Her bölümün başında söylediğim gibi
LÜTFEN NE OKUDUĞUNUZA VEYA NE GÖRDÜĞÜNÜZE DİKKAT EDİN❗️
İyi okunalar umarım beğenirsiniz😊
***************Yoongi , sarı saçlıyı sevmişti
Yoongi sarı saçlıyı gerçekten sevmişti.
Yoongi , sarı saçlıyı ölmekten vazgeçecek kadar sevmişti. Cehennem kokulu bileklerini önemsemeyecek kadar, sarı saçlının oralara ilmek ilmek ektiği frezyaları ; her gün öperek sevecek kadar sevmişti.
Kan kokusunun eksik olmadığı bilekleri sarmasına izin verecek kadar; parmaklarını papatya kokusunu almak için, karşısındaki sarı saçlının saçlarından geçirmeyi alışkanlık edecek kadar sevmişti.Yoongi papatyanın neden koktuğunu bilmeden, papatya kokusunu sevmişti.
Yoongi bilmezdi ki karşısındaki kendi frezyalarını canlandırmak için kendi papatyalarını öldürüyor.Yoongi boynuna işlenmiş frezyaları canlandırmak için, o frezyaları çok sevdiği papatyaların yanına dikti.
Frezyaların da onlar gibi kokacağını sandı. Onlar gibi yeşereceğini sandı. Taç yaprakları minik papatyalar gibi rüzgarda dans eder, güneşle selamlaşır sandı.Yoongi frezyaların papatyaları öldürdüğünü bilmiyordu.
Onları yavaş yavaş öldürdüğünü, sessizce minik kardelenlerini düşürdüğünü bilmiyordu.Yoongi bir şey olmaz dedi. Papatyalarını koruyabileceğini sandı. Onları şiddetli yağmurlardan, soğuk rüzgarlardan korur sandı.
Papatyaları çok sevdiği gibi kokunca onları mutlu sandı.
Yoongi papatyaların sadece ölünce koktuğunu unuttu.Yoongi yaprakları belinde olan papatyaların başını okşarken, içinde bulunduğu çiçek bahçesini unuttu.
Ama en kötüsü de Yoongi minik beyaz yaprağı elinde hüzünle tutarken, ağlayarak ona bakan diğer çiçekleri unuttu.
Jimin ise Yoonginin, ağlayarak ölen bu çiçekleri fark etmesini sağladı
Çok Geç de olsa....
Yoongi hayatı boyunca hep karanlıklar altında yaşadı. Siyahlıkları ilk önce kucakladı, ardından benimsedi. Yoongi karanlığı dostu bildi.Aydınlıktan korktu. Sevmekten, sevilmekten korktu. İnsanların içine çıkmaya, içinde yaşadığı cehennemin dışına bakmaya hep korktu. Cenneti görmediği için, cehennemi cenneti sandı. Şeytanları, melekleri ; içinde yaşadığı kor ateşi iyi bir şey sandı
Bileğindeki çizgileri kendi cennetine ulaşmak için yaptı. Onlara cennetin güzelliklerini fısıldadı. Kan kokusunu teninin kokusu sandı. O kokuyu ilk önce benimsedi. Ardından Kırmızılığı teninin rengi sandı. Kendi teninin rengini unuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Painting shop/ yoonmin
FanfictionBen min yoongi. Ve bu benim son günüm... Kalbinde hissettiği bir çiçek kokmaya başlamıştı. Papatya gibi kokuyordu. Yoksa, yoksa Jimin onun kalbine çiçek mi ekmişti? Lakin bu çiçek kokuyordu, tıpkı papatya gibi. Ama papatyalar kopartılınca kokardı de...