Ufak Tefek Cinayetler 3. Sezon 7. Bölüm

126 5 3
                                    

Oya ile İnci, Merve'nin İnci'ye attığı iftiraları gün yüzüne çıkarmak için can atıyorlardı, akıllarınca Kerim'e Merve'yi şikayet edeceklerdi.
Kerim ve Merve, Serhan'la selamlaştıktan sonra Oya oturmaları için yer gösterdi ve herkes oturdu ardından Oya;
"Acıktınız mı bakalım hadi başlayalım! Serhancım bana yardım eder misin?"

"Hay hay"

Serhan'la Oya yemekleri getirmeye giderken Merve ile İnci bakıştılar ve Merve her zaman ki gülümsemesini yaptı.

Kerim;
"Siz Oya'nın arkadaşısınız herhalde" dedi İnci'ye

İnci cevap verene kadar Oya geldi ve;
"Evet, ah sizi tanıştırmayı unuttum İnci benim en yakın arkadaşım."

Kerim;
"Çok memnun oldum."

Oya;
"Her şey geldiğine göre hadi afiyet olsun!"

Merve;
"Saol Oyacım, zahmet etmeseydin keşke bu kadar."

Oya;
"Aa olur mu Mervecim, ne demek afiyet olsun"

Yemekler yenmeye başladı ve sessizlik oluştu,
fırtına öncesi sessizlikti belki de..
Oya harekete geçti ve sessizliği bozdu;

"Kerim, biliyor musun İnci bu siteye çok taşınmak istiyordu ama bir türlü taşınamıyor ve üstüne üstlük bazı kişiler tarafından burdan uzaklaştırılmak isteniyor"

Kerim;
"A öyle mi çok üzüldüm, kimmiş onlar?"

Merve gülümsedi tekrardan

Oya;
"Senin karın, Merve.. İnciyi burdan göndermek için elinden geleni yaptı ve en son olarak da Emre'yle Burcu'nun arasını bozmuş gibi İnci'ye iftira attı."

Serhan bunu duyunca şok oldu, ne Oya'dan ne Merve'den böyle bir şey beklemiyordu. İkisi de resmen eski günlerine dönmüştü.

Oya söylediği lafların üstüne Kerim'in sinirden küplere binmesini bekliyordu ama beklediği olmadı..
Kerim her şeyin farkındaydı, Merve Oya'nın kendisini akşam yemeğine çağırdı anda Oya'nın bir işler çevirdiğini ve İnci'nin de orada olabileceğini ikisinin birlikte kendisini karalamaya çalışacaklarını az çok kestirmişti o yüzden akşam yemeği öncesinde
Kerim'i bu akşam kendisi hakkında söylenecek şeylere hazırlamıştı

- FLASHBACK - akşam yemeği öncesi

Kerim;
"Bebek, hazır mısın, elbisen çok yakışmış."
diyerek Merve'yi belinden sardı.

Merve;
"Evet hazırım, ama sana bir şey söylemem gerek."

Kerim;
"Hayırdır bir şey mi oldu?"

Merve;
"Yok yok kötü bir şey değil ama bilmende fayda var, gel otur şuraya"

Kerim;
"Tamam anlat bakalım."

Merve;
"Bak şimdi Oya'nın bir arkadaşı var adı İnci, ve kız bizim siteye taşınmayı çok istiyor ben de taşımaya çalışıyorum onu buraya ama boş ev yok biliyorsun"

Kerim;
"Evet bebek, sorun ne burada?"

Merve;
"Sorun şu sanki ben Nihal'e boş ev yokmuş gibi yaptırıyormuşum sanıyor, Oya doldurmuş ve üstüne üstlük kafasında çok kötü şeyler kuruyor geçen beni aradı böyle saçma sapan şeyler söyledi. Bunu sana söylüyorum şimdiden bir gün karşımıza falan çıkar abuk subuk şeyler söyler dikkat et zaten bilenmiş bana."

Kerim;
"Uuff ne diyosun ya, hasta mı bu kadın?"

Merve;
"Psikolojik sorunları var sanırım.. yazık."

Kerim;
"Evet.. neyse Oyalara geç kalıyoruz hadi bebek."diyerek Merve'nin elini tuttu.

- GÜNÜMÜZ - akşam yemeği

Oyayla İnci hala şoktalardı çünkü söylenen şeylere karşı Kerim gıkını bile çıkarmadı ardından
Kerim;
"Oyacım, arkadaşının psikolojik sorunlarını herkesin içinde mi konuşalım ayıp." dedi

İnci;
"Ne ne psikolojik sorunu ya, gerçek bunlar Merve bana ifira attı, milletin yuvasını bozmuşum gibi.
Senin bu karın çok iğrenç bi insan iğrenç!"

Serhan İnciyi zorla dışarı çıkardı, İnci ağlıyordu ve kaldırıma oturduktan sonra eve gitmek istedi, Serhan ona taksi çağırdı ve tekrar masaya döndü.

Zafer Merve'nindi Oya'nın planını anlamış ve Kerim'i hazırlamıştı olaylara karşı.
Kerim'e gülümsedikten sonra
Merve;
"Ay evet Oyacım arkadaşını hiç düşünmüyor musun nasıl arkadaşsın sen insanların özeli bu sonuçta değil mi diyerek ayağa kalktı."
Merve zaferi almıştı ve orada yapacak bir şey kalmamıştı ve üstüne üstlük Oya lazanyayı neredeyse yakmıştı.

Merve;
"Hadi Kerim, evimize gidelim.
Her şey için teşekkür ederiz Oyacım, yalnız lazanyayı bir türlü tutturamıyorsun bu kaç oldu yanmış yine bana gel bi ara anlatayım." Diyerek kahkahasını attı.

Serhan'ın kafası çok karışmıştı İnci'nin psikolojik sorunları mı vardı cidden yoksa Oyayla İnci doğru mu söylüyorlardı.

Kerim;
"Tabi kalkalım bebek,
Oya ellerine sağlık ama Merve haklı." dedi.

Kerim Merve'nin paltosunu omzuna attı ve Serhan onları uğurladı. Oya olayın şokunu atlatamamıştı,
bu inanılmazdı, Merve aklıyla resmen tokat atmıştı ve Serhan'la arası bozulabilirdi.

Merve Oya'nın C-10 evinin önünden ihtişamla arabalarına yürüdü Kerim kapısını açtı ve arabalarına binip evlerine gittiler.

Fakat, olaylı gece henüz bitmiş değildi, daha yeni başlıyordu. Evlerinin önünde pimi çekilmiş bir bomba vardı resmen.. PELİN!

Merve'nin, Burcu'yla Emre'yi ayıran başarılı planı Pelin'i harcamıştı resmen, Taylan evi terk etmişti ve Merve'den yardım isteyen Pelin, Merve daha bir şey yapmadığı için dellenmiş ve Sağlamların evinin önünde pimi çekilmiş bomba gibi bekliyordu.

Merve'nin, Burcu'yla Emre'yi ayırma planını en ufak detayına kadar anlatacaktı. Artık kaybedecek hiç bir şeyi yoktu. Merve'yi mahvetmek istiyordu.

Evlerine yaklaştıklarında
Merve;
"Ay kim bu disko topu gibi parlıyor." dedi

Yaklaştıklarında gözü dönen Pelin'i gördü ve olacakları anladı ve Kerim yanındaydı yaptığı plan ortaya çıkacaktı ve Kerim korkunç planı öğrenecekti.
Oya ve İnci'yi aşmıştı ama karşısında Pelin vardı.

Kerim arabayı park etti ve arabadan indi, Merve ise 10sn kadar arabada oturdu kim bilir aklından neler geçiyordu. Ardından arabadan indi karşında Pelin vardı, uzun uzun bakıştılar..

7.BÖLÜM SON

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ufak Tefek Cinayetler 3. SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin