{7}

306 70 4
                                    

"ဒီ..ဒီ မ်က္​လံုးအ​ေရာင္​က..."

"Chanyeollie အ​ေရာင္​နဲ႔တူ​ေနတာပဲ...Chanyeollie က ထားပါ​ေတာ့.. က​ေလးကဘာလို႔အ​ေရာင္​​ေျပာင္​းတာလဲ..ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေနပါဦး​ေပါက္​စရယ္​.."

လက္​ထဲမွ ဝံပုလြ​ေလးသည္​.. Baekhyun လက္​ထဲမွ႐ုန္​းထြက္​​ေနသည္​..

"ဟာ..က​ေလး​ေလး..ျခစ္​မိသြားၿပီ..နာသြားၿပီလား..ျပဦး.."

Baekhyun ရဲ႕ လက္​သည္​းခြၽန္​ခြၽန္​​ေလး​ေတြနဲ႔ ထိုသတၱဝါ​ေလးရဲ႕ မ်က္​ႏွာကိုျခစ္​မိသြားတာ..​ေသြးနည္​းနည္​းပင္​စို႔သြားသည္​..

"Hyung ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​..အရမ္​းနာသြားလား..ဟင္​့..ဝမ္​းနည္​းလာၿပီ..meranaeyo..သြား​ေတာ့မလို္​လားက​ေလးက..​ေနာက္​တစ္​ခါ Hyung လာရင္​​ေလ..ပုန္​းမ​ေနပါနဲ႔​ေနာ္​.."

"အု..အု..အု.."

"Anyeon...."

ဝံပု​ေလြ​ေလးသည္​ Baekhyun ​ေျပာသမ်ွစကားတိုင္​းကိုအသံျပန္​ျပဳဳၿပီးထြက္​သြား​ေလသည္​....

"ဟူး...အဲ့ဒီက​ေလး​ေလးကို​ေလ..ငါအပိုင္​သိမ္​းထားခ်င္​လိုက္​တာ.."

"Chanyeollie..မင္​းကဘာသြားလုပ္​တာလဲကြာ..ၾကာလိုက္​တာ..ငါ့က​ေလးကိုျပန္​​ေတြ႕ၿပီကြ..ဒါ​ေပမယ္​့ျပန္​သြားၿပီ..မင္​းနဲ႔​ေတြ႕​ေပးခ်င္​လို႔ပါဆို.....
Chanyeollie မင္​းမ်က္​ႏွာက ဘာနဲ႔ျခစ္​မိတာလဲ.. ​"

"........"

"ငါ​ေမးတာကိုမ​ေျဖပဲ ဘာလို႔ဘုၾကည္​့လာၾကည္​့​ေနတာလဲ..စိတ္​ကၾကည္​တာမဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​.."

".........."

"ဟာ..Chanyeollie"

"အာလူးနဲ႔..."

"ဘာ...ဘယ္​လို.."

"ဟုတ္​တယ္​..အဝါ​ေရာင္​အာလူး​ေလးနဲ႔ ျခစ္​မိတာ.."

"အာလူးနဲ႔ျခစ္​မိၿပီး​ေသြးထြက္​တယ္​?? အဝါ​ေရာင္​အာလူး​ေလး?? ဘာ​ေတြလဲကြာ.."

"မင္​း..နာလည္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနရင္​ ​ေခါင္​းကိုက္​ဖို႔ပဲ႐ွိတယ္​..."

"Chanyeollie..မင္​း ျပံဳး​ေနျပန္​ၿပီ... "
"လာပါ..မင္​း Appa ဆီျပန္​သြားၾကမယ္​.."

"​ေနဦး..​ေက်ာင္​းပိတ္​တုန္​း..ငါနဲ႔ အတူတူကစား​ေပးပါ​လား..​ေနာ္​ "

"......."

"လုပ္​ပါကြာ..မင္​းကလည္​း...ငါက တစ္​​ေယာက္​တည္​းဆို​ေတာ့အရမ္​းပ်င္​းတာကြ...​ေနာ္​​ေနာ္​.."

"​ေအးပါကြာ...လာသြားၾကမယ္​..."

"Yayyy....."

........................

After 1 year Later >>>>

"Chanyeollie..."

​ေခၚသံသဲ့သဲ့​ေလး​ေၾကာင္​့ ​ေနာက္​ကိုလွည္​့ၾကည္​့မိ​ေတာ့... သူ....

"ျမန္​ျမန္​လာစမ္​းပါကြာ..."

"Chanyeollie ကလဲ ငါ့ကိုဆိုအျမဲစိတ္​မ႐ွည္​ဘူး...ၿပီးရင္​ မခ်စ္​တာလဲမဟုတ္​ပဲ.."

"သူမ်ား​ေတြအထင္​လြဲ​ေအာင္​အရည္​မရအဖတ္​မရ​ေတြ​ေလ်ာက္​​ေျပာမ​ေနနဲ႔.. စာ​ေမးပြဲ​ေအာင္​စာရင္​းအတြက္ နည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​​စိတ္​မ​ပူဘူးလား ဟမ္​.."

"ငါက ​ေျဖႏိုင္​တာပဲကိုဘာလို႔ စိတ္​ပူရမွာလဲ.."

"ဟုတ္​ပါၿပီ..လာ..ငါ့လက္​ကိုကိုင္​ထား..တိုးျကည္​့ရမွာ​ေနာ္​..လူ​ေတြကအမ်ားႀကီးပဲ​ေတြ႕တယ္​မဟုတ္​လား.."

"အြန္​း...ငါ​ေျပာသားပဲ Chanyeollie ကငါ့ကိုခ်စ္​ပါတယ္​ဆို.."

"ဟာကြာ..တိတ္​တိတ္​​ေန​ေပးလို႔မရဘူးလား..."

အသံက စိတ္​႐ႈပ္​​ေနသလို ျဖစ္​​ေန​ေပမယ္​့ Chanyeol ႁပံဳး​ေနခဲ့တာကို​ေတာ့..Baekhyun ​ေသခ်ာ​ေတြ႕လိုက္​ပါသည္​.....

TBC.......

ကြၽန္​​ေနာ္​​အရင္​ part က ေျပာခဲ့တဲ့ အ​ေၾကာင္​း​ေလ..အဲ့တာက ChanBaek day အတြက္​ Happiness Delight ll မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​က Author တစ္​​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ပါဝင္​​ေပးရမွာပါ..

ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို FB ​ေလး​ေတြ​ေရးၿပီး ​ေဝဖန္​ၾကပါ..အာ​ေပးပါ..သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြလိုစကား​ေျပာ​ေပးပါ...

Erilight614 ရဲ႕အရာရာတိုင္​းကို reader ​ေလး​ေတြဖန္​တီး​ေပးတာမို႔ပါ..

......

K+L+M=One
Love U All..

Oh My WolfWhere stories live. Discover now