Κεφάλαιο 20

369 27 13
                                    

Τα βρήκαν την επόμενη κιόλας μέρα αν και δεν την έπεισε αυτό που της είπε σαν εξήγηση.... Ήταν καλά μαζί του.... Δεν ήθελε να τον χάσει...Είχε πάει να πει στην Φρέια είπε να μείνουν μακριά μου και να μην έχω και εγώ καμία επαφή μαζί τους... Ακόμα και αλήθεια να είναι εκείνη δεν θα σταματούσε να έχει επαφές μαζί τους ότι και να έλεγε.... είχαν περάσει 4 μήνες.... Είχε ξεχάσει... το ότι έβλεπε την Φρέια και την Ρεμπέκα δεν είχε απολύτως καμία σχέση με τον Ντέρεκ. Τις ένιωθε φίλες της και ήθελε να έχει σχέσεις μαζί τους... όπως και με τον Τζέικομπ.... ήταν επίσης πολύ συμπαθητικός... Όλα αυτά δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με τον Ντέρεκ... Είχε φύγει... και από ότι φαίνεται δεν έχει σκοπό να γυρίσει πίσω.

——————

Εκείνος ήταν 4 μήνες μακριά της και ένιωθε ότι δεν άντεχε άλλο... αλλά τι άλλο μπορούσε να κάνει; Αν και αυτή η φυγή βγήκε σε καλό... δέθηκε πολύ με την Πίτερ... Ποτε δεν περίμενε ότι θα τα έβρισκαν τόσο καλά οι δυο τους... Παρόλο που σκεφτόταν καθημερινά την Κάιλι και ήθελε να γυρίσει πίσω χαιρόταν επειδή είχε την ευκαιρία να βρεθεί λίγο μόνος με τον αδερφό του να μιλήσει και να τα βρει μαζί του.... να είναι καλά όπως παλιά...  Εξάλλου εκκρεμούσε ακόμα το θέμα με τον πατέρα της Κάιλι.... Αν και τα κατάφερνε μια χαρά με το να τον παρακολουθεί σε καθημερινή βάση φυσικά κρυφά από τον Πίτερ και να μαθαίνει πάντα που πάει τι κάνει και ποιους συναντάει.... Του έλειπε πολύ η Κάιλι... αυτή ήταν η αλήθεια... Ήθελε τόσο πολύ να την δει και να την σφίξει στην αγκαλιά του όμως ήξερε ότι η μέρα που θα γύριζε πίσω δεν θα αργούσε πολύ....

——————

«Τι συμβαίνει;»
«Πολλά και διαφορα.... αλλά δεν θα το συζητήσουμε τώρα.... Δεν έχω καθόλου όρεξη»
«Πάντα έτσι είσαι... δεν θα αλλάξεις ποτε»
«Καλα άσε τώρα τα δικα μου και πρς μου τι θα γίνει με το θέμα που λέγαμε; Ξερεις πολύ καλά οτι μπορεί να συνεχιστεί αυτό»
«Το ξέρω.... αλλά πρέπει να περιμένουμε»
«Ποσό ακόμα; Τόσο καιρό περιμέναμε. Πρέπει να τελειώσει όλο αυτό»
«Δεν μπορεί να τελειώσει τώρα... είναι πολύ νωρίς... θα πάει χαμένος όλος ο κόπος που έκανα.... Δεν θα αφήσω τίποτα να χαλάσει αυτά που έχτισα και αυτά που έκανα»
«Ακριβώς εσυ έκανες κάτι που ποτε δεν συμφώνησα άρα δεν με απασχολεί για το τι θα γίνει»
«Θα έπρεπε να σε απασχολεί.... είμαστε μαζί σε αυτό.... δεν είμαι μόνος»
«Φυσικά.... όμως πριν κανεις σχέδια θα έπρεπε να με ρωτάς πριν κανεις το οτιδήποτε... αφού λες ότι είμαστε μαζί όποτε εμένα γιατί  να με απασχολεί; Είναι δικό σου θέμα... εσυ τα κανονισες... κάνε ότι καταλαβαίνεις.... δεν θα ασχοληθώ άλλο με το θέμα»
«Και πολύ καλά θα κανεις... είναι ένα θέμα που δεν σε αφορά... Το ότι δεν σου είπε τίποτα δεν σημαίνει ότι σε αγνοώ.... απλά ήξερα ότι δεν θα συμφωνήσεις και εγώ έπρεπε να κάνω κάτι.... δεν υπήρχε άλλη λύση»
«Καλά ας μην το ξανά συζητησουμε αυτό σε παρακαλω... με έχει κουράσει... με το άλλο που λέγαμε τι θα γίνει;»
«Δεν ξέρω... πρέπει να το σκεφτούμε... Ειναι σοβαρό»
«Δεν έχουμε να σκεφτούμε τίποτα... άλλωστε μου έχει λείψει»
«Δεν θα πάμε για παιχνίδια.... Σοβαρέψου... έχουμε σημαντικότερα πράγματα να κάνουμε»
«Είμαι παρα πολύ σοβαρή.... αλλά ξέρεις ότι μου αρέσουν και τα παιχνιδάκια»
«Πρέπει να πάμε για το κορίτσι... αυτή είναι η προτεραιότητα μας... όσο για τα παιχνίδια σου μπορείς να τα κανεις αργότερα... δεν θα σε εμποδίσει κανεις»
«Ωραία ας πάμε τότε; Δεν καταλαβαινω γιατί καθυστερούμε;»
«Γιατί δεν είναι τόσο απλό»
«Έλα τώρα... για εσένα όλα είναι απλά... από εδώ που είμαστε δεν θα μάθουμε ποτε για το κορίτσι... Μπορεί όντως να αποτελεί κίνδυνο... δεν πρέπει να το ρισκάρουμε»
«Λες να μην το ξέρω; Αλλά αν αποτελεί όσο κίνδυνο λένε τότε δεν πρέπει να ρισκάρουμε να πάμε»
«Είναι ένα παιδί... τι θα μπορεί να κάνει;»
«Είναι ισχυρή... αν έχει μάθει να χρησιμοποιεί την μαγεία της είναι επικίνδυνη»
«Σοβαρά τώρα; Πιστεύεις ότι αυτό το κοριτσάκι θα έκανε κακό σε κάποιον; Πιστεύω ότι τρέμει ακόμα και στην ιδέα»
«Σε αυτό δεν έχεις άδικο... και η μητέρα της έτσι ήταν... φοβόταν μην βλάψει κάποιον έστω και καταλαθος»
«Όποτε τι κάνουμε;»
«Όποτε λέω ότι είναι καιρός να επισκεφτούμε ξανά την Νέα Ορλεάνη»

Beauty And the Beast [Book 1]Where stories live. Discover now