Sabah başımda bağıran 3 tane Cadı vardı.
E:Yaprak kalk artık.
M:Yaprakkkkk.
İ:Kız kalkkk. Bak terlik geliyorr.
Y:Anne tamam kalktım ya.
İ:Beni annesi sanıyo ya.
Y:Bak kalktım.
İ:Haha ha.
Y:Off irem ya. Kesin oğuz öğretmiştir.
İ:Evet hahahha.
E:Tamam hadi kalk artık. Bak çık işimiz var.
Y:Tamam ya.
M:Hadi kalk elini yüzünü yıka.
Y:Tamam.
Ben banyoya gidip elimi yüzümü yıkadık ve aynaya bakmaya başladım. Sonra bugün olacakları düşümdüm. Ama bir bağırma sesiyle yerimden sıçradım. Ve aşağı indim.6 saat sonra:
Yaprak:
Ece:Merve:
İrem:
Evet artık hazırdık. Ama çok güzel olmuştuk. Ben elbiseli çok beğenmiş tim. Annemlerde burdaydı. Sonra kapı çaldı. Bende baya bir heyecanlandım ve gidip kapıyı açtım. İlk başta tekin amca ve gül abla vardı. Onların ellerini öpüp içeri buyur ettim. Sonra oğuz en önde bana elini uzatmış bekliyordu. Bende eline tükürüp içeri ittim.
O:Aa ben sana öp diye uzattım elimi sen elime tükürüyon pislik.
Sonra gökhan geçti ve bana sarılıp geçti. Sinanlada sarıldık. En son da da elinde çiçek ve çikolata olan çok yakışıklı bir ali girdi ve çiçekleri bana verip kulağıma eğildi.
A:Çok güzel olmuşsun.
Y:Teşekkür ederim
Biz içeri geçtik. Babamlar baya kaynaşmıştı. Sonra bende mutfağa kahveleri yapmak için gittim. Arkamdan kızlar da gelidi. Ben baya iyi kahve yapmıştım. Ali'nin lise ise de 3 tatlı kaşığı tuz kattım. Sonra da götürdüm. Ali tek dil işte içmiştim. Baya şaşırdım. Sonrada suyu içti ama az kalsının püskürüyor şu. Çünkü suyada şeker katmıştım. Herkes kahvesini bitirince tekim amca söze girişti.T:Evet. Çocuklar birbirlerini görmüşler beğenmiş ler bizde kızınız yaprağı oğlumuz aliye istiyoruz.
Ta:Eee bizede vermek düşer. Verdik gitti.
Biz birbirimizin ailelerinin ellerini öptük ve yüzükler takıldı. Babamlar konuşurken ben aliye mesaj attım.
Y:Ali beni takip edin.
A:Tamam.
Ben diğer odaya geçtim ve kendimi koltuğa attım. Ayaklarım şişmişti. Sonra aliler geldi. Ali benim yanıma otur du.
Y:Ali ayaklarım şişti ya.
A:Kıyamam. Gel omzuma yat
Bende hemen Ali'nin omzuna yattım. Sonra içeriden sesler geldi sanırım gidiyorlardı. Bende kalktım ve ali leri geçirip odama gittim ve kendimi yatağa bırakıp ayakkabılarımı çıkardım. Sonra düşünmeye başladım. Artık aliyle sözlüydük. Ben bunları düşündükten sonra elbise mi çıkarıp yattım.Bugün 2 ya da 3 bölüm atıcam.
Sizleri seviyorum ❤😍❤❤❤😍😍❤😍❤😍❤❤😍😍😍❤❤😍😍❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)
FantasiBir gün bir anda çarpışıp hayatları değişen güzel ler güzeli doktor ve yakışıklı yanısıra bol gamzeli bı garsonun hayatı❤️❤️