PC5♥

2.2K 99 0
                                    

Sedang Haykarl berbual ii dengn kawannya tiba ii lengnnya dipeluk oleh seorang gadis yang cuba ingin memikat hatinya

"Sayang jom mkn dengn i, i laprlah dari pagi i tak makn tau"rengek gadis itu

Pantas Haykarl menepis kasar tangn gadis itu.Suka suki nk pegang tangn orang.Tak malu betul.

Klo Rayn tu boleh lah.Ngeee..

"Kau nk makn? maknlah sendiri ko pikir aku ni apa nk temn kn ko? dah ah bla"marah Haykarl dan berlalu pergi diikuti gengnya.

Ruhaila mendengus geram sambil menghentak ii kn kakinya dan betlalu pergi.

..............

"Weyh Hay aku nk ckp sikit leh ak?"kata Syahfit.Wajh Haykarl dipandang dengn kening berkerut.Haykarl mengangkat keningnya.Air milonya disedut.

"Hm"gumamnya.Memandangkn dia sedang menyedut air so bagi gumaman jelah

"ko ada someone special ke?"

Soalan Syahfit membuatkn Haykarl tersedak.Terkejut mereka.Syahfit tersengeh penuh makna.Haykarl menyedut semula air milo sambil memandang Syahfit tajam.Syahfit lagi sekali tersengeh

"Busybody jugakkn ko"kutuk Haykarl.Syahfit membulatkn mata setelah itu dia mencebik.Orang tanya lain dia jawab lain nmpk sangt menukar topiknya.Eee aku sepak kang naya je.

"HELLo aku bukan busybody ok aku cuma nk tahu ko ada someone special ke tak?"geram Syahfit.Perkataan HELL diteknnya.Geramnya membuak ii dihatinya.

Haykarl menjelingnya.

"Entah"balsnya.

Balasan Haykarl membuatkn merela tidak puad hati.Mereka pasti Haykatl ada menyorokkn sesuatu

"Hay ko ckp betul betul"geram Hakimi.Bahu Haykatl ditepuknya.Haykarl berdecit.

"Ko nmpk muka aku ni tengh main ii ke? manalah aku tahu"

"Halah halah tengk muka ko pun kitaorang dah tahu ckp jelah Hay mcm kitaorang kenal ko sehari dua pulak"ujar Qaiser.Mereka menumpukn perhatian pada Haykarl yang sedang termenung itu.

Haykarl menghela nafas.Rambutnya dikuak kebelkg.Fuhh cair.Serious serious pun hensem haih mcm mana tk cair? lagi ii dia anak Di Raja.Mahu para gadis terkejar ii kn dia

"Rayn Faliesha"kata Haykarl perlahn namun jelas didengari mereka.Mereka berpandangn seketika lalu memandang Haykarl semula

"Sape tu?"

"Asal pernah dengr je nama tu"

"Sape dia?"

"Dia sekolah sini ke?

Bermacm ii soalan keluar dari mereka.Haykarl hanya tersenyum nipis

"Korang akn tahu"kata Haykarl setelah itu dikenyitkn matanya lalu pergi meninggalkn mereka yang terpinga pinga.Masing ii hanya mendiamkn diri sebelum.mengikut langkah ketuanya.

..............

Pang!

Terteleng kepala Ezliya akibat ditampar kuat oleh Aileen.Mereka terkedu.Ezliya memegang pipinya.Terasa hangt dan sakit dipipinya tapi hatinya lagi sakit berbanding pipinya.Wah pandai kurang ajar dengn tuan puteri ye?

Ezliya tersenyum sinis.Rambutnya dikuak kebelkg.Wajah Aileen dipandang tajam.Aileen hanya membuat muka tk bersalh.Ikutkn hati mahu daja dibunuh gadis ini.Berani menampar tuan puteri mahkota ini.

"Ko dh lupa sapa aku ke Aileen atau ko buat buat tak tahu sape aku sebenarnya?"sinis Ezliya.Terkaku mereka.Tangn kanan Aileen sudah menggigil.Ahh! Basak ko Aileen.

PRINCESS OF A CRUELWhere stories live. Discover now