Ufak Tefek Cinayetler 3. Sezon 4. Bölüm

370 23 21
                                    

Merve koltukta doğruldu çayları eline aldı birini Kerim'e verdi gözlerine bakarak diğerinide kendi aldı birlikte çaylarını yudumlarken Merve'nin telefonu çaldı, arayan emlakçı Nihal'di. Telefonu açtı.

"Efendim, Nihalcim"

"Merve Hanım kusura bakmayın gece gece rahatsız ediyorum"

"Yok canım ne rahatsızlığı, hayırdır?"

"Emre Bey evini satmak istiyor"

"Ne, ciddi misin?"

"Evet, malum İnci Hanımda ev bakıyordu ona göstereyim mi evi?"

Merve aslında İnci'nin Sarmaşık'a taşınmasını istemiyordu ama bir an önce Burcu'yu göndermek istediğinden İnci'nin Sarmaşık'a taşınmasına karışmamıştı.

"Hmm tamam peki İnci Hanım'a gösterelim, hatta evi göstereceğin zaman benide çağır bende geleyim tamam canım?"

"Tamam Merve Hanım nasıl isterseniz"

"Tamam tatlım hadi see you!"

Merve telefonu kapattıktan sonra Kerim sordu

"Ne olmuş bebek?"

"Emre, evini satmak istiyormuş"

"Ne diyorsun"

"Burcu'da aldatmış adamı biliyosun rezil oldu Emre'de ayol kadın zaten katil"

"Haklısın.. Neyse ben yatıyorum"

"Tamam hayatım bende birazdan gelirim"

Kerim, yatak odasına çıktı ve Emre'yi aradı.

"Emre satıyormuşsun evini"

"Ya evet öyle oldu"

"Sarmaşıktan niye gidiyorsun ki ayrıl Burcu'dan otur evinde mis gibi"

"Bilmiyorum ya kafam çok karışık sağlıklı düşünemiyorum"

"Anlıyorum ama cidden Sarmaşık'tan gitme boşver hem ben sensiz tek başıma ne yapıcam burada bi senle adam akıllı içip eğleniyoruz"

"Haklısın."

"Evini falan satma, bi sakinleş öyle düşün"

"Tamamdır hadi kapatıyorum iyi geceler"

"İyi geceler"

Kerim, telefonu kapatırken Merve geldi.

"Kimle konuşuyordun Kerim?"

"Emreyle"

Merve, hemen panikledi inşallah sarmaşıkta kalması için akıl vermemiştir Emre'ye diye.

"Niye ki?"

"Niye olsun ki sarmaşıktan gitmesin diye"

"Ya istiyorsa gitsin mutsuz demekki burada"

"Onu mutsuz yapan Sarmaşık değil, Burcu'nun ihaneti bende böyle söyledim zaten Burcu'dan ayrıl ama Sarmaşık'tan gitme dedim"

"Haa doğru aslında iyi demişsin"

Merve rahatlamıştı. Kıyafet odasına gitti ve ipek geceliğini giydi sonra makyaj aynasının önünde makyajını çıkardı ve Kerim'e öpücük kondurduktan sonra yattı.

Sabah olmuştu.. Merve Mila ile Berk'i okuldan bırakacaktı ardından Pelin'le kaynatacaklardı. Mila'yı arabaya bindirdi ve Berk'ide aldı okula bıraktı sonra Pelin'e geçti. Kapıyı çaldı.

"Hoşgeldin Merve"

Pelin eliyle içeri davet etti.

"Hoşbulduk Pelo, naber?"

Ufak Tefek Cinayetler 3. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin