CAPITOLUL VI-PRIMA ZI DE SCOALA

17 5 0
                                    

Iata ca viata lui Mibo incepuse sa prinda putina culoare. Insa ea era foarte fericita pentru ca putea pastra pisicuta si ca a doua zi incepea scoala. Mama sa, grijulie, cum era de fel, i-a spus sa nu se culce tarziu, ca sa nu intarzie la scoala. Fata aa facut dus, apoi a mers direct la dulap pentru a-si alege hainele pe care le va purta. A ales o tinuta simpla alcatuita din hainele primite de la Acrina. O camasa in carouri alb cu negru, cu o vesta gri peste, o pereche de blugi negri cu model si niste adidasi negri.
     De dimineata, Mibo si-a luat hainele, s-a spalat pe fata, pe dinti si a plecat in graba sa-si ia gheozdanul. Ea mergea la scoala impreuna cu fratii ei si cu Acrina, care mergea la liceu.
     De acum, Mibo era clasa a VII-a. Era bucuroasa, dar si speriata. Ajunsa la scoala, si-a revazut vechii prieteni. Avea si colegi noi ce urmau sa-i devina prieteni. Doamna diriginta le-a prezentat noii colegi, si anume: Mirai (un baiat ce venea de la o alta scoala, din orasul Carasia), Erizga (o fata venita din Saran) si Cori (o fata venita dintr-un sat mai sarac, numit Caracal).
    Lina, cea mai buna prietena a lui Mibo, a salutat-o si a imbratisat-o, dupa care si-au povestit ce au facut in vacanta de vara.
    Elevii invatau in aceiasi clasa ca si anul trecut. O clasa mare, plina cu banci de doua persoane si o catedra mare. Mibo era nerabdatoare sa vada cu cine va sta in banca in noul an scolar.
     Profesorii nu erau noi si fata se intelegea bine cu toti.
    
         PRIMA ZI DE SCOALA A LUI OMNI SI IMNO
     Gemenii nu aveau colegi noi, dar s-au bucurat sa-si revada prietenii. Ei erau clasa a II-a. Spre deosebire de Mibo ei nu erau incantati de inceperea scolii. Ei considerau catemele erau foarte grele si multe. Lor le placeau mai mult pauzele in care se puteau juca cu colegii.
     La fel ca la Mibo, nu aveau profesori noi.

          PRIMA ZI DE SCOALA A ACRINEI
      Ea nu era incantata de inceperea scolii, deoarece era ultima prima zi de scoala. Ea era clasa a XII-a si trebuia sa dea bacul. Se gandea ca acesta va fi ultimul an de scoala si ultimul an cu prietenii sai. La ea profesorii erau aceiasi si colegi tot aceiasi.
     
      Dupa ce copii au ajuns acasa, i-au povestit mamei lor tot ce se intamplase. Mibo si Acrina asteptau cu nerabdare a doua zi de scoala. Omni si Imno asteptau cu nerabdare sa se joace cu prietenii sai.

Mibo  «NECORECTAT»  «NEFINALIZAT»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum