2. BÖLÜM
Koray bugün sıkıntıdan patlamazsa herhalde hiçbir zaman patlamazdı, yok yani hemen bir plan yapıp kendisini dışarı atmalıydı.. Hava güzel, kot pantolon üstüne kırmızı kareli bir gömlek giyerek dışarıya çıkıp sahilde yürümeyi düşündü, daha sonra bir yerlerde oturup bir şeyler içebilirdi, mantıklı fikir.. Alelacele giysilerini giydi. Koray.. masmavi gözlere sahip kumral bir çocuktu üstelik fiziği de yabana atılmayacak bir durumda sanırım çoğu mankene taş çıkarır birde düşünsenize bu çocuk kot pantolon üstüne kırmızı ekose bir gömlek giymişti.. Koray’ın çok çapkın olmamasına şaşmamalı. Zeki, çalışkan, zengin, masmavi gözlere sahip, uzun boylu, kumral tabiri caizse günümüz kızlarının kullandığı tabir ile taş gibi bir çocuktu.. ÜSTELİK BİR DOKTOR ! Kalp hırsızlığı yapmasına şaşmamalı. İyi biliyor olsa gerek ne yapması gerektiğini.. Kapıyı hızlıca çekti kilitlemedi bile, hemen şu yerden çıkıp kendisini dışarı atmalıydı. Apartmandan çıktı ve sahile doğru koşar adımlarla yürümeye başladı. Ne kadar da hızlı yürüyordu bir anda fark etti temposunu biraz daha düşürerek yine bile hızlı diyebileceğimiz bir tempoda yürüyordu.. Yalnız olduğunu fark etti bir anda hiç yalnız kalmamıştı bu zamana kadar hep yanında ya bir kız yada arkadaşları olurdu nedense şu sıralar yalnız kalmak hoşuna gidiyordu ama sohbet edecek birileri de olsa fena olmazdı hani.. İçinden çalışmalıyım dedi boş kalmak bana göre değil.. Sahile inip biraz yürüdükten sonra boş bir bankı uzaktan gözüne kestirip oturdu.. sağa sola bakınırken aklında yer eden kızı kafelerin birinde oturduğunu hem de yalnız olduğun görünce hiç düşünmeden hızlı bir manevrayla yerinden kalktı ki kalkar kalmaz pat diye yeniden yerine oturdu iyi de gidip kızla ne konuşacaktı ki hiçbir zaman bu tür şeyleri düşünmezdi ..genellikle kızlar onun yanına gelirdi kendi bile gitse bu tür şeyleri kafasına takmazdı o.. Derin henüz fark etmemişti onu fark etse bile yanına gitmezdi çekingen bir kızdı uzaktan izlemekle yetinirdi. Bu iki genç bu çekingenlikle ne yapacak böyle!? Koray tüm dikkatiyle Derin’e şöyle bir baktı ne kadar da küçük gözüküyordu kaç yaşındaydı 19-20 falan var mıydı ? Olmayabilirdi bile.. EYVAH ! Koray 26 yaşında.. Aldı mı bir telaşe Korayı.. Ya daha da küçükse? Ben ondan yaşça büyüğüm Allahıım bu kız benim aklıma yer etti, ne yani şimdi bu küçük kız mı beni evlenmeye bile ikna edebilecek olan?.. Olum Koray kendine gel sen arı gibi adamsın ne evlenmesi. Daha gençsin..Üstelik 26 senedir aklına gelmeyen evlilik Koray’ın 5 dakika içinde aklına gelmişti Derini görünce. Ehh birde Derin daha da küçükse.. İmkansız olması onu daha da çok çekecektir Derin’e çünkü Koray her istediğini elde etmiş bir adam.
Koray bir anda fark etti ki nefes darlığı yeniden başladı üstelik kalbi de hızlı atıyordu
Derin’nin yanına gidecek cesareti bulamadı.. Önüne döndü denizin berraklığını martıların uçuşunu seyrederken onu düşünüyordu.. Çınladı kulaklarında tekrar; Ah üzgünüm bir an için unuttum. İsmim DERİN..
Ya hemen konuşmalıydı Derinle ya da yeni bir ev aramaya başlamalıydı…
YA DAHA DA KÜÇÜKSE ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ HÜZÜN
RomanceMavi gözlerini üstüme dikmiş çapkın gülümseyişiyle birlikte bana bakıyordu... Ellerimi tutmuştu, kalbini hissettim. Beyaz bir sabahın hüzünle biteceğini kim bilebilirdi ki ? Derin deniz mavisi ne zaman mutlu olacağız ?