Świt/Motosuge Kosugi
Już od początku świetnie dogadywałaś się z Motosuge, dlatego nie było dla Ciebie zaskoczeniem, że po paru spotkaniach zaczęłaś dostrzegać w nim swojego przyjaciela. Miał w sobie pełno entuzjazmu, którym zawsze udawało mu się rozjaśnić twój dzień. Poza tym bardzo się o Ciebie troszczył i zawsze służył pomocą. Może czasami nieco niezdarną, ale przecież liczą się chęci.
Poranek/Masate Shima
Niedługo po waszym spotkaniu w herbaciarni ponownie natknęłaś się na niego podczas jednego ze spacerów i postanowiłaś do niego podejść. Wciągnęłaś go w rozmowę i od słowa do słowa ten spokojny chłopak zaczął budzić w tobie coraz większe zainteresowanie. Okazało się, że nie było ono jednostronne, bo później Masate już sam z siebie w deszczowy dzień zachodził do twojego domu i wyciągał Cię na spacer.
Południe/Kenzo Hiro
Trzeba było przyznać, że z początku nie brałaś relacji z Hiro na poważnie. Miałaś wrażenie, że to typowy podrywacz, który akurat Ciebie opatrzył sobie za cel i zaraz znajdzie sobie nowy obiekt zainteresowań, dlatego nie wiązałaś z nim wielkich nadziei. Na szczęście po paru spotkaniach zaczęłaś patrzeć na niego z zupełnie innej perspektywy i dostrzegłaś w nim naprawdę czułego i opiekuńczego chłopaka. Wbrew twoim wcześniejszym przekonaniom wcale się tobą nie znudził, a Ty zaczynałaś się do niego coraz bardziej przywiązywać.
Popołudnie/Takumi Yutarō
Rany jak Ty uwielbiałaś jego charakter i poczucie humoru! Czasami był jak prawdziwie szczerozłoty lek na całe zło. Nawet w twój najgorszy dzień potrafił Cię rozbawić i sprawić, aby na twojej twarzy zagościł uśmiech. Nie mówiąc już o jego uprzejmości i zrozumieniu. Staliście się dla siebie prawdziwymi przyjaciółmi i nie potrafiłaś sobie wyobrazić życia bez tego uroczego pajaca u boku.
Wieczór/Maeba Raiso
Początki waszej znajomości były dosyć trudne przez wybuchowy charakter chłopaka oraz jego nieufność. Nie dałaś mu o sobie zapomnieć i gdy tylko widziałaś w tłumie niebieską czuprynę, nie mogłaś powstrzymać się od interakcji z tym nerwowym smerfem. Z czasem Maeba jak to sam określił, zaczął "tolerować twoje towarzystwo", więc śmiało można powiedzieć, że wasza relacja wkroczyła na wyższy poziom.
Zmierzch/Ōhata Sado
Wasza znajomość opierała się na dziwnych zasadach. Ty postawiłaś sobie za cel honoru utrzeć nosa Ōhacie i pokazać mu, że jego zachowanie nie ujdzie mu na sucho, a on całkiem dobrze bawił się igrając z Tobą na przeróżne sposoby. Po jakimś czasie przyłapałaś się na myśleniu, że szkoła bez Sado nie byłaby tym samym miejscem. O-oczywiście w tym lepszym sensie, nie byłoby kogoś kto gnębiłby słabszych i był twoim utrapieniem. Nie żeby Ci na nim w jakikolwiek sposób zależało...
Rany, nie do wiary, ale naprawdę zaczęłaś się do niego w jakiś pokręcony sposób przywiązywać.Zmrok/Nakada Asato
Niedługo po twoich nieudolnych przeprosinach w księgarni podbiegły do Ciebie dwie nastolatki i zaczęły Cię gorączkowo wypytywać o twoje relacje z tym szarowłosym chłopakiem. Okazało się, że były to jego młodsze siostry, które były bardzo ciekawe Ciebie i twojego życia miłosnego. Gdy wyszło na jaw, że jesteś singielką, dziewczyny stwierdziły, że to im bardzo na rękę, bo jesteś "idealnym materiałem na dziewczynę dla naszego snobistycznego braciszka". No cóż, od tamtej pory nastolatki usilnie starają się was ze sobą zeswatać, a wy nie mając innego wyjścia zaczynaliście przyzwyczajać się do swojego towarzystwa i nawet je lubić.
Noc/Himeko Ikko
Himeko był... dość specyficzny. Jego charakter czasami zmieniał się nie do poznania i trudno było przewidzieć jego reakcje. Miałaś wrażenie, że masz do czynienia z kimś bardzo inteligentnym i niebezpiecznym. Nie miałaś pojęcia jak, ale od momentu waszego ostatniego spotkania w kawiarni co jakiś czas na niego wpadałaś. Czy to na ulicy, w bibliotece czy w parku. Nie wiedziałaś co o tym myśleć. Może to przeznaczenie? W każdym razie zaczęłaś przyzwyczajać się do jego nietypowej osobowości i można powiedzieć, że zaczęliście nawiązywać jakąś relację.
Krótka notka:
Kolejny rozdział już mamy za sobą. Mam nadzieję, że dzięki niemu wyjaśniły się trochę stosunki co do siebie naszych bohaterów.
Macie już może swoich ulubieńców? Albo może kogoś kogo nie darzycie zbytnią sympatią w naszej nietypowej grupce?
CZYTASZ
Scenariusze z porami dnia
Novela JuvenilZastanawiałaś się może jak to jest być dziewczyną chłopaka o charakterze promiennym jak sam świt, leniwym jak jeden z wolnych poranków, gorącym jak samo południe, zabawnym i luźnym jak popołudnie, humorzastym i słodkim jak wieczór, strasznym i niebe...