Κεφάλαιο 13

275 27 11
                                    

«Ντέρεκ; Τι κανεις εδώ;»είπε η Κάιλι όταν τον είδε να κάθεται στον καναπέ του σπιτιού της μαζί με την θεία της.
«Ήρθα να δω πως είσαι αλλά η Έβελιν είπε ότι δεν θα αργούσες και έμεινα να σε περιμένω»
«Και από ποτε η Έβελιν σε αφήνει να να βλέπεις;» Είπε γελώντας.
«Από τότε που κατάλαβε ότι θα σε βλέπω είτε το θέλει είτε όχι»
«Είμαι καλά πάντως»
«Ωραία... πηγαίνω και εγώ γιατί με πήρε η Φρέια... πρέπει να πάω από εκεί με θέλει»
«Έφινε κάτι;»
«Τίποτα σοβαρό»
«Θα τα πούμε αύριο τότε;»
«Ναι τα λέμε αύριο» της είπε και αφού την φίλησε απαλά στα χείλη έφυγε...
Ήξερε ότι δεν θα υπήρχε αύριο και ήθελε να την αποχαιρετήσει κατάλληλα αλλά δεν έπρεπε να την αφήσει να πιστεύει ότι κάτι έχει συμβεί.. Έπρεπε να φύγει χωρις ποτε εκείνη να μάθει τον λόγο...

Την επόμενη μέρα τον περίμενε αλλά δεν ήρθε ποτε... έτσι αποφάσισε να πάει αυτή σε εκείνον πιστεύοντας ότι κάτι του είχε συμβεί. Έφτασε στο σπίτι του και χτύπησε την πόρτα.. Η Ρεμπέκα όπως πάντα άνοιξε την πόρτα. Φάνηκε να ξαφνιάστηκε που την είδε... σαν να μην την περίμενε...
«Καλημέρα.. συγγνώμη που ενοχλώ... αλλά ψάχνω τον Ντέρεκ... είναι εδώ;»
Φάνηκε να μην περίμενε αυτή την ερώτηση και η Κάιλι σιγουρευοταν όλο και περισσότερο ότι κάτι δεν πάει καλά.
«Εεεε δεν είναι εδώ»είπε και πίσω της εμφανίστηκε η Φρέια..
«Ρεμπέκα ο Τζέικομπ σε θέλει... πήγαινε λίγο» της είπε η Φρέια και η κοπέλα αποχώρησε.
«Καλημέρα... είπα και στην Ρεμπέκα ψάχνω τον Ντέρεκ»
«Ο Ντέρεκ.... ο Ντέρεκ έφυγε»

Την προηγούμενη μέρα

«Έι που πας εσυ τόσο βιαστικός;» Ρώτησε η Φρέια.
«Φεύγω... αλλά μην ρωτήσεις γιατί»
«Ξέρεις ότι θα ρωτήσω για αυτό καλά θα κανεις να μου απαντήσεις»
«Δεν μπορώ να απαντήσω... έχω δώσει τον λόγο μου»
«Νταξει Ντέρεκ αρχίζεις να με τρόμαζεις... τι συμβαίνει»
«Προστατεύω την Κάιλι»
«Με το να φύγεις;»
«Ναι... μόνο αν φύγω από εδώ ο πατέρας της θα μείνει μακριά... μόνο εγώ μπορώ να τον εμποδισω να την βρει»
«Οπα μισό λεπτό ποτε μάθαμε ποιος είναι ο πατέρας της;»
«Δεν μάθατε... έμαθα... αλλά δεν πρέπει να το πεις σε κανέναν... δεν θα πεις ότι το ξέρω»
«Ποιος είναι;»
«Δεν θα σου πω... αλλά πες στην Κάιλι κάποια στιγμή ότι ελπίζω να με συγχωρέσει που φεύγω έτσι χωρις να της πω ούτε αντίο... αύριο σίγουρα θα έρθει από εδώ να με βρει... πες ότι έφυγα για κάτι σημαντικό και δεν πρόλαβα να την ειδοποιήσω... με τον καιρό θα δει ότι δεν γυρίζω και θα αναγκαστεί να μείνει μακριά»
«Δεν καταλαβαίνω»
«Δεν χρειάζεται... αν ποτε σου πει ότι με μισεί πες της ότι την αγάπησα και πάντα θα την αγαπάω» είπε και έφυγε χωρις να πει καμία άλλη κουβέντα.

Σήμερα

«Έφυγε; Τι εννοείς έφυγε;»
«Κάτι συνέβη εχθές και έπρεπε να φύγει αμέσως... ζητάει συγγνώμη που δεν πρόλαβε να σε ειδοποιήσει»
«Κάτι σοβαρό;»
«Δεν ξέρω λεπτομέρειες.... δεν είπε πολλά»
«Θα αργήσει πολύ να γυρίσει;»
«Ούτε αυτό το ξέρω... λογικά θα επικοινωνήσει μαζί σου όταν μπορέσει»
Δεν ήξερε τι να της πει... Φανταζόταν από τώρα την απογοήτευση μιας νέας ερωτευμένης κοπέλας όταν καταλάβει ότι ο φίλος της δεν θα επιστρέψει..
«Εντάξει... ευχαριστώ πολύ» είπε και έφυγε...
Απογοητευμένη; Λυπημένη; Δεν ήξερε πως ένιωθε... Γιατί δεν της είπε πει τίποτα ως τώρα; Είχαν περάσει τόσες ώρες... Του τηλεφώνησε πολλές φορές αλλά δεν πήρε απάντηση σε καμία από τις κλήσεις της... Αυτό συνέβαινε για μέρες... Όταν η νεαρή κοπέλα ξανά πήγε από το σπίτι του και Φρέια της είπε ότι δεν θα ξανά γυρνούσε κλείστηκε στο σπίτι... Έκλαιγε συνεχώς... αναρωτιόταν τι είχε κάνει γι να αξίζει αυτή την συμπεριφορά... όπως πάντα ο Τζακσον ήταν εκεί να την παρηγορήσει... Εκείνος ήξερε τον λόγο που είχε φύγει ο Ντέρεκ... Του τα είχε πει όλα η Έβελιν και φρόντιζε να είναι συνεχώς δίπλα στην Κάιλι αν και υπήρχαν στιγμές που ήθελε να μείνει μόνη και την καταλάβαινε... Θα το ξεπερνούσε όμως με τον καιρό... Ο πρώτος μήνας ήταν δύσκολος... με το ξορι την έπειθε να βγουν λίγο έξω να ξεσκάσει... Και έχει και κάτι περίεργους εφιάλτες.... Νόμιζε ότι είχαν σταματήσει αλλά επανήλθαν... Είχε χάσει την όρεξη της... αλλά για να μην ανησυχεί ο Τζακσον έβγαιναν που και που χωρις όμως να δείχνει ότι έχει κέφια.... δεν είχε και αυτό ήταν φανερό.... πρώτα ο Ντέρεκ εξαφανίζεται και δεν δίνει κανένα σημείο ζωής και μετά τα περίεργα πράγματα που έβλεπε στον ύπνο της... και την μητέρα της να της μιλάει... Σαν να ήθελε να την προετοιμάσει και να την βοηθήσει σε κάτι... Βέβαια το κακό δεν άργησε να γίνει... και η αποκάλυψη για την πραγματική ταυτότητα της Κάιλι ήταν το κερασάκι στην τούρτα.....

Beauty And the Beast [Book 1]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang