10. fejezet

211 21 5
                                    

Váratlan válasz
---------------------------------------------------------
☆☆☆

Váratlan válasz---------------------------------------------------------☆☆☆

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

☆☆☆
---------------------------------------------------------

Bakugou szemszöge:

Kora reggel, mikor már rég suliba kéne lennem, békésen aludtam tovább, mintha hétvége lenne.

- Ehm... Ohayo, neked nem kéne suliban lenned? - kezdett először bökdösni, majd simogatni szobatársam.

- Ne zavarj már te idióta, hadd aludjak! - mordultam fel.

- Hülyegyerek! Csak gondoltam felkeltelek, még mielőtt magad alatt vágva a fát elkésel, vagy hiányzást kapsz! - morgott vissza Sango.

- A rohadt életbe már! Nem tűnt fel, hogy nem szólt az ébresztőm?! No képzeld el, DIREKT!! Mert ma én kísértlek el ahhoz a kicseszett dokidhoz! - ültem fel az ágyamon, hisz ezek után márcsak a magas vérnyomás miatt se tudnék visszaaludni.

- Én kérek elnézést! - forgatta a szemeit - De várjunk. Mi a fasz? Honnan tudod, hogy ma megyek? A bátyám megint rád sózott?? - faggatózott időt se hagyva a válaszra.

- Nem. Egyszerűen csak belenéztem a naptárodba! - mutattam az asztalra helyezett tárgyra, míg másik kezemmel szememből dörzsöltem ki végérvényesen is az álmot.

- Mit kutakodsz te az én felemen?! - tette csípőre kezeit.

- Oh, lószart se, de ha érdekel, szórakoztató volt! - vigyorodtam el perverzen és gúnyosan - Az egyik asztali fiókodba "véletlenül" betekintettem, mikor egy rohadt tollat kerestem. Hupsz. Megtaláltam azt is, hogy mettől meddig "tüzelsz".

- TE PERVERZ MOCSOK! EZ MAGÁNSZFÉRA SÉRTÉS!! - akadt ki, majd hozzámbaszott két könyvet ami kezére esett.

Ideges voltam ugyan, de kurva vicces látvány volt a csaj reakciója.

- Én csak gondoltam foglalkozok veled, felkeltek, anyád helyett anyád leszek, erre te flegma és idegbeteg viselkedéssel viszonzod, ráadásul a titkos, saját ügyeimet is feltúrod. Hát baszki, és akkor még én gondolkozzak azon, hogy jól van, egye fene kiengesztelem egy kávéval, ha már köcsög voltam. LÓFASZT LESZEK VELED EZEK UTÁN KEDVES! - szentségelt.

- Nyughass már, te veszett szuka. Ötletet adtál, én engesztellek ki téged, csinálok reggelit. - azzal felállva az ágyról, könnyed mozdulattal átdobtam a vállamon, és elindultam le a kolesz kajáldája felé.

☆ Lépésről Lépésre || BNHA ff. ☆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora