Kínos csendben sétáltatok egymás mellett amikor, egyszer csak megszólalt.
- Nincs kedved esetleg beülni egy kávéra? És akkor előadást adhatnék az ufók és a kávé kapcsolatáról! - mondta lelkesen. Mondanád, hogy nem lepődsz meg meg már rajta, de ez a fiú mindig tud meglepetéseket okozni.
- Persze, kíváncsian várom - azzal próbáltad elnyomni a szarkasztikus hangsúlyodat. Miután belültetek egy kis hangulatoa kávézóba, és rendeltetek Oikawa elkezdett röhögtetni azzal, hogy a kávé habból direkt bajszot csinált magának és így próbálta elérni azt hogy minnél hamarabb kiköpd a kávéd.
- (Név)-chaaan~
- Igen? - mosolyogtál bele a kávédba.
- Miért te lettél a menedzserünk? - kérdezte oldalra billentve kicsit a fejét, mire egy sötét pillantást kapott vissza.
- Ne-nem mintha bármi bajom lenne vele, hogy pont té-téged csak izé... - próbálta menteni a menthetőt.
- Annyi történt, hogy mivel nem vagyon tagja semmien klubbnak, és kell tesiből a jobb jegy, megkeresett a tanár hogy egy fél évre nem menedzselném e a fiú röpi csapatot, és azt mondtam hogy ha megkímél a futástól jöhet. Ezért vagyok itt - majd újból belekortyoltál kávédba.
- Aaa... érteeem~ És, miért nem vagy klubb tag? Nem érdekel semmi?
- Otaku vagyok - felelted tömören.
- Van anime és manga klub. Miért nem jársz oda? - kérdezte furcsállva.
- Mert fölösleges. Töltsem ott a szabadidőm úgy, hogy helyette otthon animét nézek - forgattad meg szemed mintha egyértelmű lenne.
- De, talán lenne több barátod!
- Van ott egy srác aki Boku no Pico-t néz - felelted sötét tekintettel, mire Oikawa köpte ki a kávét. 1 - 0 neked.
- Azt hiszem már értem - felelte kissé elvékényodott hanggal, és azzal a tudattal hogy vannak emberek akik Boku no pico-t néznek.
Na, miután győzelemmel nyugtáztad a dolgot, majd a fizetésre került sor.
- 400¥en lesz - mosolygott az ott dolgozó lány, inkább Oikawára, mint rád.
- Kifizetem - nyújtotta az összeget az eladó felé, de te elhúztad a kezét.
- Ki tudom fizetni magamnak - finnyorogtál, és letteted a saját összegedet a pultra.
- De (Név)... - kezdett el volna vitatkozni de te megállítottad.
- Nézd, nem én vagyok Vanília Sziporka Csillám Cukorhercegnő, akinek te vagy a hercege. Meg tudom venni ami kell magamnak, és nincs szükségem az ilyesmi idióta "Játszom az úriembert" szívességekre - néztél rá dühösen, ugyan is eléggé kinyílt a bicska a zsebedben attól hogy ilyen lánynak gondol, aki seperc alatt belé esik és majd pironkodva hálálkodik. Azzal kiviharoztál a kávézóból.
- (Név)-chan várj! - kiáltott utánad Oikawa, de te ignoráltad. - Úgy volt hogy meghívlak egy kávéra, nem kellett hozzá fizetned! - durcizott.
- Úgy volt, hogy beülünk egy kávéra, és te előadást tartasz az ufók és a kávé kapcsolatáról. Ahhoz képest csak ostoba kérdéseket tettél fel, és ufókról szó sem volt!...Ha csak nem számítsuk a Boku no piko-s srácot... - gondolkodtál el, mire Oikawa elröhögte magát, és a nevetése rád is átragatt. Az út hátra felő részében viccelődtetek, és Oikawa ígéretét betartva, előadást tartott az ufókról.
- Na, én erre megyek Trashykawa - szóltál mikor odaértetek a keresztedőzéshez.
- De bírnátok egymást Iwa-channal... - sóhajtott.
- Iwa-chan? Úgy érted Iwazumi? Az a magas sötét hajú? - próbáltál visszaemlékezni.
- Aha. Ő mindig Shittykawának hív - morogta.
- He-he, Shittykawa, ez jó - vigyorogtál gonoszul.
- Gonosz! Amúgy, nem akarod hogy haza kísérjelek egészen? - kérdezte.
- Tudom. Nem, haza találok, és amúgy is világos van - forgattad meg szemeid.
- Szia (Név)-chan~! Holnap edzésen tali~~~! - integetett.
- Szia Shittykawa~! Holnap edzésen megverlek ha még egyszer kimondod azt a szót hogy "tali"~! - utánoztad gúnyosan, és mosolyogva hazasétáltál azzal a tudattal, hogy holnap is látod ezt az idiótát.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ESTÁS LEYENDO
Nagy Ő? [Oikawa x reader] [✔]
FanficA nagy Ő. Aki a tökéletes szőke hajával, kék szemével és villanó mosolyával elfog jönni érted. Fehér lovon jön, hogy elvigyen a kastélyába. És boldogan éltek, amíg meg nem haltok. *** A másodéves (Név)-chan, miután elment a férfi menedzser, átveszi...