9. fejezet

212 24 2
                                    

Felelsz vagy Mersz?
---------------------------------------------------------
☆☆☆


☆☆☆---------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆☆☆
---------------------------------------------------------

- Kezdjük is! - csattant fel Mina, miután elkezdtük a játékot egy körbe ülve a földön - Kirishimaaa~ Felelsz vagy mersz??

- Ehm... Merek, mert az egy férfias és bátor tett. - keményítette meg egyik öklét, majd úgy boxolt a levegőbe.

- Szuper! Vegyél fel egy női melltartót és a játék végéig abban is kell ülnöd! - csapta össze tenyereit Mina, mire Kirishima: a windows működése leállt. Megtette, de arca vörösebb is lett talán, mint haja.

- Folytassuk... Uraraka. Felelsz vagy mersz? - kérdezte a vörös hajú (és arcú) srác.

-F-Felelek! - vágta rá kissé félénken.

- Yosh! Miért nem repítetted még el sosem a kis buja szőlőt? Mármint úgy, hogy utána fel sem oldottad a zero gravitációt... - kérdezte Kirishima, mire mindenki röhögött.

- MOST MIÉRT?! HA ELREBÜLÖK OTT NINCSENEK FORMÁS SEGGEK ÉS MELLEK!!! - siránkozott az annoying ass motherfucking llama.

- Pont ezért... - sóhajtott mindenki egyszerre.

- J-Jogos... Még nem gondolkoztam rajta, de majd ha alszik és nem figyel, megpróbálhatom... - gondolkozott el a mochi lány.

- KHAAA~ ÉBER MARA-

- Oké, belőled éppen elég volt. Így is életveszélyes vállalkozás volt, hogy téged is beengedtünk játszani. - csitította el Sero nyolc réteg szalaggal Minetát.

- Todoroki-kun! - fordult felé Ochako - Felelsz vagy mersz?

- Felelek. - vágta rá a bátyám.

- Ha muszáj lenne, kivel jönnél össze? - kérdezte egyszerűen.

- Hát... Ha választanom kéne, akkor egy tál hideg soba-val. - felelte Todo.

- Dettó! - csaptam homlokomra röhögve testvérem hülyeségén.

- No comment. - sóhajtott a Pikachu.

- Én viszont átadom valaki másnak a staféta botot, nincs ötletem egyik opcióra sem, kinek mit mondjak. - volt közömbös ikertestvérem.

☆ Lépésről Lépésre || BNHA ff. ☆Where stories live. Discover now