Birlikte David 'in evine gittiler .
David;öncelikle sana bazı gerçekleri anlatmam gerekiyor,Melis;seni bekliyorum hadi!
David;sana anlattığım ve batıl bir inanç dediğim yerlilerin yaptığı âyinler gerçek.
Melis;ney! Ciddi olmazsın dimi
David;ben çok ciddiyim gerçekler öğrenmek istiyorsan beni dinle!
Melis;tamam dinliyorum.
David;söyleceğim şeyler seni çok korkutabilir ama ,senin bu olayları yaşamanın bir nedeni var.
Melis;nasıl yani ? Söyle hadi şimdiden korkuyorum
David;kehânete göre,bir melez vampirin ,nirvana vampiri olan ,immortal vampirin,yani gerçek adıyla "Marcos"u yattığı yerden kaldıracak ve birlikte dünyaya azap dağıtacaklarını ,ve o melez vampirin senin olduğuna inanıyorum dedi.
Melis gülerek cevap verdi ,eğer ben vampir olsaydım düşüncelerini okuyabilirdim heralde dedi ve kahkaha attı .
David;gülümseyerek zaten ben içimden söyledim bunları dedi.
Melis oracıkta kala kalmıştı fakat nasıl olur böyle birşey dedi.
David;sen daha sahip olduğun gücün farkında değilsin.
Melis;ben buraya gelmeden önce annem ve babam öldü, eğer ben melez bir vampirsem nasıl oluyorda öldüler dedi.
David;onlar senin gerçek ebeveynlerin değil, sadece korunman için o aileye verildin dedi.
Melis;nerden biliyosun bunları?
David;başka bir açıklaması yok .
Melis duygularını kontorol edemiyordu ,etrafındaki nesnelerin sağa sola savrulduğunu ve içinden çok güçlü bir enerji geldiğini hissetti. Korkarak David 'e sordu.
Neden nesneler hareket ediyor ben buna bir anlam veremiyorum kendimin yaptığını biliyorum ama nedenn?David;kendi geçmişini ve olayların gerçekliğini anlıyorsun ve içindeki saf güç ortaya çıkıyor .
Melis;ne yapacağımı bilmiyorum peki benden başka böyle vampirler varmı
David;evet var ben ve ailem vampiriz ve bunun nedeni ise bundan üç bin yıl önce bir salgınla mutasyona uğradık, ancak ben ve ailem kendini kontrol etmeye ve insan kanını içmemeye alıştık,geriye kalanları ise infaz etmek zorunda kaldık ,sadece aralarından , kehanetin gerçekleşmemesi için herşeyi denedik ama başarılı olamadık sen kurtulmuşsun.
Melis;eğer öyleyse beni de mi öldüreceksin diye sordu?
David;hayır öldüremem seni
Melis;peki neden öldüremezsin ?
David;bilmiyorum ama sana karşı garip bir şey hissediyorum , heralde ben sana aşık oluyorum dedi.
Melisin yüzü kızarmış dı fakat bir yandan da hoşuna gitmişti çünkü aynı garip duyguları o da hissediyordu .
David ;ama ailem seni öldürebilir bunun için de birşey yapmam gerekiyor dedi.
Melis;peki ney yapman gerekiyor .
David;seni boynundan ısırmam gerekiyor , böylece melezlikten bin yıllığına kurtulacaksın,ve tam bir ölümsüz olacaksın.
Melis;hayır ben buna hazır değilim çok korkuyorum .
David;ölmek istemiyorsan bunu yapmamız gerek.
Melis;bana biraz zaman vermen gerekiyor
David;üç günün var o zaman üç günün sonunda cevap vermek zorunda olacaksın.
Melis;peki ben şimdi gidiyorum.
David;tamam seni bırakayım.
Beraber melis'in evine doğru gitmeye başladılar melis birden koşmak istedi ve david'e söyledi david ise ,dağa gideceğiz dedi orada güçlerine şahit olacaksın dedi ve
Dağa gitmek için yol almaya başladılar .Melis çok garip bir şekilde yaşadığı olayları sıradanlaşmış bir şekilde anlamaya ve kabullenmeye başlamıştı.
Kendini deneyeceği dağa gelmişlerdi ,ve beraber koşmaya başlamışlardı Melis, David'e göre çok daha hızlı koşuyordu.
Birden içindeki "kan açlığı " ortaya çıktı.
Şehire doğru gidip oradaki insanları katledecekti ,fakat David bunun farkına vardı ve Melis'e engel oldu , sonra sakinleşmesi için ona bir keçi öldürmesini söyledi, dediğini yapan Melis,kan içmenin ve kanın kokusunun verdiği hazdan çok etkilnmişti , ve Davidden onu ısırmasını söyledi
Ancak david,bu günlük bu kadar yeter diyerek yarını beklemesini söyledi
Evine gelen Melis direk uyumaya çalıştı,fakat saatler sonra ancak uyuyabilmişti,rüyasında gördüğü şeyleri bu gece görmemişti ve içi huzur doluydu,taki uyanana kadar.
Melis'in dün gece rüya görmemesinin nedeni uykudayken küçük bir çocuğun kanını emmesi idi, melis kendine geldiğinde çok geçti çocuk ölmüş idi ve ,yaptığı şeyden çok pişman olan melis ,David'in yanına gelerek olayı anlattı David ise saf bir vampire dönüşmesi ,ve açlığının ancak böyle dineceğini söyledi .
Melis ise kabul etmek zorunda kaldı .
……………………………………………………
Devamı gelecek arkadaşlar ,önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum
Hamza Şahin
@illegal_gunler
@hamza_sahinn0
İnstagram hesaplarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR'İN DOĞUŞU
VampireMelis adındaki genç bir kızın eğitim almak için gittiği bir Fransız kasabasındaki başına gelen ürpertici olaylar.