« ΕΕ κοπελιά τι κάνεις?? »Ακούω μια φωνή και ακολουθούν και άλλεςΔεν θα τους αφήσω να με σώσουν.
Δεν ένοιωθα πια το πάτωμα
Και..
Όλα έγιναν μαύρα .
«Εε παιδιά νομίζω συνέρχεται »άκουσα μια φωνή
Θέε εσυ;
Άνοιγω τα μάτια και το πρώτο πράγμα που αντικρίζω είναι δυο καφέ μάτια.
Η όραση μου ήταν θολή και μόλις καθάρισε κατάλαβα.Είμαι ζωντανή.
Γιατί;
Είδα γύρω μου και ηταν 3 αγόρια όπου μάλλον απο αυτούς έρχονταν οι φωνές απο πριν..
Ξαφνικά άρχισα να κλαίω. Το μόνο πράγμα που ακουγόταν σε όλο το δάσος ήταν οι λυγμοί και η θάλασσα που βρισκόταν κάτω απο το γκρεμό.
« Τι έπαθε; » είπε ένας απο τους τρεις.
« ΦΥΓΕΤΕ. »φώναξα ενώ δάκρυα κατέβαιναν σαν καταρράκτες απο τα μάτια μου.Γιατί με έσωσαν γαμώτο;
« Αφήστε με μόνη »προσπάθησα να πω καθώς ο κόμπος στο λαιμό μου δεν με άφηνε.
« Σσ , ηρέμησε »είπε ενας απο αυτούς και άρχισα να παίρνω βαθιές ανάσες
Δεν ξέρω πώς με βρήκαν αλλά τα πρόσωπα τους μου είναι τελείως άγνωστα.
« Φύγετε παιδιά, θα κάτσω εδω για λίγο » είπε και οι άλλοι δυο έφυγαν Αφού εγνεψαν.
« Πήγαινε και εσυ »είπα και είδα τα καφέ μάτια που αντίκρισα και πριν.
« Γιατί; » είπε και με κοίταξε στα μάτια
Τον κοίταξα απορημένη
« Γιατί ήθελες να δώσεις την ζωή σου τόσο εύκολα; Είμαι σίγουρος ότι δεν έχει γίνει κατι τόσο σοβαρ-- »είπε και
πριν τελειώσει την πρόταση του σηκώθηκα καθώς το αίμα μου έβραζε απο θυμό.« ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ »φώναξα και με ξανά έφερε κάτω όπου καθόμουν Πριν.
Γαμωτο. Είναι δυνατός.
« Πες μου τότε να μάθω » είπε και κατέβασα το βλέμμα μου.Δεν μπορώ να πω. Δεν το έχω πει σε κανέναν . Είναι ενας ξένος .
« Σε παρακαλώ» είπε και ανέβασα το βλέμμα μου ξεφυσωντας.
« Δεν μπορώ. Και ακόμη και αν σου πω θα γελάσεις μαζί μου και θα φύγεις όπως όλοι» είπα και με κοίταξε με βλέμμα που λέει 'σε λυπάμαι'
« Αρχικά δεν σε ξέρω και δεύτερον δεν θέλω να με λυπάται κανένας. »
« Κυρίως το δεύτερο»συνέχισα και κοίταξε το πάτωμα
« Πες μου»είπε και με κοίταξε κατάματα
« Απλά έχουν γίνει πολλά πράγματα στην ζωη μου που προδίδουν οτι δεν αξίζει να ζω »είπα και το βλέμμα του αγρίεψε
« Μην το ξαναπείς αυτό. Όπως; »
« Ε να μωρέ , η μητέρα μου με μισεί ,ο πατέρας μου μας παράτησε αφού γεννήθηκα , στο σχολείο με κοροϊδεύουν και με βρίζουν επειδή κλαίω εύκολα και ..» πήγα να πω αλλά σταμάτησα.
Δεν μπορώ να πω για τον πατριό μου τόσο εύκολα.
« Και ; Πες μου »είπε και συνέχισε να με κοιτάει επίμονα
« ο πατριός Μου.. »
« Με παρενοχλεί »είπα και μόλις κατάλαβα τι μόλις ξεστόμισα, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί.Γιατί όταν ανοίγω το στόμα μου δεν ξέρω πότε να το κλείσω;
« Και στο σχολείο η κολλητή μου ή μάλλον η πρώην κολλητή μου είπε σε όλους οτι το έκανα με το αγόρι που δεν ειχα ποτέ. Και φυσικά και δεν της είπα τίποτα και ολο το σχολείο μιλάει για αυτό.»
« Και τωρα γέλα μαζί μου και πες οτι με λυπάσαι όπως κάνουν όλοι »είπα και μετα απο αυτό μου έκλεισε το στόμα με την παλάμη του.
« Μην το ξαναπείς ποτέ ξανά αυτό. Κατάλαβες; ποτέ. » είπε και έκανε κάτι που δεν περίμενα
« Εμ τι κάνεις;»είπα....
🙄Γεια σας! Τι κάνετε ;Ελπίζω να είστε καλά! Απο οτι είδατε ανέβασα το 1ο κεφάλαιο μιας και είχα κεφια και αντοχή μιας και χθες στα γενέθλια μου το έγραψα στον υπολογιστή μου και σβήστηκε ολο.
Έτσι έκατσα να το ξαναγραψω :)
Αν θέλετε ψηφίστε και σχολιάστε για να μου δώσετε θάρρος. Αυτά απο εμενα 🙄~M<3
The best thing you can do is to love yourself first.
Το ξέρω ,ήταν πολύ κλισέ αυτο το quotακι αλλά πρέπει να το κάνετε πράξη και κυρίως εγω :/
YOU ARE READING
I changed
Teen Fiction"Κανένας άλλος δεν πρέπει να καθορίζει τι πρέπει να είσαι , τι πρέπει να κάνεις και πώς πρέπει να φέρεσαι .." Έτσι , αφού όσοι άνθρωποι αγαπούσα με πλήγωσαν, θα αλλάξω για εμένα. Ότι κι αν κάνω από δω και εξής είναι για εμένα. " Αν σπάσεις ένα γυά...