလား.."
"Nae Omma..ကြၽန္ေတာ္အဆင္ေျပပါတယ္.."
မိဘစကားနားေထာင္ျပီး ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းတဲ့ Baekhyun ေၾကာင့္ အေမျဖစ္သူမွာအခ်စ္တိုးရျပန္တယ္..
"Appa ဒီေန႔အားရက္မဟုတ္လား.."
"အင္း..ဘယ္သြားခ်င္လို႔လဲ သား.."
"ကစားကြင္းသြားခ်င္လို႔ ဟီး ^^"
"ကေလးကိုလိုက္ပို႔ရေအာင္ yeboo...ကြၽန္မသားေလးက လိမၼာတယ္.."
"ဟုတ္ပါၿပီ မိန္းမရယ္ မဟုတ္ေတာင္ မင္းတို႔သားအမိကို အခ်ိန္ေပးမလို႔ပါ.."
"ေရး..ဒါဆိုသြားၾကမယ္ေနာ္..အခုပဲ အက်ႌ သြားလဲျကမယ္ေလ Omma.."
"ဟုတ္ပါၿပီ႐ွင္.."
"ဒီသားအမိေတြဟုတ္ေနၾကတာ.."
<<<< Oh My Wolf >>>>
"Omma..သား ဟိုဆိုင္က ice-cream စားခ်င္တယ္.."
"အဲ့တာဆို Omma တို႔ ဒီက ticket ဝယ္ထားလိုက္မယ္ သားငယ္ စားခ်င္တာကို သြားေရြးဝယ္ခဲ့.. "
"ဟုတ္!!"
လိုခ်င္တာရၿပီး စားခ်င္တာစားေနရတဲ့ ဘဝမွာ ကြ်န္ေတာ္ Baekhyun အရမ္းကိုေပ်ာ္ေနပါတယ္ ^-^
YOU ARE READING
Oh My Wolf
Random၂၁ ရာစု အထိ က်န္႐ွိေနေသာ...မ်ိဳးႏြယ္စုတစ္ခု........ ~Super Natural~ Chanbaek Yaoi Erilight614