AMA ÇOK AŞIK

409 11 2
                                    

 Medyaya dikkat :)

            6. BÖLÜM

 Koray hala yüzüme şaşkın ifadelerle bakıyordu farkındaydım ben ise arkamda bana el sallayan arkadaşlarıma. Zamanlamaları her zaman harika olmuştur zaten..  Buraya yazdığım kadar yavaş gelişmiyordu olay bir yandan ne yapacağımı düşünüyordum, hızlı düşünmem gerekiyordu farkındaydım ama DÜŞÜNEMİYORDUM!! Acabaa doğuruyorum diye bağırsam mı diye düşündüm ?Hayır tabikide yapmadım hamile miyim ben sonra çocuk yalan söylediğimi anlasa bile aklı karşırdı. Güzel yalan değil, düşüp bayılsam çok kezbanca bir haraket olurdu ama fenada olmazdı hani en azından şu rezil durumdan kurtulurdum. Tabiki hiçbirini yapmadan Koraya döndüm ve masmavi gözlerine bakrak dedim ki; ŞANZALİZE

Koray bir anlık şakın bakışlarla "anlayamadım" dedi.

Tabi anlamaz Derinciğim Şanzalizede ne ? Böyle saçma bir şey var mı? Çocuğa resmen Şanzalize dedim ya şaka mıyım acaba ben? Durumu düzeltmek adına tekrar gözlerinin içine bakarak.. ki içim çekiliyordu her an yüzüne yapışabilirdim çünkü yakından baktımda melek falan olmalı bu çocuk.

-"Şey.. dedim. Şanzalize diye bir cafe varda acaba orada cüzdanınızı bırakmış olabilir misiniz? " ( Kesinlikle öyle bir cafe yok)

-"İlk defa duyuyorum öyle bir cafe ismini nerede ki ve ayrıca sanırım cüzdanım yanımda dedi havaya kaldırıp cüzdanı sallayarak bana gösterdi.

Utanıp sıkılarak -"peki "dedim -"sizinkine benzettim kusura bakmayın" diyerek yanından ayrılacaktım ki. ( Çocuğun cüzdanını yemin ederim ki hiç görmedim. Çocuk para avcısı olduğumu düşünmese bari. Ya bu kız cüzdanıma mı bakıyor diye düşünürse bittim ben )

Bana doğru biraz daha yaklaşarak - " önemli değil en yakın zamanda umarım daha güzel bir sohbet edebiliriz" dedi ve çarpık bir gülümseme takındı yüzüne

"Tabiki" diyip gülümserken kensinlikle ölüyordum bu çocukta huriydi. Ah Allahım zaman durmalıydııııııı !!!

Arkamı döndüm ve kızlara doğu yürümeye başladım yürüyordum ama nasıl ? Kesinlikle birazdan ayaklarım beni daha fazla taşıyamayacaktı ve yere yapışıp kalacaktım utancımdan birdaha da kalkmayacaktım. VE Öyle bir şey olsaydı muhtemelen bizim Korayla sohbetimizde yalan olacaktı

 Amaa olmadı bu sefer sanş benden yanaydı düşmeden gidip kızların yanına oturdum ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım tabiki gözlerimi açtığımda benim sevgili her şeyi mahveden arkadaşlarım meraklı ve sorgulayıcı gözlerle yiyip bitirmişlerdi beni. Konuşmalarına hiç gerek yoktu ben gözlerinden anlıyordum hepsini ve anlatmaya başladım Sizin bildiğiniz tüm hikayeyi anlattım sadece tek bir yer hariç. Çünkü şu sıralar henüz bende Annemin Korayla tanıştığını bilmiyordum. 

Hikayeyi anlattıktan sonra ilk söze başalyan Fulya oldu.

-"Peki ne yapmayı planlıyorsun ve biraz önce çocuğun yanında ne yapacaktın?" dedi

-"Fulya gerçekten bunu sorabiliyor musun bunca senelik arkadaşız sencede Şanzelize demeye gitmiş olabilir miyim ? "

-Hayırda yani çocuğa ilanı aşk falan emeyeceksin dimi ? Saçmalama yani abi desen yeridir. Dalga geçer Derin saçmalama sakın böyle bir şeyi yapma 

- Niye dalga geçsin Fulya ya aşık oldum seviyorum diyorum. Dalga geçicek kadar kötü biri olamaz olmamalı

-Bunu bilemeyiz Derin çocuğu pardon abimizi(!) tanımıyorsun bile. Ne demek kötü biri olamaz ya tecavüzcünün teki falansa nerden biliyorsun?

Fulyayı takmayarak Melisten daha umut dolu bir cevap almak için Melis'e döndüm "Melis sen ne düşünüyorsun?"

Melis düşünceli bir tavırla "Ne diyebilirm ki ? Çocuk doktor ve sende geleceği çokta parlak olmayan bir liseli aradaki yaş farkıda düşünülürse bu iş yaş derim DERİN." dedi

Az çok bu cevapları bekliyordum ama yinede bir umut vardı içimde söylemem konusunda desteklerler diye düşünmüştüm destek değil köstek oldular aksine. Ortam gereğinden fazla sessizleşmişti.

Sessizliği bozarak "hadi" dedim "bir şeyler içelim". Hepimiz bir yandan içeceklerimizi içerken bir yandan da bildiğiniz malum kız dedikodularını yapıyorduk. Hepimiz sevdiği insanlar bir sevmediği insanlarda bir olunca dedikodu gereğinden fazla eğlenceli oluyordu. Bu kızları seviyordum ve onlarda beni seviyordu hissedebiliyordum güzel arkadaşlar edinmiştim eminim ki kötülüğümü istemeyeceklerdir. Onlarında verdiği gazla Koraya İlanı aşk etme işini biraz daha ertelemiştim. Kızlarla ayrıldıktan sonra eve doğru sessiz sakin sahilde dolaşarak ilerliyordum BU SAHİL BİR HARİKA DOSTUM!

Deniz havasını seviyordum ve bana iyi geliyordu günün ardıdan eve girdim güzel bir yemek masası beni bekliyordu şu an huzurluydum ama birazdan Annemin anlatacakları karşısında neler olurdu bilemiyordum. Çünkü birazdan duyacaklarım karşısında APARTMANI YIKACAĞIM ! Sevinçten mi yoksa dehşete kapıldığımdan mı bilemiyorum !!!

BEYAZ HÜZÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin