{6}

300 81 2
                                    

"Chanyeollie ဒီ​ေန႔ စာ​ေမးပြဲ​ေနာက္​ဆံုး​ေန႔​ေနာ္​ မနက္​ျဖန္​ က်ရင္​ Appa နဲ႔ ငါလိုက္​သြားမွာ.. မင္​း​ေျပာထားတဲ့အတိုင္​းမင္​းလိုက္​​ေပးရမယ္​​ေနာ္​.."

"အင္​း.."

"တကယ္​.. တကယ္​လိုက္​​ေပးမယ္​​ေပါ့.."

စာ​ေမးပြဲခန္​းထဲက ထြက္​လာၿပီး Chanyeollie ​ေျပာထားတဲ့ စကားကို မတည္​မွာ​ေၾကာက္​လို႔ သတိျပန္​​ေပး​ေနမိ​ေတာ့.. သူက ​ေျပာၿပီးသားစကားကို တည္​တတ္​တဲ့ လူမွန္​းသိလိုက္​ရသည္​..

"ငါ ​ေပ်ာ္​လိုက္​တာကြာ.. ငါ ဟိုးအရင္​က​ေျပာဖူးတဲ့ငါ့က​ေလး​ေလး​ေလ ငါသူ႔ကိုျပန္​႐ွာခ်င္​တယ္​..သူ႔ကိုမ​ေတြ႕​ေတာ့တာ ၾကာ​ေနၿပီ အဲ့တာမင္​းကူညီ​ေပး​ေနာ္​.."

"အင္​း.. ဒါနဲ႔ က​ေလးဆိုတာက မင္​း​ေျပာဖူးတဲ့ ဝံပု​ေလြ​လား.."

"အင္​း​ေလ wae?.."

"အဟား.. ဘာမွ မဟုတ္​ဘူး.. မနက္​ျဖန္​ မနက္​ ၉နာရီ အ​ေရာက္​လာခဲ့မယ္​.. အဲ့ဒီအခ်ိန္​ Ok လား"

"အြန္​း.. ကြက္​တိပဲ ​ေနာက္​မက်​ေစ​နဲ႔.. ငါ​ေစာင္​့​ေနမယ္​​ေနာ္​ Chanyeollie..Anyeon..."

"အင္​း..."

ကိုယ္​ကသာ စကား​ေတြ​အမ်ားႀကီးေျပာ​ေနေပမယ္​့ သူက​ေတာ့ ​ေျပာ​ေနက်အတိုင္​း အင္​း တစ္​လံုးထဲသာ​ေျပာၿပီး ထြက္​သြားျပန္​သည္​...
ဒါ​ေပမယ္​့ ခါတိုင္​းက​ေလာက္​​ေတာ့ သူ႔မ်က္​ႏွာက တည္​တံ့မ​ေန​ေတာ့ဘူး...

      <<<< Oh My Wolf >>>>

"သားငယ္​ Appa တို႔သြားရ​ေအာင္​.."

"ဗ်ာ..."

"သြားမယ္​လို႔​ေျပာတာ.. တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​လာမွာမို႔လို႔လား သားကအျပင္​ကိုပဲ​ေငး​ေနတယ္​.."

"အာ.. အဲ့တာက ဟို​ေလ Appa.. သားသူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​ကို​ေခၚထားတယ္​.. Appa ​ေနာက္​ကို တစ္​​ေယာက္တည္​းလိုက္​တာထက္​ အ​ေဖၚ႐ွိတာက ပို​ေကာင္​းမလားလို႔.. ဟီး.."

"​ေအး.. Appa စိတ္​ခ်ရတာ​ေပါ့ ​ေကာင္​းပါတယ္​.."

"Anyeon!"

"Chanyeollie လာ​ေလ...... Appa သူ​ေလ.. သားသူငယ္​ခ်င္​း.. "

"Nae.. Park Chanyeol လို႔​ေခၚပါတယ္​ ခင္​ဗ်.."

Oh My WolfWhere stories live. Discover now