Berlin: Nic spontanicznego, ale spędzi je z Wiedniem. Już od miesiąca planowali wspólny wieczór i raczej niezbyt ciekawa z nich pod tym względem para. W tym roku zdecydowali pójść do kina, potem na romantyczną kolację i krótki spacer. Po tym prawdopodobnie postarają się o nowe miasta.
Vaduz: Nie ma ani dziewczynki ani chłopca na Walentynki więc będzie szwendał się po rynku patrząc na zakochane pary. Mimo braku drugiej połówki nie jest mu przykro - Kubuś bardzo lubi przebywać wśród ludzi i jest otwarty na spontaniczne plany.
Berno: Berno jako kobieta z klasą z pewnością będzie miała wielu adoratorów tego wieczoru. Choć wielu mężczyzn będzie chciało pobyć z nią sam na sam, ona zdecydowała, że póki nie zostanie zatwierdzona jako oficjalna stolica Szwajcarii pozostanie nietknięta. Ostatecznie wybierze się na niezobowiązujący bal walentynkowy z Vashem i Lili oraz zoorganizowanym na szybko Vaduzem.
Wiedeń: Najchętniej pracowałaby w ten wieczór jak w każdy inny, ale bez bicia przyzna, że na widok Berlina w śnieżnobiałej koszuli z bukietem róż czekała cały rok. Dla odmiany od marynarki ubierze się w dopasowaną suknię w kolorach szkarłatu i wysokie czarne szpilki. Jako prezent kupi chłopakowi spinki do mankietów i siebie w czarnej kokardce.
Malbork: Samotnie, niekochany przez nikogo w zamku.
---
Chce ktuś na jutro romantyczne reader x stolica? Jeśli tak, można od razu napisać z kim by was interesowało ;3;
CZYTASZ
German Headcanons 2 || Hetalia
Randomsequel księgi pikantnych sytuacji z życia kochanych narodów szwabskich. zapraszam.