CAPITOLUL IV-INTOARCEREA

26 6 0
                                    

   Cum statea Mibo, asa in pat, gandindu-se la urmatoarele povesti, la geam a aparut Greyssy. Fata s-a bucurat enorm de mult sa o vada, dar nu stia cum o va acunde de mama sa.
   Fata coborase la masa, impreuna cu fratii sai.Dupa masa, Mibo ii dusese ceva de-ale gurii lui Greyssy, apoi mersese afara sa se joace cu fratii sai. Copii stiau ca vacanta se va sfarsi peste cateva zile, asa ca voiau sa profite de timpul liber, ramas.
  Jucandu-se cu fratii sai, isi aminti ca asa se juca si Acrina, sora mai mare, cu ea. Lui Mibo ii era dor sa mai stea cu Acrina, dar sora ei statea mai mult cu prietena ei, Deleni Cortez, decat cu ea.
  Seara, Mibo vazuse ca pisica dormea in pat, pe perna sa si se pusese langa ea.
  Nu mai avea nicio idee despre cum sa continue cartea, insa acum nu mai conta, caci important era ca s-a intors Greyssy.
   Nu stia cum ii va spune mamei sale ca pisica s-a intors si chiar isi doreste sa o pastreze.
   Ca orice pisica, trebuia sa isi faca nevoile, asa ca fata era nevoita sa-i dea drumul afara.
   Dimineata urmatoare, mama lui Mibo a venit in camera fetei sa-i aduca cartea luata, inapoi. Din fericire, pisica era afara "la tualeta", iar mama lui Mibo nu a vazut-o.
 

Mibo  «NECORECTAT»  «NEFINALIZAT»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum