Inden jeg skulle til at sove, tænkte jeg på, hvordan jeg egentlig skulle undgå Marcus.
Det er jo en mega lille by.
Jeg har også skrevet til Rosa, og vi har aftalt, at vi skulle være sammen i morgen.
Hun var meget glad, for at jeg var kommet hjem igen.Jeg vågnede, ved at min alarm ringede.
Jeg rejste mig op, og tog tøj på.
Da jeg havde gjordt det, gik jeg nedenunder.Jeg tog bare et æble.
Det ringede på døren, så jeg gik ud og åbnede.
"Hej Martinus" sagde jeg, og Smilede.
"Hej Sofia" svarede han, og krammede mig."Når jeg går op til Alex" sagde han, og gik op af trapperne.
Jeg lukkede døren, men der gik ikke mere end 2 minutter, før det ringede på igen.
Jeg gik ud, og åbnede.
Den her gang var det Rosa.
Vi havde jo en aftale.
Jeg smilede hurtigt til hende.Rosa gik ind, og krammede mig.
Vi gik op på mit værelse."Når hvordan har det så været i USA?" spurgte Rosa.
"Det har været sjovt" svarede jeg.
Rosa nikkede."Når men kommer du så i morgen til Olivers fest?" spurgte hun.
"Det ved jeg ikke rigtig" svarede jeg.
"Ej kom nu" sagde hun.
Jeg tænkte lidt."Okay så" svarede jeg.
Jeg kan jo ikke bare være her hjemme og kede mig.Rosa og jeg havde nok snakket i sådan 2 timer, inden hun skulle hjem.
Hun sagde, at hun kom her hjem, inden vi skulle hjem til Oliver.
Jeg glæder mig faktisk til at se Oliver, Andreas og alle dem der.
Jeg har virkelig savnet dem.
Det eneste vi har lavet, er jo bare at skrive sammen.---
Rosa var lige kommet, så vi var på vej hen til Oliver nu.
Jeg åbnede døren, og gik ind.
Jeg mødte hurtigt Oliver.
"Hej" sagde jeg, og krammede ham.
Han krammede igen.
Han kiggede på mig, mens han smilte.Så kom Andreas.
"Ej hej" sagde han.
"Hej" svarede jeg med et lille grin.Andreas krammede mig.
Man kunne godt mærke, han havde
fået lidt alkohol.Rosa og jeg gik ind til de andre.
Der var en der prikkede mig på skulderne.
Jeg kiggede, og så det var Jacob!
Jeg havde helt glemt ham.(Hvis i ikke kan huske hvem det er, så er det Olivers fætter, og Sofia har sådan lidt haft noget med ham)
"Ej hej Jacob" sagde jeg.
"Hej" svarede han."Wow du er blevet smukkere... Og brunere?" sagde han.
Det sidste sagde han lidt forvirret.
Jeg grinte lidt."Ja jeg har været i USA et halvt år" svarede jeg.
Jacob nikkede forstående.---
Der var nok gået 2 timer eller sådan noget.
Jeg havde ikke rigtig styr på det.
Jeg havde fået meget af drikke.
Måske lidt for meget.Jeg stod bare, og snakkede med en eller anden, inden Marcus kom hen til mig.
Han kørte hans hånd fra min hals, til min nakke, som gav mig kuldegysninger.
Marcus hviskede i mit øre."Du er da ret lækker idag"
Jeg skubbede ham bare lidt væk, og prøvede at undgå øjenkontakt.
Han tog blidt fat i min hage, og kiggede mig lige i øjnene."Jeg ved du elsker mig, selvom jeg har dummet mig" hviskede han.
Hans mund var nok 2 centimeter væk fra min."Og du ved også godt at jeg elsker dig" fortsatte han.
Han tog min hånd, og trak mig med ovenpå.Faktisk havde jeg ikke helt styr på, hvad jeg lavede, og det tror jeg heller ikke Marcus havde.
Vi fandt hurtigt et rum.
Marcus skubbede mig stille ned i sengen.
Han var ligeså fuld som mig.I kan vidste godt regne ud hvad der så skete.
Midt i det hele, gik det op for mig, hvad jeg egentlig lavede, så jeg stoppede.
Jeg lagde bare stille, imens jeg kiggede op på Marcus.Marcus stoppede også hurtig, da han så mig.
Han kiggede ned på mig.
Hvad er det lige jeg laver?
Jeg ligger bare her på sengen med Marcus ovenpå mig.Jeg kiggede ned af mig selv, og lidt rundt i rummet, men fandt hurtigt mit blik tilbage på Marcus.
Der var ingen af os der vidste, hvad vi skulle gøre.
---------------------------------------------------------
😬😬
YOU ARE READING
You are a player Marcus! 2 [AFSLUTTET]
FanfictionDet her er 2'eren af 'You are a player Marcus' så vil råde jer til at læse den først. Det som sker for Sofia og Marcus er både dårlige og gode ting, men før de kan komme til det lykkelige forhold, skal de igennem en masse udfordringer. Hvis de over...