🏐4.rész🏐

1.9K 177 29
                                    

Másnap reggel, a megszokott időben kezdett el csörögni az ébresztőórád. Nyafogva le nyomtad, és elindultál készülődni az iskolába. Miután elkészültél, szépen elkezdtél sétálni a pokol intézet felé. Út közben bambultál jobbra balra, és érezted hogy mindjárt elájulsz, olyan korán van még.
- (Név)-chan~! - hallottál meg egy hangot a hátad mögül. Pontosan tudtad kihez tartozik a hang, így unottan hátrafordultál.
- Neked is jó reggelt Bitchykawa - biccentettél majd észrevetted, hogy a fiú nincs egyedül. Egy magas, sötét hajú fiú sétál melette, nem mellesleg nagyon fáradt fejjel.
- Oh, szia (Név)-chan~! Ő Iwa-chan, ha nem emlékeznél a nevére - mosolygott rád.
- De, történetesen emlékszem, Trashykawa. Iwazumi Hajime, igaz? - mire a fiú unottan bólintott.
- Iwa-chan~, veszel nekem egy üdítőt a suliba? Légysziii~ - kérlelte Oikawa.
- Miért tenném? - finnyorodott el a fennt említett személy.
- Me-mert otthon hagytam a pénztárcám! - és elővette a kiskutya szemeit.
- Pff... Csórikawa - röhögted el magad, mire Iwazumi is becsatlakozott a nevetésbe.
- Gonosz~ Gonoszak vagytok!~ - toporzékolt Oikawa.
- Lmao, szét adom hogy te lettél a menedzserünk (Név)-san, és nem valami Oikawa fangirl - azzal odsnyújtotta a tenyerét, te pedig lepacsiztál vele. Az út hátralévő részében te és Iwazumi végig inzultátátok a mogyoróbarna hajú srácot, aki mire beértetek az osztály terembe, nagyon ki volt akadva.
Te leültél a helyedre, majd elégedett mosollyal nyugtáztad, hogy még az Oikawa fangirlöktől sincs nyugta.... De várjunk... Ennyien rajonganak azért az idiótáért? Furcsa...
Azt mondják, az idő repül, ha jól mulatsz. És, őszinte meglepetésedre mire észbe kaptál, már egy fél éve a csapat menedzsere vagy. Iwa-chan közönségesen lecserélte Oikawát, és így te lettél a best bro-ja. Shittykawa sírhat minden percben, amikor a ti badass duótokat látja, ugyan is kegyetlenül oltogattok mindenkit aki körülöttetek él (Főleg Trashykawát). Szabad időtökben hülye neveket találtatok ki neki, valamint mint menedzser intézted nekik a meccseket, és jártál is rájuk. Röviden de egyszerűen: Változott az élet körülötted. Megbántad?

>OIKAWA SZEMSZÖGE<

- Iwa-chan~
- Mit akarsz? - morgott rám.
- Arra gondoltam, hogy három nap múlva lesz pont egy fél éve, hogy (Név)-chan a menedzserünk lett. És ezt meg kéne ünnepelni -  mosolyogtam.
- Hm... Valóban ünneplésre méltó hogy fél évet kibírt a pofád mellett lány létére - bólogatott szarkasztikusan.
- DE! IWA-CHAN~
- Oké, oké. Hogy akarod ünnepelni. Menjünk el hárman, vagy csapattal? - kérdezte unottan.
- Hát... Én arra gondoltam hogy...
- Nyögd már ki - azzal lekevert egy nyakleveset.
- Au!! Oké! Pont egy fél éve elmentem vele kávézni! És szeretnék vele még egyszer! - vallottam be, és éreztem hogy az arcomon meg jelent egy halvány pír.
- Woah! Shittykawa megy játszani egy újabb lány szívével? - kérdezte és megforgatta a szemeit.
- Ne-nem!
- Double woah! Bitchykawa szerelmes? - nézett rám vigyorogva.
- Ne-nem! Igen... -  vallottam be kelletlenül.
- EMBEREK TRASHYKAWA SZERELEMES A...! - azzal a szájára csaptam egy nagyot, hogy befejezze.
- Iwa-chan! Tudom, a te feladatod mindenkit verni, de befejezhetnéd már igazán! - durciztam.
- Oké, oké vettem! - azzal láttam hogy valamire készül. Csak akkor ilyen engedékeny ha készül valamire.
- Na, ott van (Név). Menj kérd meg hogy menjen el veled kávézni, ha meg bizonytalan, akkor mond azt hogy én is ott leszek, és utolsó pillanatban lemondom. Oké? Oké. Vágd be magad, Bitchykawa - azzal a lány elé lökött mielőtt észrevehettem volna.
- Oh, szia Trashykawa... - köszönt inkább a papíroknak a kezébe amin valamilyen ügyet intézett, mint nekem.
- Szia (Név)-chan~! - és mosolyogva próbáltam magabiztosnak látszani.
- Mit akarsz? Éppen edző meccset szervezek a seggeteknek. Nem a legjobb alkalom a zaklatásomra - morgott pont úgy mint Iwa-chan.
- Iwa-chan rossz hatással van rád! Már pont úgy beszélsz mint ő! - mondtam ki ami először eszembe jutott, mire sípcsonton rúgott.
- Au! Tényleg olyan vagy mint Iwa-chan -_-! - fájlaltam a sípcsontom.
- Csak hogy legyen igazad - vonta meg a vállát sunyin mosolyogva.
- Gonosz! -motyogtam, és eszembe jutott mi lenne ha csak kimondanám egyszerűen. Ha visszautasítana, ott az Iwa-chanos verzió...
- (Név)-chan~
- Hm?
- Tudod lassan egy fél éve itt leszel a csapattal, és arra gondoltam hogy ennek alkalmára elmehetnének kávézni! Mint akkor amikor először jöttél! - folytak ki a szók a számon.
- HEH?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Köszönöm a Csórikawa ötletét: EmiChan2-nek❤

Nagy Ő? [Oikawa x reader] [✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang