5 YIL SONRA
Mahşerin dört atlısından geriye sadece; Oya, Merve ve Pelin kalmıştı..
En son her şey yolundaydı Oya Serhan'la, Merve Kerim'le, Pelin Taylan'la mutlu mutlu yaşıyordu ki..Burcu'nun cezası bitmişti ve o gün cezaevinden çıkacağı ve aynı zamanda Emre'ye olan özleminin sona ereceği heyecanı onu çok mutlu ediyordu.
Emre, cezaevinin kapısında Burcu'yu bekliyordu ve Burcu'nun kapıdan çıktığını görünce kucaklaştılar ve arabaya bindiler.
"Her şeyi benim için yaptın demek"
"Evet aşkım ama hepsi geçti gitti, hayatımıza kaldığımız yerden devam edicez kimse bizim mutlu olmamızı engelleyemeyecek"
Emre, Burcu'nun eline öpücük kondurdu ve evlerine doğru gittiler. Ama Burcu'nun aklı hala Pelindeydi, o gün pencereden Emre'yle Pelin'inin yakınlaşmasını gördüğü anı yıllardır aklından silemiyordu ve resmen cezaevindede Pelin'e kurulmuştu.
———————————————————————
Hiç kimse geçmişindeki olaylardan kurtulamamıştı sonuçta bi kez yaşanmış ve büyük yer etmişti bazı olaylar; Arzu'nun Edip'i öldürmesi ardından Burcu'nun Arzu'yu öldürmesi işte bunlar tamda ufak tefek cinayetler ve daha büyükleriydi, kim bilir belki bu cinayetler, bu hesaplaşma, bu yaşanmışlıklar son olmayacaktı..
———————————————————————
Bu arada Merve'nin düşmanları toprağın altından bir bir çıkmaya devam ediyordu..
Oya'nın arkadaşı İnci Çakır. Merve'nin bi ara Sarmaşığa taşındırmadığı ve sinirlerini bozduğu İnci tekrar Sarmaşık'a taşınmak istiyordu Merve'yi aşmak istiyordu.İnci, Merve'yi aradı ve
"Hello Merve"
"Hayırdır ne istiyorsun?"
"Sarmaşığa taşınıcamda haberin olsun istedim"
"O iş öyle kolay olmaz bunu sende biliyosun böyle saçma saçma özgüvenlere gerek yok bence sonra üzülme diye söylüyorum"
"Göreceksin, taşınıcam Sarmaşığa"
"Ahahhah peki madem sen öyle diyorsan öyle olsun, o zaman o iş sende Doktor İnci Çakır, hı?"
———————————————————————
İnci, Oya'nın yanına geldi. Biraz hasret giderdikten sonra İnci asıl amacı için konuşmaya başladı.
"Oya, Sarmaşık'a taşınmak istiyorum ben"
"Emin misin en son düğününden oluyordun gerçi Merve çok değişti iyimser oldu"
"Öyle mi ilginç, pek inanmadım buna o kesin deri değiştiriyordur"
İnci ile Oya gülmeye başladılar sohbet ettikten sonra emlakçı Nihal'in yanına gittiler
"Merhaba Oya ve İnci Hanım"
"Merhaba arkadaşım İnci tekrar Sarmaşık'a taşınmak istiyor, boş ev var mı acaba?"
"Şuan sadece Merve Hanım'ın eski evi boş bi süreliğine oturmak için satın almıştı sonra Kerim Bey'le eski evine döndü"
"Evet biliyorum, anladım sen bi Merve'yle görüş istersen"
"Peki Oya Hanım ben Merve Hanımla görüşür size bildiririm"
"Tamam, peki görüşürüz"
"Görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Cinayetler 3. Sezon
Mystery / ThrillerHiç kimse geçmişindeki olaylardan kurtulamamıştı sonuçta bi kez yaşanmış ve büyük yer etmişti bazı olaylar; Arzu'nun Edip'i öldürmesi ardından Burcu'nun Arzu'yu öldürmesi işte bunlar tamda ufak tefek cinayetler ve daha büyükleriydi, kim bilir belki...