MİLYONLARCA KİŞİNİN OLDUĞU BİR SİTEDE DAHİ YALNIZ KALABİLMEK DE BİR BAŞARIDIR, ÖYLE DEĞİL Mİ? HER NEYSE, OKUMANIZ YETER.
ÖNCELİKLE, BU BİR BÖLÜM DEĞİL. SİZE HİKAYEDEN BAHSEDECEĞİM. GENELDE İLK BÖLÜMDE AÇIKLAMA YAPILIR AMA BEN GEREKSİZ BULDUM. EVET, BU DA BİR AÇIKLAMA FAKAT BEN SPOİLER TARZI BİR AÇIKLAMADA BULUNMAYACAĞIM. KENDİ ADIMA, SPOİLERLARDAN PEK HOŞLANMIYORUM. YANİ, İNSANIN AKLINA HİKAYENİN SONUNU VE OLUŞABİLECEK OLAYLARI GETİREBİLİYOR. VE BEN BU YANLIŞA DÜŞMEK İSTEMEDİM. (SPOİLER: GELECEKTEKİ OLAYLARDAN KESİTLER SUNAN KISA METİNLER)
HER NEYSE, İLK OLARAK ŞUNA AÇIKLIK GETİRELİM. EĞER HİKAYENİN BAŞINI BEĞENMEDİYSENİZ, OKUMAYA DEVAM ETMEMENİZİ ÖNERİRİM. ÇÜNKÜ İLK BASLARDA BENİ KENDİNE BAGLAYAMAYAN, BENİM DÜŞÜNCE TARZIMLA VE HİSLERİMLE KOPUK ANLATIMLI BİR KİTABIN SONU DA ELBET SIKICI OLACAKTIR. HER HİKAYE SİZİ YANSITMAZ. YAZIM TARZIMI BEĞENMEMİŞ, BASİT BULMUŞ OLABİLİRSİNİZ.ANLATIMIN İÇİNDEKİ BETİMLEME VE OLAYLARI ANLAMADIYSANIZ, YA DA KULLANILAN SÖZCÜKLERİ UYGUNSUZ BULDUYSANIZ, OKUMANIZ VE KAVRAMANIZ ZORLAŞACAKTIR. BUNUN İÇİN, KENDİNİZİ OKUMAYA ZORLANAYIN, OKUMAKTAN SOĞURSUNUZ.
ANLAMAMIŞ OLANINIZ VARSA, ANA KARAKTERİN ADI LOREEN. BU İSİM KENDİ KENDİNE AKLIMA GELDİ. YANİ HERHANGİ ARAYIŞTA BULUNMAMIŞTIM. ÇOK SEVDİGİMDEN DEĞİL, KARAKTERE UYGUN BULDUGUMDAN TERCİH ETTİM. BİR İSİM OLDUĞUNDAN BİLE EMİN DEĞİLİM.
HİKAYEDE TEK BİR KONUDA TAKILIP KALMAYACAĞIM. YANİ SONUÇTA HAYATTA SADECE AŞK VE DOSTLUK YOKTUR, DEĞİL Mİ? YAŞAMIMIZI HER NE KADAR SIKICI VE ANLAMSIZ BULSAK DA İÇİNDE TADILMIŞ VEYA HENÜZ GELECEKTE KEŞFEDİLMEYİ BEKLEYEN BİRÇOK DUYGU VE HAYAL VAR... BEN DE KALBİMDEN GEÇEN TÜM HİSLERİ BU HİKAYEYE KATMAK, VE ZENGİNLEŞTİRMEK İSTEDİM. TABİİ BEN SIRADAN BİRİYİM VE DOĞAL OLARAK BU DA SIRADAN BİR HİKAYE, ÇOK FARKLI OLMAYACAKTIR.
EĞER UYUŞMAYAN, ANLAMSIZ BULDUĞUNUZ, SAÇMA BİR YAZIM TARZIM OLDUĞUNU, GERCEKCİ OLAYAN KARAKTERLER VEYA HER NEYSE KULLANILDIĞINI DÜŞÜNÜYORSANIZ, RİCA EDİYORUM OKUMAYI BIRAKIN. CANINIZI SIKIYORSA BOŞVERİN. İNANIN DEĞMEZ. DEDİĞİM GİBİ, KENDİNİZE UYGUN ANLATIMI BULUN.
YER, ZAMAN, İSİM VS. TAKILMAYIN. O KADAR ARAŞTIRMA YAPAMAZDIM. ZATEN ARAŞTIRMALAR HAYALLERİN BÜYÜSÜNÜ YOK ETMEYE BAŞLARSA, GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYAN TEHLİKELİ BİR ZİHİNSEL YOLCULUGA ÇIKILIR VE EĞER YAZAN KİŞİNİN ,HENÜZ YAZAR KELİMESİNİ UYGUN BULMUYORUM, HAYALLERİNİ "SAÇMA" GÖSTERMEYE BAŞLARSA, YAZMA ZEVKİ DE, HAYAL SINIRSIZLIĞI DA KALMAZ. BU YÜZDEN, BIRAKIN EN AZINDAN HAYALLERİNMİZ SINIRSIZ OLSUN. BELKİ BU ÜLKEYİ YALNIZCA HAYAL KURARAK YÜCELTEBİLİRİZ. HAYALLERİN SİHRİNE KESİNLİKLE İNANIRIM.
OKUMAKTAN ZEVK ALIR MISINIZ, BİLEMEM. AMA ASIL YAZMA TARZIM KARAMSARDIR. YANİ, GERCEKÇİ OLMAYA ÇALIŞIRIM. HAYALLERİN GERÇEĞE DÖNÜŞMESİ DE LAZIM TABİİ. SOYUT DÜŞÜNCELERİN DE SONU VARDIR.
BANA ALIŞAMAZSANIZ, ÜZGÜNÜM AMA BEN DE HENÜZ KENDİME ALIŞAMADIM. NE ZAMAN NE YAPACAĞIM BELLİ DEĞİL. BAZEN BEN DE ŞAŞIRIRIM. AMA MERAK ETMEYİN, KARAKLERLER BANA BENZEMEYECELTİR. SONUÇTA, ONLAR SADECE DÜŞÜNCE DÜNYAMIZDAKİ HOLOGRAMLARDIR...
VE ŞU AN ELİMDEKİ TELEFONU FIRLATIP BAĞIRARAK KIRMAK İSTİYORUM. ÇÜNKÜ BU YAZIYI İKİNCİ YAZIŞIM, TELEFON BİRAZ ARIZALI OLDUĞU İÇİN KAYDEDEMEDİM. BUNUN İÇİN SİNİRLİYİM.
BU ARADA, YAZIM YANLIŞI YAPARSAM AFEDERMİSİNİZ? UMARIM AFEDERSİNİZ.
EĞER İLERDE BİR OKUYUCUM OLURSA DİYE SÖYLÜYORUM, SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRAMAFON
RomanceTaş plaktan... "Beni anlıyor musun?" "Deniyorum." "Peki ya sana aşık olduysam?" "Aslında, seni hiç anlayamıyorum." Uzak olmaya çalışırken yakınlaşanların hikayesi... Kalplerine ve bedenlerine engel olamadıkları her anın bedeli gibilerdi. Onlar aynı...