Hellö arkadaşlar ✋
Töre hikayesi yazdım aslında ben bu hikayeyi yazdım.Daha önce sonra sorun çıktı bölüm ler birbirine karıştı sildim bende tekrar yazmaya karar verdim.
Birde o hesabımı kapattımYeni wattpad hesabı açtım bu sefer tekim konu aynıdır bir genç kızın zorlu bir hayatını anlatıyor.
Ve töre ile başa çıkma mücadelesini neyse ben fazla konuştum.
Sizi şöyle TANITIM ALAYIM inşAllah beğenirsiniz...
HAZAR DAĞDEVİREN: 24 Yasında 8 kardeş 3 abisi 4 kardeşi vardır.
Babası'nın ismi Mahmut babası'nın 3 tane kuması vardır.İsimleri Hacer, Afet ,Asiye'dir. Hazar'ın annesi Asiye'dir.
Abilerinin isimleri, Miran, Yusuf dur.
Kardeşlerini isimleri Kaan ,Furkan ,Abdullah,Sevda, Naza'dır ( abisi yusuf ölmüştür ).ASLI MİZGİN BOZOK:
17 Yasında 7 kardeş 4 abisi 1 ablası 1 kız kardeşi var.Babası'nın ismi Erol babası'nın 2 tane kuması vardır.
Kumaların isimleri Hatun,Solmaz abileri'nin isimleri Orhan,Bejno ,Berzan ,Ümit'dir.
Ablasının ismi Gülnur,kardeşi nin ismi zerda(orhan abisi hapisde'dir.)
Şimdi ,şöyle bozok aşiretinden. Orhan yani Aslı'nın abisi karşı aşiretin oğulu Yusufu öldürmüstür.
Orhan hapise girmistir ama, karşı aşiret DAĞDEVİREN aşireti bozok aşireti'nin yanına bırakmıycaktır.
Onlardan intikam alıcaktır. bakalım bu ,iki aşiretin arada kan davası son bulacakmalıcaktır....Bir aşiret düşünün ve o aşiretin içinde yakısıklı ve bi o kadar da acımasız bir ağa.
Abisini intikamını almak için yemin etmiş bir ağa,
İki aşiretin arsında ki kan davası!
Kim bile bilirdiki o ağanın düşmanın kızına aşık olcağına ve ona erkek çocuk vereceğini işte bu hikâye.
HAZAR VE ASLI MİZGİN'İN HİKÂYESİ ...
HİKAYENİN ,TANITIM'INI NASIL BULDUNUZ ???
Birde Anlamınız için, farklı ve İyi bir tanımtım.İyi ,bir tanıtım oldu bence.
Gereken açıklamayı yaptım üste. ☝☝☝LÜTFEN VOTE VE YORUM YAPSANIZ ÇOK SEVİNİRİM NEYSE
BY💕
Hatalarım varsa Özür dilerim canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAVASI (Düzenlemede)
Teen Fiction-Melike lütfen biraz konuşalım yapma böyle Bu sözü beni sinir etmişti yaşanan onca şeyden sonra nasıl konuşuyordu bu adam!! Çok geçmeden konuşmaya koyuldum. -Ne konuşacağız ki biz ? Bana yaptığın onca şeyden sonra ne konuşacağız.Kendi çocuğunu kabul...