Zanim opowiem wam dzisiejszą historię to najpierw musi być krótkie wprowadzenie.
Mój tato jest muzykiem. Niby okej, bo kiedyś słuchał Imagine Dragons, ale to było bardzo dawno, były to piosenki z EP Hell and Silence i Imagine Dragons, a obecnie to chyba już o nich zapomniał. Jednak wcale nie jest to takie dobre. Dlaczego? Gdy ktoś w domu słucha jakiejś piosenki głośno to się to źle kończy. Czemu? Otóż mój kochany ojciec w pierwszej fazie swoich działań słucha tej piosenki na słuchawkach, później na głośnikach i wszędzie gdzie się da. W trzeciej fazie zaczyna ją śpiewać, a w czwartej (ostatniej) włącza tą piosenkę na głośnikach z postawionym swoim głosem. Okropne. Na tym etapie ta piosenka już jest znienawidzona. To prędzej, czy później spotyka każdy utwór sluchany bez słuchawek. Jednak pioseneki Imagine Dragons tego nie doświadczyły (i oby dalej tak było).
A teraz historia
*jest włączony telewizor*
Siostra: Ooo, za chwilę Whatever It Takes, dajcie trochę ciszej, bo na końcu jest głośne.
Ja: Super, nie musisz tak przeżywać, to wcale nie jest takie głośne. (Chciałam żeby nie zaczynała tematu przy tacie, bo to mogłoby się źle skończyć)
Mama: To jest to, gdzie na końcu jest ogień?
Siostra: Taaak.
Mama: To ja już wiem co to za piosenka. Nie macie jej na płycie którejś?
Siostra: Oczywiście, że mamy.
Ja(w myślach): Cicho bądźcie już. Niech ojciec tylko się dowie co to lub czyja to piosenka to nie będzie fajnie.
Tato: Wy macie płyty jakieś? Gdzie niby je słuchacie?
Ja: Noo, mam kilka i może jeszcze kupię tak z dwie (musiałam jakoś wybrnać). Na laptopie słuchamy a na czym?
Mama: No one codziennie słuchają wieczorem. Jak ciebie nie ma to nawet nie wiesz czego twoje dzieci słuchają.
Ja(w myślach): Dobra mamo lepiej będzie jak ta rozmowa dobiegnie końca.
Tato: Ja wiem czego one słuchają.
Siostra: No to czego słuchamy?
Ja(w myślach): No ty mały bachorze zamknij się już wreszcie i słuchaj piosenki.
Tato: Ja wiem.
Ja(w myślach): A tylko raz spróbuj którąś z tych piosenek które słucham włączyć to zobaczysz.
************************************
Wybaczcie za opóźnienie, ale miałam mały problem z Wattpadem i pojechałam na ferie (raptem niecałe 3 dni, ale zawsze coś), ale dzisiaj rozdział już jest.
CZYTASZ
Z życia firebreather
LosoweSytuacje które spotkały każdego fana Imagine Dragons Cel: 1000 wyświetleń🔓 5000 wyświetleń 🔐