Ben mutfağa gittiğimde heryer reçel olmuştu.Bende.
Y:Aferin ali.
A:Ya napiyim elimden kaydı düştü. Dedi küçük çocuklar gibi.
Y:Kıyamam sana. Tamam hadi toplayalım.
Biz mutfağı topladık ve kahvaltı yaptık. Bugün Annemlerle konuşmuştum. Ali yarın gelip beni isteyecekti. Annem de iyileşmiş tipi zaten. Gül ablalarda buradaydı. Bizde aliyle beraber bizim kimlerin yanlarına gittik.Y:Biz geldik.
G:Hoşgeldiniz.
A:Biz size bir şey söyleyeceğiz.
G:Neymiş o.
Y:Aliler yarın beni istemeye geliyorlar.
S:Neee.
Y:Evet.
G:Vermiyorum.
A:Neden.
G:Benden istemiyecekmisiniz. Bende işte vermiyorum.
Y:Yalnız babamlar burda.
G:Yaa bütün hayallerim suya düştü.
O:Ama sen evlenince bizi bırakırsın. Sen gidersen bana kim pizza alacak😭.
Y:Benim gideceğimi kim demiş. Ben evlensem bile sizi bırakmamki.
Sonra hepsi gelip bana sarıldılar.Y:Off tamam çok duygusala bağladınız ama. Daha benim çok işim var. Ben eceleri almaya geldim. Ece hadi gidelim.
E:Tamam.
G:Bay bay.
Y:Bay bay.
M:Ee napıcaksın bizi.
Y:Nasıl napıcaksın ya. Ben diyorum yarın istemeye geliyorlar. Siz napıcaksın bizi. Alişverişe gidicez.
M:Neee. Ay yaşasın.
Y:Bu kadar sevineceğini bilmiyordum. Biz alışveriş merkezine gittik ve baya gezdik. ama çok güzel şeyler almıştık. Şimdi ise cafede kahve içiyorduk. Sonra telefonum çaldı. Arayan tabikide aliydi.
A:Alo sevgilim.
Y:Efendim.
A:İşiniz bittimi. Almaya gelelim mi?
Y:Evet işimiz. Bitti.
A:O zaman geliyoruz.
Y:Tamam. Görüşürüz.
A:Görüşürüz.
Almaya geliyorlar.
M:Tamam hadi aşağı inelim.
E:Tamam.
Biz aşagı indik ve beklemeye başladık. Sonra yanımıza 4 erkek geldi.X:Bırakmamızı istermisiniz?
Y:Yok gerek yok.
X:Niye.
Y:Kardeşim gerk yok dedik ya.
X:Olsun. He...
Adam sözünü bitiremeden bir ses duydum. Hemde çok güçlü bir ses. Arkamı döndüğümde 4 tane kahramanımı gördüm ve gülümsedim. Sonra önüme dönüp kısık bir sesle.
Y:Şimdi bittiniz oğlum.
Dedim ve geri çekildim. Sonrası zaten kendimizi karakolda bulduk.ME:Evet anlatın bakalım.
A:Memur bey şimdi bu 4 arkadaş bizim sevgililerimize yavşadılar.
ME:Doğru mu bu?
Y:Evet doğru.
ME:Tamam siz gidebilirsiniz.
A:Teşekkürler.
Biz karakoldan çıktık ve evlere dağıldık. Bugün baya yorulmuştum. Ama yarın daha da çık yorulacaktım sanırım. Ama yarın aliyle sözle ne çektik. Ben baya güzel bir elbise almıştım. Yarın ecelerde gelip bana yardım edeceklerdi. Sonra ben bunları düşünürken uyuya kalmışım.
Evet bölüm sonu. Arkadaşlar 1 mart cuma günü başlıyor. Fragmanı izlediniz mi? Bölüm yazasım gelmiyor artık. Ama yinede yazıyorum. Bu arada voteler neden çok düşük😭😭
Sizleri seviyorum ❤❤❤❤😍😍❤😍❤😍😍😍😍😍😍😍❤❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍😍❤😍❤😍❤😍😍❤😍❤😍❤😍❤😍😍❤❤😍😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍😍❤😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)
FantasyBir gün bir anda çarpışıp hayatları değişen güzel ler güzeli doktor ve yakışıklı yanısıra bol gamzeli bı garsonun hayatı❤️❤️