VAMPİR,İN DOĞUŞU♧

9 2 2
                                    

Tarih:
12.02.2013
Konu: bir kadının vampire dönüşme hikayesi.

İstanbul da yaşayan melis'in üniversite için, Fransa'da bulunan Chamonix kasabasına gitmesiyle başlayan ürpertici ve gelirim dolu hikayesi.🎓

Melis'in dağ yürüyüşlerini sevmesi,doğayla iç içe olmak istemesi,eğitimini hayallerindeki gibi bitirmek istemesi ve ailesinin maddi durumunun iyi olması nedeniyle Chamonix kasabasına gitmeye karar verdi.

Ancak başına geleceklerden habesizdi ,ve çok mutluydu,o kara gün gelene kadar.

Bütün hazırlıklarını bitirmiş ve ailesiyle vedalaştıktan sonra uçağa binmek için arabaya binmişti , havaalanı na gelmişti ve binmek üzereydi , birden babasının aradığını fark etti ancak ,açan babası değil di ,hastaneden arıyorlardı annesinin ve babasının hastane de yoğun bakımda olduğunu söyledi ,Melis bir anda tutuklu kaldı birşey söyleyecek durumda değildi,hastaneye gitti,o hastaneye gittiğinde artık çok geçti ,annesi ve babası ölmüştü.

Melis perişan bir haldeydi haftalarca doğru düzgün uyumamış ve yemek yememişti ,bir akşam uykuya daldı ve bir rüya görmeye başladı,annesi ve babası karşısındaydı ,ikisine sarıldı çok özlediğini söyledi Ancak ebeveynleri ona sadece hayallerinin peşinden koş dediler.

Melis ağlayarak uyandı ,elleri titriyordu ,yüzü bembeyaz olmuştu ,ebeveynlerinin ona söyledikleri aklından çıkmıyordu , bir hafta boyunca kafasında yankılanmaya devam etti.

Artık hayallerinin peşinden gitmeye karar verdi,ailesinin söylediği şeyleri hatırlayarak Chamonix kasabasına gitmek için uçağa bindi.

Uçakta uykuya dalan Melis ,ağlayan ve can çekişen insanlar gördü .

Birden uyandı terler içindeydi ,sanki onu Kaderinin beklediğini anlar gibiydi.

Chamonix'e gitmişti ,ilk gün otelde kalmıştı ,ertesi gün burada kalacağı süre zarfında küçük bir ev kiralamıştı.

İyi hissetmeye başlamıştı,kasabanın doğal güzelliği onu büyülemiş gibiydi.

Ama kasabada bilmediği bir şey vardı ,mutasyona uğrayan insanların yaşadığı bir yerdi Chamonix .

Üniversitenin ilk günü gelmişti,heyecanlıydı ve tedirgindi ,ancak fransızca ve ingilizce yi iyi bildiği için iletişim sorunu yaşamıyacağını iyi biliyordu .

Kimseyle arkadaşlık kurmak istemiyordu ,ve oradakinler de pek arkadaşçıl tipler değildi,

İki gün geçmişti ancak Melis hemen alışmaya başlamıştı bile ,kendini çok huzurlu hissediyordu,

Hazırlığını yapmıştı ,ancak biraz geç kalmıştı koşarak derse yetişmeye çalışıyordu ,sınıfına girmeden 10 metre ötede bir erkekle çarpıştı , ne olduğunu anlayamadan malzemeleri etrafa dağılmıştı ,fakat çocuk umursamaz bir tavırla ;önüne bakmayı denesene bir dedi ,Melis çok sinirlenmişti fakat birşey demeden derse girdi .

Ertesi sabah aynı olay tekrarlandı ,Melis ne olduğunu anlayamadı fakat çarpıştığı çocuk dünkü ile aynıydı,bu sefer Melis cevap verdi ; önüne bakmayı denesen olmaz mı ?dedi
Çocuk gülmeye başladı ve bu sefer özür diledi , melis sınıfına gidecekti fakat ,derse alınmadı geç kaldığı için üzgün bir şekilde geri evine dönmek için yürümeye başladı ,çarpıştığı çocuk Melisi gördü ve tanışmak istermisin diye sordu
Melis başta istemese de ,moralininin yerine gelmesi için kabul etti , bir cafe ye oturdular ,çocuk kendini tanıttı benim adım David dedi ve tanışmış oldular .Melis David den bu kasaba hakkında bilgi almak istedi,yeni geldiği bir kasabaydı ve özelliklerini merak ediyordu.

VAMPİR'İN DOĞUŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin