Meet!Vaduz

385 32 21
                                    

Kolejny OC jakiego używam to młodziutki bo liczący sobie tylko 16 lat Vaduz (Jakob Zwingli), chociaż chłopak zaklina się jak może, że ma już 16 i pół a to prawie 17 więc jest p r a w i e pełnoletni.
[Arcik znowu na dole, jeśli nie interesuje Cię historia to śmiało, on tam jest i czeka na Ciebie😏]
Jako stolica Lili, spędza z nią mnóstwo czasu na spacerach i łażeniu za braciszkiem Szwajcarią. Dzięki niej również chłopak zawdzięcza koronkowe wstawki w mundurze, apaszkę i kwiat narodowy - Lilię, w butonierce.
To dość dobre dziecko. Stara się być dojrzałym jak może aby godnie reprezentować kraj jak jego starszy ziomuś Berlin co często mu się udaje. Poza tym jest wielkim miłośnikiem zwierząt i przebywania z ludźmi. Słabo czuje się na wielkich, wykwintnych "ą ę" salonach, ale jeśli skupi się na nim odpowiednią uwagę i pochwali, z pewnością spędzi resztę wieczoru szczęśliwy. Mimo to jest zdecydowanie typem, który nie lubi spędzać za dużo czasu w 4 ścianach. Jego pasją poza ubieganiem się o względy Berno [o niej w następnym meet!rozdziale] i Wiednia jest jazda konna i mało wymagająca wspinaczka górska.
Vaduz może poszczycić się przyjaźnią samego Berlina, ma też całkiem ziomalskie stosunki z Ladonią i Kugelmugel, ale gdyby musiał wybrać z kim spędzi dzień zamknięty w jednym pokoju wybrałby niemiecką stolicę.
W odróżnieniu do Vasha i Lili, jego włosy są w odcieniach ciemnego, karmelowego blondu, ale oczka ma już naturalnie niemiecko-niebieskie.
I jeśli przeczytałeś/łaś do tego momentu to możesz już teraz napisać "karmel" w komentarzu, będzie mi baaardzo miło:>.
Kubuś jest dosyć zazdrosny i chciwy jeśli chodzi o ludzi. W przeszłości był bardzo samotny bo spędzał sam w ojczyźnie długie lata podczas gdy Lili mieszkała w domu Vasha. Z tą wiedzą nie należy dziwić się czemu często chodzi poddenerwowany gdy ktoś z poza ich piątki [Vaduz, Berno, Wiedeń, Malbork i Berlin] za bardzo zbliża się do osób na których mu zależy z wcześniej wymienionych.
Nie znosi 2p!Liechtenstein, ale za prezencje Lutza dałby sobie zatattuować piegi. Vaduz sam nie wie dlaczego 2p!Niemcy mu imponuje, ale Wiedeń twierdzi, że to przez bunt młodzieńczy podobają mu się takie wzorce męskości.

 Vaduz sam nie wie dlaczego 2p!Niemcy mu imponuje, ale Wiedeń twierdzi, że to przez bunt młodzieńczy podobają mu się takie wzorce męskości

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Co za niechcąca się obrócić cholera nosz kurna wattpada mać. Jakby ktoś zapragnął lepszą jakość tego jegomościa to mogę podlinkować dysk na pv.

Enjoy!


German Headcanons 2 || HetaliaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz