1. fejezet

505 33 11
                                    

Elfeledett szülinap?
---------------------------------------------------------
☆☆☆

Elfeledett szülinap?---------------------------------------------------------☆☆☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆☆☆
---------------------------------------------------------

- Húgi... Húgi figyelsz te rám? - bökött meg Shouto.

- Ah... Öhm... - pislogtam rá.

- Értem. Nem. - sóhajtott.

- Bocsi... - döntöttem oldalra fejemet.

- Lényegtelen. Tuti, hogy már megint a nap végén gondolkozol, miközben még el sem kezdődött.

- Grrr... - morogtam.

- Nem grrr. Igazam van. - léptünk be a suli ajtaján.

- Talán... - sétáltunk végig a folyosón a termet megcélozva.

- Ohayo... - morogtam orrom alatt, majd helyemre tántorogtam és fáradtan elterültem a széken.

- Oya, Oya! Sango, reggel van és te már fáradt vagy? Mennyit aludtál? Történt valami? - csapott asztalomra Mina kérdések millióival dobálva.

- Nem már. Még mindig. - ásítottam.

- Ahj... Hihetetlen vagy. Biztos a korcsolya miatt.

- Huh?! Ezt most komolyan mondtad?? Az egyetlen dolog ami felfrissít és kikapcsol! Nem lefáraszt... Tsk. - ráztam fejem.

- Hehe, veled nem lehet viccelni. Mindenki tudja, hogy tehetséges vagy, és lehetetlen megfosztani a szabadságtól. Tudom én jól, hogy mennyire szereted, ne robbanj már fel azonnal. Rosszabb vagy mint Bakugou.

- Chh... - forgattam szemeim, majd becsöngettek.

Az órák hamar elteltek és eléggé furcsának is találtam, hogy minden egyes szünetben a Deku- és Bakusquad összesúgtak. (Elég ritka)

Persze mikor odamentem egyből némult mindenki.

Basszus! Mi van veletek...?

- Sango, hova mész? - fogta meg a vállam Todo miután az órák végeztével távozni készültem.

- Korcsolyázni. - válaszoltam semlegesen szemeibe nézve - Kicsit bánt, hogy elfelejtették a szülinapunkat...

- Ami azt illeti- - vágta hátba Uraraka - izé... Jogos. Tényleg elfelejtették... De majd tőlem kapsz valamit, ne aggódj...! - bizonytalanodott el.

- Jó szórakozást Sango-san! - mosolygott a lány, mintha mi se történt volna.

- Chh... Ma mindenki meghülyült...? - ráztam fejem, majd kiléptem az ajtón mindenkitől elköszönve.

☆ Lépésről Lépésre || BNHA ff. ☆Where stories live. Discover now