Този път реших да отида пеша до работата макар,че беше далече,но излезнах по-рано. Вървях бързо,защото духаше вятър.И,да,беше лоша идея да го правя,но се нуждаех от малко въздух и размисли,прекалено много неща ми се случиха. Преди една седмица напуснах дома за деца,започнах работа при един ужасен шеф,това,че всички ме мразеха в училище,непознатия с който си пишех и....
Изведнъж се озовах на земята с адски болки в дупето. Току що някой се блъсна в мен и този човек седеше над мен втренчено.
"Извинявай..мм такова..аз,чао. Тоест бързам сега и нямам време за това."
Аз продължавах да седа на земята все още не знаех какво да кажа та този пред мен беше Джъстин Бийбър.
"Ехо,земято до..ъм,както и да е наистина трябва да тръгвам."
''Ето го,побързайте"
Някакви хора с камери викаха и бягаха към нас. Джъстин се обърна към тях. Погледна ги с тъга и тръгна отново да бяга.Това беше много странно. Папараците дойдоха до мен и започнаха да ме снимат.
"Какво? Защо ме снимате? Какво ви става?" Аз гледах право в тях,но те така и не ми отговориха,а просто си тръгнаха. Тези хора направо са луди,какво им става,те нямат ли си собствен живот. Пффф...както и да е закъснявах за работа,станах и си изтупах дупето.Вече бях на робата и мина адски скучно,но за щастие този път шефа не ми крещеше за нищо.
Прибрах се в нас и включих телевизора.
"Здравейте зрители на малкия екран. Днес имаме много специална новина. Поп иконата Джъстин Бийбър преби младо и безащитно момиче тази сутрин на улицата. Това беше от нас. За повече информация в следващата ни емисия."
Какво??Тези луди ли са? Той само се сблъска с мен,а те го искараха още малко,че ме е убил. Отворих си телефона и реших да пиша на Джей."Хей,гледа ли новините? Тези са направо ненормални."
"Да..те са направо много...агхх..как ме дразнят"
"Не се пали много. Те са такива глупаци и си извъртат нещата както на тях им е кеф."
"Мхм,сега не ми се разправя с тях какво правиш пеперудке?"
"Седа си и си правя компрес на дупето,че ме боли."
"Защо,какво е станало?"
" Нека кажем,че аз пострадах повече от егото на Джъстин."
"Какво как така,какво искаш да кажеш с това."
"Ми,че аз съм момичето,което повали на земята поп звездата."
"Значи ти си била. Това е невъзножно,как въобще се е случило това."
"Мм странен си,но просто си вървях и той се бутна в мен"
"Значи ти си казала всичките тези глупости? Има дори и снимки."
"Глупости нищо не съм казвала те просто ме снимаха,а аз не знаех какво се случва. Те извъртат нещата...и са пълни идиот."
Калво му ставаше,той много емоционално риагира.
"Както и да е."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Numbеr
Hayran KurguКупона на годината. Разменени телефони,попаднали в ръцете на грешното момиче или не точно. Всичко започна през последната година на еднообразното ежедневие на Кристал Бенет. Ше разберете ако четете :)