PC10♥

2.3K 105 1
                                    

Sedang Rayn menyiapkn kerja rumahnya yiba tiba rambutnya seperti rasa basah atau lebih tepat dia disiram air.Rayn mengangkat kepala dan terlihat Myra yang menyiramnya.Seisi kelas tersenyum mengejek dan sinis ke arahnya.Nisa hanya diamkn diri tapi dlm hatinya makin rasa bersalah.Myra stop marahkn Rayn!

Rayn menutup buku penulisannya lalu dibaling kasar dipapan putih.Dadanya berombak kencang, matanya menunjukkn kemarahn yang bakal mencetus.Seisi kelas tersenyap selepas melihat lemparan bukunya.

Badannya yang sudah basah dihiraukn.Matanya memcerkung tajam ke.arah Myra.Myra hanya membuat muka selamba

"Pe masalah kau Myra?!! besar sangt ke kesalahn aku pada ko?!! kau cakp dengn aku apa yang kau tak puas lagi?!! tak cukup yang ini kau simbah dengn air pulak?! apa masalah kau Humyrah Amylia?!!"jerkah kuat.Kerusi sebelah disepak sehingga jatuh memyembah lantai.Seisi kelas sudah gerun dengn perubahan Rayn.

Myra sudah terkaku.

"Jangn cabar aku Humyrah aku cakp aku buat.Aku bukn jenis mungkir kata.Jangn sampai aku buat darah kau hilang satu badan.Kau dh lupa aku sebenarnya Myra"kata Rayn dingin lalu kakinya memgorak langkah meninggalkn kelas yang masih senyap itu.

Myra terkesima mendengar itu.Darah hilang satu badan? Ye, Rayn juga seorang penghisap darah perempuan dan lelakk.Itupun untuk seksaan saja.Dia masih ingat Rayn meminum darah yang telah disediakn untuknya.Itupun darah muda.Rayn tidak suka darah tua tua dia suka darah muda ni.Manis.Dia tengk Rayn minum nk muntah dah

Tangnnya mengusap lengannya yang tiba kesejukan.Dia memandang Nisa dengn wajah pucat.Entah kenapa dia berasa seram pula.Nisa hanya mengurut pelipisnya.

.........

Siapa sangka dalm amarahnya ada kesedihannya.Rayn bersandar ke pintu bilik vip.Bilik khas untuknya.Badannya perlahn perlahn melorot kebawah.Air matanya setia mengalir tanpa esakan.Dia tidak menyangka sebegini rupa Myra dendam padanya.Lutut ditarik lalu dipeluk.Sikunya ditahan ke lutut sambil mencengkam rambutnya.

Bila dia teringat tunangnya serta merta air matanya deras mengalir.Lelaki itu masih marah ke padanya.Pagi tadi dia telefon Haykarl banyk kali tapi lelaki itu masih tidak mengangkat.Hatinya dipaut resah.Kenapa nasibnya begitu malang?

Hatinya makin rasa bersalah apa yang dia lakukan semalam pada tunangnya.Maafkn saya Hay.

Rayn hanya menghamburkn saja tangisannya sehingga esakannya dengar satu bilik.Hatinya bagai dicucuk dengn belati.Hatinya sakit, sakit dibuat begitu.

...........

VICTORIA ELIZABETH HIGHSCHOOL

Haykarl masih terasa dengn perbuatan Rayn padanya.Tapi bila dilihat missed callnya sudah cecah 20

Missed call 20 from Sweetheart Fiance♥
Massage 45 from Sweetheart Fiance♥

Tangnnya meramas rambutnya.Dia tak da niat ingin membuat gadis itu terasa sakit.Tapi dia juga terasa dengn perbuatan Rayn semalam.Sanggup gadis itu mengabaikn panggilannya.

Perhatian!! Iezrul adalah kawan Haykarl bukn sepupu dengn Rayn.Iezrul tersilap letak.Sebab lupa dah hehehe.Faiqal dan Naufal sepupu Rayn.Ok? sapa tak faham tak pe.

"Asala kau ni serabut semacam je aku tengok"celah Iezrul yang dari tadi memerhati sahabatnya ini.Syahfit, Hakimi, Iezrul dan Qaiser hanya memerhati sahabtnya itu.Serabut semacm

Tiba tiba handphone berdering nyaring minta diangkat.Matanya memandang tertera diphonennya

Sweetheart Fiance♥

Dia mengslaid merah dan berbunyi nyaring itu hilang.Lagi sekali handphonennya berbunyi.Haykarl berdecit kasar.Slaid mengslaid hijau lalu meletakkn phonenya ditelinga

PRINCESS OF A CRUELWhere stories live. Discover now