Дейв?!

29 3 1
                                    

Не искам да те губя! - Джъстин ме издърпва от прозореца и ме прегърна. А сега какво трябваше да направя? Всичко в мен се преобърна. Сърцето ми туптеше, а ръцете ми трепереха
-Скъпа, моля те прости ми. Ти ме разбираш, а другите постоянно изискват от мен.

-А ти какво правиш сега с мен?! Не е ли същото, което и ти искаш от мен. Джъстин аз... Найстина трябва ми свобода. Остави ме да си отида.

-Искаш да ме оставиш, но... Не, знаеш ли какво? Отивай си!

-Найстина ли?
Той ме погледна и после се наклони към вратата. Аз не чаках повече, а тръгнах надолу по стълбите. Точно до вратата видях закачалка с якета и просто грабна едното. С замах отворих вратата и в същия момент се одарих в нещо. Хланах се за лакътя, защото той ми беше най пострадал и вдигнах поглед нагоре.
-Дейв? Как...какво правиш тук?

-Аз ли? Точно това щях да те питам и аз.

Точно когато тръгнах да му отговарям някои ме прекъсна зад мен.
-Вие да не се познавате?

Джъстин се подпря на вратата до мен и се загледа в мъжа пред мен.

-Джей, тя ми е сестра и искам да знам какво прави тя тук?!

Брад ми размаха ръце и ме предърпа към себе си някак защитнечиски.

-Мамка му! Ако знаех наистина нямаше да я замесва.

Да ме замесва ли? В какво да ме замесва?! Аз наистина нищо не знаех. Погледнах към Брад ми който гледаше някак си разочаровано.
-Стига говорете за мен сякаш не съм пред вас и ми обеснете за какво става на въпрос? Знаете ли какво?! Не ми пука аз изчезвам от тук.

Подхвърлих якето на гърба си и потеглиха надолу по улицата.

-Кристи, по чакай! - Брад ми викаше след мен.
-Не ме доближаваи! Чак сега ли се сети, че имаш сестра?! Та мен ме няма от месец, по дяволите!
-КАКВО? Той те е държал тук цял месец? Аз... Кристи, не знаех. Моля те, изслуша ме. Просто вземи ключовете за колата ми и ме изчакай там. После ще се приберем и ще ти обясня.

Погледнах протегнатата му ръка и взех ключовете от него. Найстина не знаех къде съм. Та около мен имаше само една тъпа гора. Той се усмихна и се върна към подпряли я се Джъстин на вратата.

Отворих предната врата до шофьора и за чаках да се върне брад ми. Той стигна до него и нещо си говориха. Не, по точно си крещяха и брат ми се опита да го одари,но Джъстин му хвана ръката. Хвана го за ризата и го подпря на стената. Не знаех какво се случва и веднага тръгнах да слизам от колата.
-Не, пусни го моля те Джъстин.
-Кристи не се намесваи! - провикна ми Джъстин. Личеше си, че е ядосан, но какво става.
-А ти скапан яко не смей да ми държиш такъв тон. Разкараи се от къщата ми.

Тогава Джъстин пусна брат ми, а той започна да ме бута към колата му.

-Да си тръгваме.
Качихме се набързо в колата и той през целия път не ми каза нищо. Аз се опитах да разваля тишината на няколко пъти, но той само ми казваше '' Не сега. ''


Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 07, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Wrong NumbеrTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon