A bizonyos üvöltözős incidens óta, nem igazán beszéltél Oikawával. Már mint próbáltál, de vérig sértődött.
Reggelente Iwa-channal viccelődtetek, de hiába, hajthatatlan volt. Így, egyik szünetbe elhatároztad hogy eljátszod az utolsó ütőkártyád.
- Hey Oikawa~ - mosolyogtál rá, mire elfordult előled.
- Hogy is volt az, hogy nem tudok olyat mondani amiért haragudnál rám? - kerülted meg, hogy szembe kerülj vele.
- Tsch, megváltozott a véleményem - azzal durcizva elindult a másik irányba, de te elkaptad a kezét.
- Hm... És ha, azt mondom hogy... EMBEREK, OIKAWA TOORU A LEGJOBB FELADÓ AZ EGÉSZ VILÁGON! - üvöltötted el magad, mire minden szempár rád szegeződött, majd rájöttek hogy ja, ez csak az a hülye, és max elvesztettél egy fogadást, és tovább sétáltak. Az ügyeletes tanár, már annyira megszokta a hülyeségeid, hogy meg se szólalt.
- Hmm~ Ezt akartam hallani - húzta elégedett mosolyra a száját.
- Remélem most már boldog vagy - forgattad meg a szemeid mosolyogva.
- Ha jobban meggondolom, igen! - kacsintott rád vidáman.
- Barom vagy - csóváltad meg a fejed viccelődve.
- Oh, tényleg? Akarsz te kávét? - vigyorgott gonoszul.
- Hehe~ Nem csak akarom, ha nem "I see it~, I like it~, I want it~, I got it~" - énekelgetted hülyülve.
- Utálom hogy mindig igazad van - duzzogott megint.
- Felmondanád ezt nekem hangfelvételre? - kérdezted őszinte érdeklődéssel.
- Eheheh gonosz vagy~
- Tudom. Nah, akkor délután ne feledd a kávét! - azzal integetve elszaladtál órára.~🕞Órák után🕞~
Már húsz perce vártál Oikawára, amikor elkezdtél gyanakodni hogy itt valami nem stimmel. Így, szépen bementél a suliba, hogy megkeresd. Bingo, a hátsó udvaron ott állt a mogyoróbarna hajkoronájával, és egy lánnyal csevegett, majd a lányt megölelte a végén. A féltékenység előtört belőled, és majd nem felpofoztad. De ekkor a leggonoszabb gondolat kúszott be az agyadba.
"Hiszen, mi nem járunk..."
Szóval, fogtad magad, és elegánsan írtál neki egy sms-t.Shittyboi💩
(Ön): A franc fog rád várni, amíg te ilyen jól el vagy.
Elküldted, és láttad hogy Oikawa elővesziba telefonját, megnézi az üzenetet, és elsápad. A maradék reakcióját nem vártad meg, ha nem szépen haza sétáltál, csak éppen futó lépésben.
>OIKAWA SZEMSZÖGE<
Amikor megláttam (Név)-chan üzenetét, éreztem hogy a vér kiszáll az arcomból. Az előttem álló lány is észrevette.
- Uhm, Oikawa-senpai, valami baj van? - kérdezte aggódva.
- Nem... Én rontottam el. Most ha nem haragszol, mennem kell - mosolyogtam, az éppen frissen visszautasított személyre, majd elkezdtem megkeresni az egyetlen személyt aki segíthet, Iwa-chant.
Körbe futva fél iskolát, egy mondat tudott csakcsak dübörögni a fejembe,
"Hogy én mekkora barom vagyok..."
Keresve Iwa-chant, egy csomó lány próbált bekeríteni. Rosszabb volt, mint egy zombi apokalipszis.
- Oikawa-senpai~~ - néztek rám ártatlanul szempillájukat rebegve.
- Elnézést hölgyek~ Sietek~ - válaszoltam mosolyogva.
- Kyaaa~ Oikawa-senpai rám mosolyogtott! - hallottam a visításukat messziről. Mikor már tíz perce keringtem, mint fing a fürdőbe, megláttam a cél személyt.
- Iwa-chan~ - kiáltottam, de amint karnyújtási távra értem, lekevert nekem egyet.
- Auuu, ezt miért kaptam? - fájlaltam az arcom.
- Pfuuu, ötleted sincs mi? - kérdezte szarkasztikusan, majd felmutatta a telefonját.(Név)-san~☕
(Név) üzenete: Nem fog menni a kávézás bocsi. Ui. Shittykawa egy paraszt.
Rövid, és lényegre törő üzenet volt. Bevallom, olyan mintha kaptam volna egy másik pofont is.
- Mit csináltál? - kérdezte összefont karokkal.
- Öhm, nos... Úgy volt hogy amint kicsengettek, én siettem volna (Név)-chan elé, de egy lány elkapott, és hiába mondtam hogy sietek, szerelmet vallott. Én meg visszautasítottam, de aztán teljesen összetört, így fogtam és megöleltem, mivel (Név)-chan mindig azt mondja, hogy nem bánhatok úgy a lányokkal mint a rongyokkal, így megnyugtattam hogy talál majd egy jobbat bla bla bla... És akkor kaptam meg az smst tőle - hadartam el egy szuszra, mire Iwa-chan csak fejbe csapta magát.
- Nagy barom vagy ugye tudod? - tette fel az egyértelmű kérdést.
- Tudoooom (T^T) - fakadtam ki.
- Na, szép. Most mit akarsz csinálni? Felcseszted annak a lánynak az agyát, akibe szerelmes vagy, miért is nem vagyok meglepve hogy ezt csak te tudod elintézni? - fejezte ki egyértelműen amit érez.
- Oké, felfogtam. Barom voltam, vagyok, leszek. Légysziiii Iwa-chan segíts~~~! - könyörögtem.
- Persze, rendezzem meg a randid, meg hogy még meg is bocsátson. Mi vagyok én, kapcsolati terapeuta? - finyorgott.
- Légysziii~! Segíts Iwa-chaan~! - kérleltem továbbra is.
- Ugh, oké. Mit akarsz csinálni? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Öhm...izé... Nem tudom? - feleltem lapulva, ugyan is tudtam ez után mi jön.
- Komoly? Shittykawa a nőcsábász barom, és a haverjához jön tanácsért nulla ötlettel? - kezdte a szidást.
- Értem, barom vagyok - feleltem bűnbánóan.
- Meg aztán engem csesztetsz, a TE problémáiddal - hangsúlyozta ki a "te" szót.
- OKÉ, felfogtam. A legnagyobb barom vagyok! Segítenél? - néztem Iwa-chanra boci szemekkel.
- Oké... - gondolkodott el. - Szerintem, a legjobb mód, hogy megbocsátson az hogyha bevallod hogy érzel. Kicsit kockázatos, de... Itt az ideje hogy bevágd magad Shittykawa.
- De de - dadogtam idegesen, és rögtön beugrott az a kép, ahogy (Név)-chan visszautasít.
- Oh, szóval egyedül akarod csinálni? Érteeem - vigyorgott ördögien.
- Ne ne! Nem úgy értettem! - ráztam hevesen a fejem, mire elégedett mosoly ült ki az arcára.
- Akkor, a holnap megfelel? - dörzsölte össze a tenyerét.
- Mii? Meg hibbantál? Lehetetlen hogy a szemébe nézve bármit is kimondjak anélkül, hogy ne csinálnék magamból egy komplett idiótát! - tiltakoztam.
- Chill, te eleve is komplett idióta vagy. Nem vesztesz semmit - kacsintott rám.
- IWA-CHAN~!
- Oké, értem. Ma este áthúzod a segged, és megcsináljuk a tervet. Menj, és öt perc múlva a suli előtt - biccentett, és elment összepakolni a cuccát. Tudtam, hogy ez az este egy kínzás lesz, sok üvöltözéssel, és káromkodással, de azt gondoltam, ha (Név)-chan megbocsát, megéri.~🕞Másnap🕑~
Iwa-chan A-Z-ig kidolgozott tervet készített, így van B tervünk, sőt még Z is! Amikor azt hiszed, hogy ismered a legjobb haverod, és nem... Így iskola után, írt (Név)-channak egy üzenetet, hogy találkozzon vele a szertárnál utolsó óra után. Egy tíz perccel előbb odaáltam, és vártam. Nem sokkal utána, megérkezett ő is, és éreztem hogy kezdek zavarban lenni. Amikor megállt előttem, éreztem hogy ki száll a lélek belőlem, amikor megállt előttem, és szigorúan összehúzta a szemét.
- Ugye tudod hogy tudom hogy Iwa-chan direkt a te segged megmentésére írt?
- Té-tényleg? - habogtam, de megnyugodtam, amikor megláttam Iwa-chant a (Név)-chan háta mögött.
- Annyira nem vagyok hülye! Hogyha olyan helyre hív, ahol nincs semmi, és senki akkor nyílván! - forgatta meg a szemeit.
- Érthető - nevetgéltem idegesen kínomban.
- Ugye tudod hogy-- - kezdte volna, de az ujjamat a szája elé raktam.
- (Név)-chan~ Tudod, én nagyon szeretem a röpit. De... találtam.egy dolgot, amit még annál is jobban. Egy személyt.
- Iwa-chant? - húzta fel a fél szemöldökét, mire a háttérben Iwa-chan néma fuldoklásba kezdett a röhögéstől.
- Nem egészeeen~ Tudod, [Hajszíned színű] haja van, ami mesésen selymes. A gyönyörű [Szemszínű] íziszei, amibe olyan könnyű elveszeni. Nagyon vicces, kemény lány. És mind emellett, amikor mosolyog, kisüt a nap, és minden élénkebb lesz. A nevetése olyan, mint az angyalok éneke, és mind emellett, én vagyok a legszerencsésebb ember, hogy őt kapta a röpi csapat idén menedzserül. Kedves (Név)-chan, én beléd szerettem - mosolyogtam rá, és láttam az őszinte sokkot az arcán.
- Igazából... - kezdte (Név)-chan - Én csak rengeteg kaját akartam vásároltatni cserébe de... Azt hiszem találtam egy jobb dolgot - majd a nyakamba ugrott, én pedig boldogan átölelve megforgattam a levegőben.
- Szeretlek (Név)-chan~ -azzal nyomtam egy puszit az arcára.
- Én i-- OIKAWA TOORU, MIÉRT ÁLL A HÁTAM MÖGÖTT HAJIME ÉS NAGY PAPÍR TÁBLÁKON MUTATJA NEKED A SZÖVEGET?![❤THE END❤]
Epilógus~:
Hosszas magyarázat, és több mint tíz ebéd árán, végre megbocsátottad Oikawának, hogy Iwa-chan írta meg az összes szöveget. Ezután, boldogan lettél a barátnője, hogy együtt éljétek le az életeteket.~KÖSZÖNET NYÍLVÁNÍTÁS❤
El sem hiszem. Sosem gondoltam volna, hogy valaha is be fogom fejezni. És ezt mind nektek köszönhetem^^! A sok támogatásotolnak, hogy mindig zaklattatok, 4 hónap után is.
Special thanks to:
EmiChan2💕 - Az ötletért, és hogy mindig próbálod belém önteni a lelket^^ Köszönöm.
Froppy_Chan💕 - Te kommenteltél először, és utána végig követted a történetet. Köszönöm.
A kommentekért amik megnevettettek:
EmiChan2💕
Froppy_Chan💕
0JulcsY0💕
7Honey0Senpai7💕
afonyapuffancs💕
norihorvath💕
AnOnYmHaLfBlOoD💕Akik hónapok elteltével is kérdezték hogy hol a rész, ezzel is gátolva, hogy ne adjam fel:
3Reina3 💕
Zsebra 💕
E_Violet5 💕
7Honey0Senpai7
Saeko_chan13
Köszönöm.És végül, a nővéremnek, aki szintúgy segített hogy ez a story menjen tovább^^! Köszönöm!💕💕
És persze neked olvasó, hogy végig olvastad. Remélem tudtam csak egy kis halvány mosolyt is az arcodra csalni!💕
Ezennel, 2019. 03. 29-én, lezárom az Oikawa x readert.
Találkozzunk egy másik könyvembe!💕💕💕💕
Tsók,
Rei💕
YOU ARE READING
Nagy Ő? [Oikawa x reader] [✔]
FanfictionA nagy Ő. Aki a tökéletes szőke hajával, kék szemével és villanó mosolyával elfog jönni érted. Fehér lovon jön, hogy elvigyen a kastélyába. És boldogan éltek, amíg meg nem haltok. *** A másodéves (Név)-chan, miután elment a férfi menedzser, átveszi...