iii.

213 22 17
                                    


"Enpä oikein tiedä", Ellie sanoi hiukan huultaan purren. "Klubit eivät ole aivan minun maisemiani."

Ruby päästi syvän huokauksen ja nousi seisomaan trattuen ystävänsä käteen vetääkseen tuon perässään ylös. Tämä sama rumba oltiin käyty jo moneen kertaan; ja joka kerta oli päättynyt siihen, kun Ruby oli saanut tahtonsa läpi ja saanut Ellien suostuteltua mukaansa. Miksi tämä kerta olisi yhtään erilaisempi.

"Älä nyt! Sinun pitää vapauttaa mielesi, pitää hauskaa, tavata uusia ihmisiä ja unohtaa se kusipää, jonka nimi on tästä eteenpäin pannassa", Ruby intoili, johon Ellie vain pudisti päätään. Ruby ohitti tytön eleen ja siirtyi nopeasti Ellien vaatekaapille.

"Missä sinun kaikki vaatteesi ovat?" hän kysyi katsoen melkein tyhjää kaappia kulmat koholla.

"Matkalaukussa, en ehtinyt vielä purkamaan", Ellie vastasi katuen sitä kuitenkin saman tien, sillä Ruby hyökkäsi heti valkoisen laukun kimppuun ja levitti sen sisällön maahan.

"Sinä myös siivoat tämän sotkun", Ellie varoitti nousten ylös ja istuen maahan ystävänsä viereen. Ruby päästi vain pienen hymähdyksen samalla, kun hän kävi läpi tytön vaatteita.

"Miten olisi tämä?" hän kysyi hetken päästä nostaen ilmaan valkoisen, melko ohuen mekon.

"Se on yöasu", Ellie ilmoitti napaten kangaspalan Rubylta ja heittäen sen sänkynsä päätyyn. Ruby virnisti ovelasti ja jatkoi vaatteiden läpikäymistä. Hän päästi aina välillä miettelijäitä äänähdyksiä tutkiessaan jotain tiettyä vaatekappaletta, kunnes lopulta päätyi heittämään sen muualle.

"Ellie Payne, miksi en ole nähnyt tätä ennen sinun päälläsi?" Ruby henkäisi yhtäkkiä esitellessään mustaa minimekkoa tytön edessä. Ellie pudisti hiukan päätään.

"Koska se ei ole minun tyyliäni", hän yritti selittää, vaikka todellisuudessa hän piti sitä ehkä liian paljastavana, jopa hänelle.

"No tänään se on!" Ruby vakuutti ja ojensi mekon hänelle. Ellie suostui huokausten kera kokeilemaan mekkoa siinä vaiheessa, kun Ruby suorastaan repi tämän paitaa pois tytön päältä.

"Tämä on täydellinen..." Ellie aloitti katsellessaan itseään peilistä, ja Ruby nyökytteli ihasteleva ilme kasvoillaan, "jos etsisin sugar daddya", Ellie ilmoitti kääntyen kädet puuskassa katsomaan Rubya.

"Hyvä se on! Minusta sinun pitäisi laittaa tuo", Ruby hymyili vakuuttavasti. "Tai sitten haemme minun luotani jotain ennen kuin menemme."

"Mutta minä en ole lähdössä minnekään", Ellie muistutti punapäätä, joka etsi parhaillaan itselleen puettavaa.

"Miksi et? Sinulla on jo vaatteet valmiina", Ruby totesi kujeellisesti. Tämäkö oli ollut hänen suunnitelmansa alun alkaen? — Jos oli, se toimi, sillä vain vartissa Ruby oli saanut suostuteltua Ellien mukaansa.

Ellie käveli Rubyn perässä alakertaan ja kuuli vaimeaa puhetta olohuoneen suunnalta. Pojat olivat ilmeisesti yhä bändikokouksessa, jos läpän heittoa ja roskaruoan syömistä voi kokoukseksi kutsua.

"Me lähdemme ulos!" Ellie huudahti Liamille, jottei tuo ilmottaisi tätä kadonneeksi huomatessaan, etteivät tytöt olleet enää talossa. Hän avasi oven, mutta ei ehtinyt edes astumaan ulos talosta, kun hän tunsi veljensä tuijotuksen selässään.

"Minne sinä luulet meneväsi?" Liam kysyi ja Ellie kääntyi hitaasti ympäri kasvoillaan viaton hymy. "Ja vielä tuon näköisenä", mies jatkoi.

"Herran jumala", paikalle saapunut Niall sanoi Liamin takaata ja kiirehti kaivamaan eteisen kaapista takin, jolla hän nopeasti peitti Ellien yläruumiin. Molemmat tytöistä vilkaisivat toisiaan kyllästyneinä, eikä Ellie voinut peittää turhautunutta huokaisua.

VAIN SINUN SILMILLESI | louis tomlinsonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang