Ufak Tefek Cinayetler 3. Sezon 6. Bölüm

436 27 44
                                    

Çanlar Burcu için çalıyordu..
Belki de hayatının en zor zamanlarını geçiriyordu. Sevdiği adam uğrana katil olmuş ve cezasını çektikten sonra Sarmaşık sakinlerinin pis bakışlarına maruz kalarak hayatına devam etmeye çalışıyordu ki, olmadı.
Merve'yle Pelin'in planı işe yaramıştı. Merve'ye güven olmayacağını bir kez daha anlamıştı ama bu sefer çok geçti. Tırnaklarını kazıyarak ulaştığı Sarmaşık hayatına, lüks kıyafetlere, gösterişli partilere veda etme vakti gelmiş gibiydi.

Emre'nin kapıya gelmesi üzerine yukarı çıktı ve neon pembe bavulunu çıkarıp yatağın üzerine koydu. Göz yaşlarını tutamadı, her şey üst üste gelmişti. Kıyafetlerini bir bir katlayıp bavuluna yerleştirdi. Ev ile vedalaşma vakti gelmişti, merdivenden aşağıya yavaş yavaş indi bavuluyla. Bavulu kapının kenarına koydu ve eve son kez baktı. Emre'yle birlikte yaşadığı her anı gözlerinde belirdi, göz yaşlarına tekrar hakim olamadı.

Tam o anda Emre kapıyı çaldı, Burcu için taksi çağırmış bekliyordu. Burcu kapıyı açtı ve Emre'ye sarılmaya çalıştı ancak Emre geri çekildi.

"Emre, sana yemin ediyorum ben seni aldatmadım, bütün hepsi Merve'yle Pelin'in oyunu yemin ederim dinle beni"

"Pelin mi? Pelin ne alaka Burcu"

"Ya nasıl ne alaka, kadın zaten yuvamızı yıkmak istemiyormuydu al işte Merve'den yardım aldı ve başardı şuan hedefinde sen varsın, nasıl anlamazsın?"

Emre durdu ve düşündü Pelin'in hala kendisini istiyor olabileceği ihtimali bile kalbinin çarpmasına neden olmuştu ama çok garip ki aynı zamanda Burcu'ya da aşıktı..

"O kıyafetlerde Taylan'ın zaten inanmıyorsan Taylan'ı çağır soralım? Eski bron nasıl olsa dimi?"

"Peki çağıralım bakalım"

Emre, Taylan'la düğünden sonra barışmıştı ama o eski samimiyet asla geri gelmemişti, bunca olaysan sonra gelemezdi zaten.

Emre, Taylan'ı aradı ve Burcu'dan da yukarıdaki o kıyafetleri getirmesini istedi.

Emre'yle Burcu oturma odasına geçtiler ve Taylan geldi Emre kapıyı açtı.

"Hoşgeldin Taylan"

"Hoşbulduk, hayırdır niye çağırdın beni?"

"Geç.. bakalım geç.."

Taylan oturma odasına geçti ve Burcu kıyafetleri çıkarıp Taylan'a gösterdi.

"Bunlar senin mi Taylan? Hıı?"

"E.. evet de ne geziyor bunlar burada?"

"Senin minnoş karın Emre'yle aramızı bozmaya çalıştı ve bana iftira attı Merve'yle birlikte."

"Bak gördün mü Emre! Benim seni aldattığım falan yok hepsi palavra!"

Taylan duydukları karşısında şoke olmuştu. Pelin'in böyle bir şey yapmış olması hala Emre'yi unutamadığı anlamına geliyordu onun için. Apar topar Emrelerden çıktı ve eve gitti."

Emre, tam bir yalana inandığını anlamıştı. Burcu'nun yanına gitti ve sarıldı, kulağına özür dilerim diye fısıldadı.

"Hayatım bir daha kimse bizim aramızı bozamayacak, tamam mı?"

"Tamam Burcu"

Burcu'nun hayat damarlarından biri kopmak üzereydi suçsuz yere bu lüks hayatı bırakıp ne yapacaktı.

Taylan'ın başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü soğuk soğuk terliyordu. Nihayet eve varmıştı. Kapıya sert bir yumruk attı.

Pelin, şaşalı kıyafetlerini giyip Sarmaşık'ta bi güzel boy gösterisi yapıp eve geri gelmişti.

Ufak Tefek Cinayetler 3. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin