3.BÖLÜM
KİMSEYİ TANIMADIM BEN SENDEN DAHA GÜZEL
KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SENDEN DAHA ÖZEL..
Derin yatağına yatıp kulaklıklarını takmıştı ki saat henüz öğle vaktine geliyordu. Tabi bir yandan da Korayı düşünüyordu.. enine boyuna düşünürken Korayın bir doktor olup 26 yaşında olduğunu öğrendiği günden beri böyle sağda solda kıvrılıp hep bu yaş farkını düşünürdü ki kendisi sadece 18 e yeni girmiş lise son sınıf öğrencisiydi arada süper bir yaş farkı vardı ama bilin bakalım bizim esas kızımızın bu umrunda mı ? TABİKİ DEĞİL ! Derin yaş boy kilo mesafe bu tür şeyleri takacak bir kız değildi ama biraz küçüktü çok azcık minnacık.. Ama önemli olan yaş farkını kafasına Korayın takmamasıydı. Hiç hayatında bir erkeğe açılmamıştı ilk mesajı bile atmamış bir kızdı ama bu sefer sanırım yan bastık..Kafasına koymuştu onunla konuşacaktı ama ne zaman nerede nasıl olduğunu sormayın henüz kendisi de bilmiyordu.. Hayır yaş fakına takmasından mı korksun yoksa yetişkin bir adam olduğu için onu çocuk görmesinden mi aslında Derin çok oturaklı ve ağır görüşlü bir kızdı pek yaşıtlarına benzemezdi..
AŞK BİR RÜYAYMIŞ UYANDIIKK
ADII KALDII DİLİMİZDEE.. -KORAYY....-
Kaçıncı şarkıya gelmişti DUMAN dan sonra hem hayal kurup hemde şarkı dinleyemiyorum sanırım diyip kendi kendine sırıtıp yatakta şöyle bir güzel gerindi.. Yeni uyanmış olmasına rağmen (2-3 saat önce) göz kapaklarına bir ağırlık bindi.. Ama tabii rahat verirler mi hiç ? Derinin annesi Mefharet hanım kapıyı çalmadan pat diye odanın içerisine daldı hiç adeti yoktur kapıyı çalmak gibi Derin de artık alışmıştı zaten buna.Mefharet hanım bir şeyler konuşmaya başladı ki bizim esas kızımızın aklına kulaklıkları çıkarmak konuşmanın sonuna doğru geldi Derin kulakları çıkarır çıkarmaz annesinin;
- miştim... demesiyle kapıyı çekip dışarı çıkması bir oldu.
-Neeeyy?!!! Ne dediiin anne anlamadım ? dese de nafile tabi. Mefharet hanım çoktan işe güce dalmıştı bile..
Amaaaannn boşver-- tak kulaklıkları kızım Derin şarkıyla hayal kurmaya devam.. Çünkü en çok orada mutlu oluyorum üstelik bu ağır sınav sürecini de düşününce. Birden boş boş yatıp şarkı dinlemek yerine ders çalışması gerektiği geldi aklına tabi aklına ders gelince sanki aşık olmak çok büyük suçmuş gibi gözüktü bir an gözüne. Göz kapakları yeniden ağırlaşmaya başlamıştı bile..
SAHİ ANNESİ NE DEMİŞTİ ÖYLE?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ HÜZÜN
RomanceMavi gözlerini üstüme dikmiş çapkın gülümseyişiyle birlikte bana bakıyordu... Ellerimi tutmuştu, kalbini hissettim. Beyaz bir sabahın hüzünle biteceğini kim bilebilirdi ki ? Derin deniz mavisi ne zaman mutlu olacağız ?