Μόνο σε εμένα συμβαίνει να βαριέμαι να κάνω μπάνιο και μόλις μπω, να μην θέλω να ξαναβγω;
Ε; γτφ ναι;Ποιος βαριέται να κάνει μπανιο;
Σκάσε εσυ!
Το ξέρω, το ξέρω τώρα θα είστε σε φάση 'εμ , γιατί διαβάζω αυτό το βιβλίο; και γιατί αυτή η κοπέλα μιλάει μόνη της;'
Κοίτα, στο πρώτο ερώτημα δεν μπορώ να απαντήσω αλλά στο δεύτερο μπορώ.
Βλέπεις, είναι καλό να μιλάς με τον εαυτό σου.
Σε βοηθάει να ξεφύγεις λίγο , και πίστεψε με , γίνονται πολλά στην ζωη μου..
Και δεν έχεις δει τίποτα ακόμα.Βγήκα απο το μπάνιο,
στέγνωσα τα μαλλιά μου με το πιστολάκι και μόλις τελείωσα παρατήρησα ότι είχα πάρει την μπλούζα του αλεξ.Την πηρα στα χέρια μου και η μυρωδιά του τρύπησε τα ρουθούνια μου και την αγκάλιασα σφιχτά. Πήρα την μπλούζα και την έβαλα με χίλια ζόρια στην βαλίτσα μου.
Η ωρα ειναι 6:00 και πρέπει να κανονίσω κάποια πράγματα.
Δηλαδή, πρέπει να παω στο σούπερμαρκετ να αγοράσω κάτι κριτσινια γιατί ζαλίζομαι στο αεροπλάνο και μου κάνουν καλό.
Κατέβηκα αφού έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου και έβαλα το κλειδί στην τσέπη του τζιν που έβαλα με μια γκρι μπλούζα (ουπς ξέχασα να το αναφερω πριν)
Κατέβηκα κάτω και ήταν η ΑΓΑΠΗΤΗ μητέρα
Με κοίταξε.
Την κοίταξα.
Έκανα εμετό μέσα μου και έφυγα κοπανωντας δυνατά την πόρτα.
ΑΚΟΥΣΤΕ.
Πειτε μου εναν λογο.
ΕΝΑΝ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΟΓΟ που το σουβλατζίδικο ειναι 2 λεπτα απο το σπίτι μου και το σούπερμαρκετ 10-15( ανάλογα το περπάτημα).
ΔΗΛΑΔΉ
ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ;
Νευρίασα.
Εμμ
Τα είπα δυνατά;Οχι..Γιατι;
Γιατί τώρα που περπατάω στον δρόμο με κοιτάνε περίεργα.
Λες να είναι το οτι εχεις βγει σαν την κοτα εξω με το μαλλί να πετάει και τα ρούχα μην πω πως ειναι;
Μια χαρά ειμαι!
Και δυο τρομαρες.
Λοιπόν εν τέλη έφτασα επιτέλους!
Και γκες γουατ . ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ
YOU ARE READING
I changed
Teen Fiction"Κανένας άλλος δεν πρέπει να καθορίζει τι πρέπει να είσαι , τι πρέπει να κάνεις και πώς πρέπει να φέρεσαι .." Έτσι , αφού όσοι άνθρωποι αγαπούσα με πλήγωσαν, θα αλλάξω για εμένα. Ότι κι αν κάνω από δω και εξής είναι για εμένα. " Αν σπάσεις ένα γυά...