Burcu, an itibariyle Sarmaşık'ta tüm gözleri üzerine çekmişti. Yoldan geçerken ve insanların arkasından söylediği lafları dikkate almamaya çalışsa da aslında başaramıyordu, morali bozuluyordu ama güçlü kalmak zorundaydı sonuçta istediği her şeyi elde etmişti; zengin bir koca, Sarmaşık hayatı ve daha fazlası elindekileri kaybedemezdi, bunlar için tekrar savaşamazdı. O yüzden bütün bu olanları umursamamaya çalışıyordu ama geçmişinde unutamayacağı bir olayı vardı. Çünkü o bir katildi...
Merve, Burcu'yla karşılaştıktan sonra biraz afallamaştı, hiç beklemiyordu hatta Sarmaşık'a tekrar adımını atamaz diye düşünüyordu Burcu hakkında ama yapmıştı. Ve de artık Merve'nin radarındaydı Burcu..
Merve, Rachel'e bi kahve yapmasını söyledi ve oturma odasına o kırmızı tekli koltuğuna oturdu. Planlar kurmaya başlamıştı bile Burcu'nun tehlikeli biri olduğunun farkındaydı ama Burcu'yu elini bile kirletmeden Sarmaşık'tan göndermek istiyordu.
Rachel geldi ve
"Merve Hanım, kahveniz hazır"
"Saol tatlım"
"Afiyet olsun"
Pelin, mutfakta otururken içinin sıkıntısından duramıyordu kısacası tehlikeyi fark eden Pelin'de Burcu'dan rahatsız olmuştu korkuyordu çocuğunun, kendisinin, Taylan'ın can güvenliğinden daha fazla dayanamadı, oturma odasına gitti ve
"Taylan, sana bir şey söylemem gerek"
"Söyle bebeğim"
"Burcu.. varya"
"Burcu deme bana ya Burcu deme"
"Burcu Sarmaşık'taymış.. Merve karşılaşmış bugün"
"Ne diyosunn?"
"Evet, hapisten çıkmış ve basbaya tekrar Sarmaşık'taymış"
"Bir bu eksikti ya Pelo.. bir günümüzde normal geçsin artık.."
"Valla bilmiyorum Taylan bu kadın katil ya katil nasıl tekrar aramızda yaşar?"
"Bilmiyorum bebeğim bilmiyorum"
"Kendimize dikkat etmemiz lazım"
Taylan'da en son Emre ile Burcu'nun düğününde başına gelenlerden sonra Burcu'dan korkmuyor değildi.
Oya'nın daha Burcu'dan haberi yoktu ama geç olmadan o da öğrenecekti.
Merve, kahvesinin sonunu yudumlarken bi plan kurmuştu ama biraz meşakkatliydi bu plan amacı Burcu'yu Emre'den soğutmaktı sonuçta Burcu, Emre sayesinde Sarmaşık'taydı..
Merve'nin bu plani uygulaması için bir kader ortağına ihtiyacı vardı. Bu da tabiki dünden razı olan Pelin'di. Pelin'i evine çağırdı ve planı anlatmaya başladı.
"Bak şimdi Pelo, amacımız Emre'ye Burcu'nun kendisini aldattığını düşündürmek "
"Hmm, iyi de nasıl?"
"Ben Burcu'ya gidicem biraz canım cicim göstericem sonra fark etmeden evin anahtarını alıcam"
"Ee sonra"
"Sonra tatlım acil işim çıktı diyerek çıkıcam Burcu'dan"
"Ertesi gün Emre 13.10'da yüzmeye gidiyor araştırdım, bende 13.30'da Burcu'yu bana çağırıcam kahve içmek için o sırada da sana haber vericem sende Taylan'ın pantolonlarından tişörtlerinden bişiler toplayıp götüreceksin sonra yatak odasını dağıtıp çıkacaksın okey?"
"Valla senden korkulur Merve, bu plan çok işimize yarar"
"Aa unuttun galiba Pelo, Merve Sağlam ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufak Tefek Cinayetler 3. Sezon
Mystery / ThrillerHiç kimse geçmişindeki olaylardan kurtulamamıştı sonuçta bi kez yaşanmış ve büyük yer etmişti bazı olaylar; Arzu'nun Edip'i öldürmesi ardından Burcu'nun Arzu'yu öldürmesi işte bunlar tamda ufak tefek cinayetler ve daha büyükleriydi, kim bilir belki...