>READER SZEMSZÖG<
- Igen (Név)-chan~ - mosolygott rád gyermeki bájjal, amitől nagyot sóhajtottál.
- Oké, elmehetünk. És te fizeted a kávét. Muhahahaha - vigyorogtál rá.
- Nah :c - biggyesztette le a szája szélét.
- Akkor, délután 3-kor oké? - azzal mosolyogva elsétáltál, azzal a tudattal hogy a legnépszerűbb fiúval, másodjára mész kettesben randizni.
Mire észrevetted, már a kitűzött nap volt, és legszívesebben nyugdíjba vonultál volna, csak ne kelljen menned. Különös érzés folytogatta a torkod, és azon kaptad magad, hogy egyre többször bámulod Oikawa gyönyörű mogyoróbarna tincseit, és hiába oltogatod a szokásosan jobban Iwa-channal, még is a szíved hevesebben dobog. Élénkebbek a színek, a gondolataid fele rajta jár, (maradék kaja c;), és amikor felismerted a jeleket, érezted hogy az arcod paradicsom pirosra gyúlik, és legszívesebben felpofoztad volna magad. Miért, a suli legnagyobb nőcsábásza, aki állandóan másnak csapja a szelet és röplabda addikt? A gondolataidba bele merülve, beleütköztél valakibe.
- Yo, (Név) - vigyorgott rád Iwazumi.
- Oh, szia Hajime - mosolyogtál vissza.
- Akkor, mész Oikawával kávézni? - kérdezte érdeklődően.
- Aha, miért be akarsz ugrani? - bokszoltál bele játékosan a karjába.
- Áh, nem lehet. Meg kell látogatnom a nagyszüleim - húzta el a száját.
- Kár, így hogy oltogatjuk Shittykawát együtt? - nézték rá mű szomorúan.
- Majd legközelebb - utánozta a drámai stílust.
- De, egyedül hagysz? - azzal úgy tettél mint aki kitörölne egy könycseppet a szeméből, majd mind ketten elröhögtétek magatokat.
- Legalább ő fizeti a kávéd? - vigyorgott rád cinkosul.
- Alap, elintéztem - vágtad rá ugyan olyan sunyi mosollyal.
- My gurl - veregette meg a vállad.
- Na, mennem kell, Bitchykawa vár. Szia Hajime~! - azzal integetve elszaladtál, hogy részt vegyél egy délutánon, a világ egyik első számú barmával, Oikawa Tooruval.
- Hey (Név)-chan~ - intett a mogyoróbarna hajú, mikor meglátott.
- Mehetünk? - kérdezted vigyorogva, a tudattal hogy Iwa-chan felírt neked oltásokat, amivel kikészítheted.
- Persze~ - mosolygott, majd elindultatok együtt. Út közben, végig viccelődött veled, te pedig szépen hárítottad a rád irányuló enyhén piszkáló megjegyzéseket.
- Ú, és akkor megiszom az összes kávét! - jelentetted ki elégedetten.
- Bírni fogja a tárcád? - kacsintott rád.
- Oh, persze! A kérdés, hogy a tied fogja e? - öltötted rá a nyelved.
- De, én csóró vagyok - nézett rád boci szemekkel Oikawa.
- Tudom Csórikawa. De pedig azt tudhatnád, hogyha a Siratorizawába mentél volna, nem lennél csóró! - húztad ördögi vigyorra a szád.
- (NÉV)-CHAN! - durcizott be.
- Nah, itt vagyunk~ - azzal kinyitottad az ajtót, Shittykawa meg tüntetően eldordult.
- Csak vicceltem - mosolyogtál rá, majd leültetek egy szabad helyre, a hangulatos kis kávézóba. Ezután bármit is mondtál, Tooru kerülte a tekinteted, és durcizott. Így hát, megvártad míg kihozzák a kávékat, és egy hangyányi bajszot kentél magadra a tejhabból.
- Uuu~ Én vagyok Ushijima~ A Shiratoizawához kellett volna csatlakoznod! Uuuu~ - folytattad a kigúnyolását, mire a fél szemét kinyitotta, ás amint meglátta, hogy úgy pózolsz hozzá mint egy testépítő, elkezdett szakadni a röhögéstől.
- Igaz, rád (Név)-chan nem lehet haragudni - mosolygott rázkódó vállal, majd áthajolt az asztalon, és a szád fölül óvatosan kitörölte a tejhab-bajuszt. Amikor hozzád ért, megállt az idő, és fel fogni nem tudtad, hogy milyen közel van hozzád. A tested minden porcikája kellemesen bizsergett, és érezted hogy egy enyhe pír jelenik meg az arcodon. Ezután, megittátok a kávétokat, majd elmentetek fizetni, és most egy szót nem tudtál szólni azért, hogy ki fizet. Amint kiléptetek a kávézóból, elgondolkodva felé fordultál.
- Tényleg azt hiszed hogy nem tudok olyat mondani amiért haragudnál? - kérdezted még mindig gondolkodva.
- Persze hogy nem tudsz~ Te túl cuki vagy hozzá - kacsintott rád, te pedig hogy elnyomd kitörő érzelmeidet, elüvöltötted magadat.
- EMBEREK, KAGEYAMA TOBIO A LEGJOBB FELADÓ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nagy Ő? [Oikawa x reader] [✔]
FanficA nagy Ő. Aki a tökéletes szőke hajával, kék szemével és villanó mosolyával elfog jönni érted. Fehér lovon jön, hogy elvigyen a kastélyába. És boldogan éltek, amíg meg nem haltok. *** A másodéves (Név)-chan, miután elment a férfi menedzser, átveszi...