Medyadaki kim acaba tahminlerinizi alıyim.
Oy:KIZIM O SENİN ABİN ANLA ARTIK.
Y:AMA BEN ABİMİ İSTEMİYORUM.
OY:SEN İSTESENDE İSTEMESEN DE O SENİN ABİN.
Y:Sen şu anda onun için bana bağırıyorsun ya yazıklar olsun anne ya.
Y:Hadi gidelim burdan.
A:Tamam.
Biz hastaneden çıkınca ben direk ağlama ya başladım. Annem daha yeni gelmiş birine inandı ve onun için bana bağırdı. Belki bizi kandırıyor hiç bir şey demeden hemen oğlum diyor ya.
A:Tamam sakin ol yaprak. Herşey düzelecek.
Y:Tamam. Hadi çetenin yanına gidelim.
A:Hadi o zaman.
Biz çetenin yanına gittik ve baya bir sohpet ettik. Güldük eğlendik, ağladık ama o gün çok mutluydum. Ben kafede Ali'nin omzunda uyumuşum. Alide beni eve getirmiş. Ben sabah kaktığımda aşşağıdan nefis kokular geliyordu ve yanısıra bağırışmalar. Bende çete gelmiştir diye aşağı indim ama sadece çete yoktu, hem kızlar hemde lanet olası abim vardı. Ali ile kavga ediyorlardı. Bir anda burak aliye yumruk attı. Bende koşarak oraya gittim.
Y:Ya senin burada ne işin var?
B:Kardeşimi görmeye geldim. Suçmu
Y:Evet suç. Hem sen kimsin de aliye yumruk atıyorsun.
B:Seni bu heriften kıslanıyorum kardeşimm.
Y:Bana kardeşim deme. Hem sen beni kendi sevgilimden ya da başka birisinden kıskanmaya hakkın yok.
B:Var. Aa ama beni artık içeri almayacakmısınız?
G:Almıcaz lan noldu
B:Biraz daha yumuşak olamıyor muyuz.
G:Olamı...
Gökhan sözünü bitiremeden kapı çaldı. Ve gelen kişi...
Evet yine benim meşhur kapılarım çalmaya başladı😂😂
Arkadaşlar 1000 okuma için teşekkür ediyorum ve sizleri seviyorum ❤❤🍕🍕🍕😂🍕😂🍕😍😍❤❤😘🤣💕💕😍🍕🍕🍕🍕🍕🍕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)
FantasyBir gün bir anda çarpışıp hayatları değişen güzel ler güzeli doktor ve yakışıklı yanısıra bol gamzeli bı garsonun hayatı❤️❤️