Det kan umuligt blive værre.
Efter nok hvad der føltes som 100 år, rejste jeg mig op, og gik ind i mine forældres soveværelse.
Jeg ved ikke hvor Alex var.
Sikkert hjemme ved en eller anden piger, han sikkert ikke engang kender navnet på.Efter et stykke tid, faldt jeg i søvn.
---
Jeg vågnede ved at en dør smækkede nedenunder.
Det var sikkert mine forældre, der var kommet hjem.Jeg rejste mig træt op, og gik nedenunder.
Rigtig nok var det mine forældre.
"Hvad er der sket med dig?" spurgte min mor.
Sikkert fordi at jeg havde mascara i hele hovedet."Jeg vil have en ny seng" var bare mit svar.
Jeg gik op af trapperne igen, hvor efter jeg gik ind på mit værelse.Jeg lagde mig ned i min seng, men der gik ikke mere end 2 sekunder, før jeg var oppe igen.
Jeg kunne seriøst ikke klare det.
Min mor kom op til mig.
"Hvad er der galt?" spurgte min mor.
"Ik noget" svarede jeg.
"Hvor er Alex?" spurgte hun.Jeg trak på skulderne, og satte mig ned i min stol, der står ved mit makeup bord.
"Sikkert sammen med en eller anden pige" svarede jeg, og kiggede hen på min seng.
Min mobil var slukket.
Jeg tror den var løbet stør for strøm.
Men jeg var lidt ligeglad ligenu.Mor satte sig i min seng.
"Hvorfor vil du have en ny seng?" spurgte hun."Fordi at den er grim.. Og klam" svarede jeg.
"Nej den er da ej" sagde min mor."Jo!" svarede jeg, og rejste mig op.
Jeg gik ud af mit værelse, og ned af trapperne.Jeg tog hurtigt sko på, og gik udenfor.
Jeg gik hen til Rosa, for hun var nok den eneste, jeg gad og tale med lige nu.Da jeg kom derhen, bankede jeg på hendes dør.
Hendes mor kom ud."Hej. Hun er på hendes værelse" sagde hendes mor, og gjorde så jeg kunne komme ind.
Jeg tog mine sko af, og gik ind til hende.
Rosa lagde bare på sin seng, og kiggede på sin mobil."Hey" sagde hun, og satte sig op.
"Hej" svarede jeg, og satte mig ned i hendes seng."Er der noget galt?" spurgte hun.
"Marcus har været sammen med en anden" svarede jeg bare ligeud.
Jeg kunne ikke holde tårende tilbage."Med hvem?" spurgte Rosa.
"Katrine" svarede jeg, og begyndte at græde endnu mere.Rosas synsvinkel
Marcus er seriøst den største idiot.
Hvordan kunne han gøre det?
Også Katrine?
Jeg kunne kvæle dem begge to lige nu!Jeg trøstede Sofia, så meget jeg nu kunne.
Hun har også sagt, at de gjorde det i hendes seng til hendes fucking fødselsdag!
Den dreng har fanme altid været en player!Jeg satte Sofias mobil til opladning.
Vi begyndte at se en film.Sofias synsvinkel
Jeg tog min mobil.
Jeg havde fået 12 beskeder fra Marcus og 5 beskeder fra Katrine.Katrine: Undskyld..
Katrine: Jeg ved godt at jeg var virkelig ond.
Øhh ja!
Katrine: Men kan du ikke bare tilgive mig?
Hvad regner hun lige med?
Katrine: Orker virkelig ikke at være uvenner.
Katrine: Svar!!
Den idiot altså.
Jeg tjekkede dem fra Marcus.
Marcus: Virkelig undskyld! Jeg tænkte mig slet ikke om!❤️
Det gør han jo aldrig!
Marcus: Og jeg vil aldrig gøre det igen!
Marcus: Og jeg elsker dig virkelig meget
Jaer så gør man sku da ikke sådan noget.
Marcus: Jeg kan virkelig ikke leve uden dig!
Marcus: Vil du ikke nok svare??
Marcus: Skal jeg komme over til dig?
Marcus: Jeg kan godt forstå hvis du ikke tilgiver mig.
Marcus: Men vil virkelig gøre alt.
Marcus: Og jeg har også sagt til Katrine, at det var en fejl.
Marcus: Hallooo
Marcus: Svar nu❤️❤️
Marcus: Vil du ikke bare tale med mig?
Jeg slukkede min mobil.
Jeg skal aldrig snakke til ham igen.
Aldrig!!Klokken blev 17:22, så jeg skulle til at hjem.
---
Jeg var nu kommet hjem, og sad og spiste med mine forældre.
"Sofia vil gerne have en ny seng" sagde min mor pludselig.
"Hvorfor det?" spurgte min far, og kiggede på mig.
Jeg trak bare på skulderne."Tak for mad" sagde jeg, og gik hen med min tallerken.
Jeg gik hen og satte mig på sofaen.
Normalt ville jeg nok havde gået op på mit værelse, men nej.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
You are a player Marcus! 2 [AFSLUTTET]
FanfictionDet her er 2'eren af 'You are a player Marcus' så vil råde jer til at læse den først. Det som sker for Sofia og Marcus er både dårlige og gode ting, men før de kan komme til det lykkelige forhold, skal de igennem en masse udfordringer. Hvis de over...