Special

146 19 4
                                    

Hej hej, dzisiaj special. Przepraszam za opóźnienie, ale źle się czułam (nadal się źle czuję) fizycznie i psychicznie i nie dałam rady nic pisać. Nie wiedziałam co zrobić, więc zrobiłam 10 faktów o mnie.

1. Mam 15 lat i jestem bardzo niska, mam około 153 cm wzrostu. 😢

2. Jestem Firebreather tak oficjalnie od października 2017. Zespół, a raczej jego piosenki znałam i słuchałam kilka lat wcześniej.

3. Od kilku miesięcy słucham tylko Imagine Dragons i nic więcej.

4. Jest mi szkoda wydać pieniądze, ale jeśli w grę wchodzi coś z Imagine Dragons, to jestem w stanie wydać wszystko i jeszcze sprzedać nerkę, żeby to zdobyć.

5. Nie mam przyjaciół, jednynie bliższych znajomych. Chyba dlatego, że nie da się że mną długo wytrzymać😆

6. Mój styl ubioru jest bliżej chłopaków niż dziewczyn i przez to niektóre osoby mają mnie za nienormalną (nie raz w szkole z tego powodu mi dokuczali, wyzywali od obojniaków i takie tam), ale ja po prostu ubieram się tak jak mi się podoba.

7. Nie mam życia poza Imagine Dragons. Naprawdę.

8. Mam kanał na YouTube i jest tam kilka filmów, ale nazwę podam może innym razem.

9. Mam dwie młodsze siostry. Jedna zna Imagine Dragons i nawet jak śpiewamy piosenki to z podziałem na role😂, a druga tak jak reszta ludzi uważa mnie za psychiczną.😑

10. Mam wszystkie płyty Imagine Dragons, chciałabym kupić jeszcze albumy EP, ale nie mogę znaleźć ich nigdzie.😭

Nie wiedziałam jakie fakty wybrać i te są takie trochę marne, ale moje koleżanki i tak się pewnie nie zgodzą z połową z nich więc no.😒

Kiedyś może zrobię kolejne 10 (albo i więcej) faktów o mnie, lub Q&A, zobaczymy.

Nie wiem kiedy się pojawi kolejny rozdział tu i innych książkach, napewno jak poczuję się lepiej, ale nie wiem kiedy to będzie.

PS. Dajcie znać czy byście chcieli więcej takiego typu rzeczy.

*Przepraszam jeszcze raz za opóźnienie*

Z życia firebreatherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz