12 days - prilog
Ljudi zele svasta u svom zivotu. Ponekad ne dobiju sve sto zele, i znaju da nikada nece dobiti, ali i dalje zele. Svaki covek ima onu jednu zelju, koju zeli vise od bilo koje druge. Onu koja mu znaci, za koju bi dao sve. I svakome je svoja zelja posebna na svoj nacin. To sto ne zelimo iste stvari, ne znaci da tudja zelja ne znaci njima isto koliko i tebi znaci tvoja. To samo znaci da su ljudi razliciti u svakom pogledu. I normalno je da covek menja svoje zelje, i svoja razmisljanja. Ali svako bi zeleo da se njegova zelja ostvari dok je jos uvek zeli, zar ne?
Ah, ali ipak najgore je kad ti se zelja ne ispuni. Kad je zelis svim srcem, dusom, a ona ispari, nestane, i ne ostvari se. To stvarno boli. I ne mozes da se pomiris sa tim da ti nikada nece biti ispunjena, pitas se zasto? Zasto nije moguce da se tvoja zelja ispuni, kao i tudje? Trazis krivca, ali ne mozes da ga nadjes. Znas da jednostavno, nije sudjeno da ti se ona ispuni. A sa druge strane, kad se zelja ostvari, to je pravi uzitak. Nema vece srece, od ostvarene zelje. Tada covek ima sve sto zeli, i srecan je. Stvarno je srecan, i ta sreca ponekad moze da potraje dugo vremena, sve zavisi od zelje.
U mome slucaju, nekada davno, poznavao sam jednog muskarca koji je zeleo svasta u svome zivotu. Da se obogati, da bude poznat, da nadje zenu svojih snova, da otkrije smisao zivota.. mnogo stvari je zeleo kao i svaki covek, ali jedna njegova zelja bila je posebna. Ona koja se izdvaja od ostalih. Ona za koju se on najvise molio da se ostvari, i koja je trajala tacno 12 dana. Sve ostale zelje su bile nista naspram nje. Ova je bila najveca, najteza za dobiti, ali najvrednija. Svim srcem je zeleo da se ostvari, da ne bude kao ostale zelje koje su ostale da vise u vazduhu, zaboravljane, neispunjene.
Eh, sada ide najbitnije pitanje. Sta je prekinulo njegovu zelju dvanaestog dana.. jel se zelja ostvarila, ili ne?
______________________________________________
napokon sam odlucila da i ovu pricu prenesem na wattpad. vec duze vreme mi je u glavi, i nikako da krenem da je realizujem. za sada ide samo prilog, dok ne napisem jos koji nastavak, a i zelim da vidim koliko vas bi je citalo. jedva cekam da je podelim sa vama. nadam se da ce te je voleti.
YOU ARE READING
12 days | n.h.
FanfictionShe never looked nice. She looked like art, and art wasn't supposed to look nice; it's supposed to make you feel something when you look at it, and she made me feel like anything is possible. © 2014 by One5sosD; all rights reserved.