Opis postaci

2.3K 102 116
                                    

Świt

Imię: Kosugi Nazwisko: MotosugeUrodziny: 2 lutego (Dzień pozytywnego myślenia)Wzrost: 172 cmLubi: słodycze, być fotografowany, pozytywnych ludziNie lubi: pikantnych potraw, marudzenia, gry w koszaCharakter:Kosugi jest bardzo przyjaznym i radosnym ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Imię: Kosugi
Nazwisko: Motosuge
Urodziny: 2 lutego (Dzień pozytywnego myślenia)
Wzrost: 172 cm
Lubi: słodycze, być fotografowany, pozytywnych ludzi
Nie lubi: pikantnych potraw, marudzenia, gry w kosza
Charakter:
Kosugi jest bardzo przyjaznym i radosnym nastolatkiem. Łatwo nawiązuje nowe znajomości, a dzięki jego zaraźliwemu entuzjazmowi szybko zjednuje sobie ludzi. Często zmienia swoje zainteresowania i wszędzie go pełno, przez co sprawia wrażenie dużego dziecka.

Ciekawostki:
• Czasami dorabia sobie roznoszeniem ulotek.

• Czyta horoskopy pomimo tego, że w nie nie wierzy.

• Dobrze dogaduje się z dziećmi.

• Ma młodszą siostrę, która jest niezłym rozrabiaką.

• Potrafi polizać się w łokieć.

• Jest uczulony na jad pszczół.

Poranek

Imię: Shima Nazwisko: MasateUrodziny: 9 kwietnia (Dzień pozdrawiania brunetów)Wzrost: 179 cmLubi: lenistwo, deszczową pogodę, herbatęNie lubi: natręctwa, boksu, kaszy jaglanejCharakter:Shima na co dzień wydaje się lekko ospały lub nawet obojętny, ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Imię: Shima
Nazwisko: Masate
Urodziny: 9 kwietnia (Dzień pozdrawiania brunetów)
Wzrost: 179 cm
Lubi: lenistwo, deszczową pogodę, herbatę
Nie lubi: natręctwa, boksu, kaszy jaglanej
Charakter:
Shima na co dzień wydaje się lekko ospały lub nawet obojętny, lecz tak naprawdę jest bardzo ciekawski. Zdarza mu się być hipokrytą samemu o tym nie wiedząc. Łatwo znosi krytykę, ponieważ zazwyczaj go nie obchodzi. Wpływ na niego mogą mieć tylko najbiżsi i choć nie pokazuje tego otwarcie, troszczy się o nich.

Ciekawostki:
• Codziennie rano przed szkołą zachodzi do swojej ulubionej herbaciarni i kupuje kubek zielonej herbaty.

• Na zdjęcia klasowe zawsze ubiera się w żółtą bluzę i czarne spodnie.

• Wychowywał się z brązowowłosą kotką rasy Maine Coon - Carmel. Bardzo się do niej przywiązał i od czasu do czasu wpada do rodzinnego domu, by ją odwiedzić.

Scenariusze z porami dniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz