Ali bana evde bebek gibi bakıyordu. Sonra da ben sıkıldım ve aliye.
Y:Sevgilim.
A:Noldu?
Y:Ali sakin ol ya.
A:Tamam noldu.
Y:Benim canım çok sıkıldı. Dışarı çıkalım mı?
A:Olur. Hadi kalk bakalım.
Aliyle yürümeye başladık. Sonra ayakkabımın bağcığı çözüldü. Bende kenara geçip bağlamaya başladım. Ayağa kalktığımda bir sürü insan vardı. Yere baktığımda ise elinde yüzük ile ali bana bakıyordu.
Y:A-alii.
A:Yaprak benimle bir ömür boyu mutlu olmaya varmısın.
Y:E-ev-evetttt.
Ali bana yüzüğü takarken bir sürü konfeti patlatıldı herkes alkışlıyordu. Bizim çete de burdaydı. Sonra Ali'nin boynuna atladım ali de beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Beni indirdi ve kulağıma eğildi ve...A:Daha sürprizim bitmedi. Gel benle.
Y:Tamam. Geliyim.
Ali beni tam çarpıştığımız yere götürdü.A:Burayı hatırlıyormusunuz küçük hanım.
Y:Hiç hatırlamaz olurmuyum. Orası benim hayatımın başlangıçı.
A:Evet şimdi gel bakalım.
Y:Nereye.
A:Sen gel görürsün.
Ali beni yeşillik bir yere götürdü. Heryer çikolatalı sütlerle ve çikolata larla doluydu.Y:Ama yaaa. Ali burası çok güzel.
A:Hadi başladi o zaman. Ama çok da yeme ha.
Y:Tamam diyip yemeye başladım.
20 dakka sonra:
A:Yaprak tamam yeter artık çok yedin bak bir şey olacak.Y:Yaa banaaa birr şeytan olmazzz.
A:Emin misin?
Y:Eminim yaa.
A:Tamam hadi gidelim o zaman.
Y: Ya biraz daha duralım.
A:Hayır yaprak hadi kalk.
Y:Banane ya.
Ali beni bir anda sırtına aldı.Y:Ya ali bıraksana beni.
A:Hayırr.
Y:Ama ali onlar.
A:Merak etme evde daha fazlası var.
Y:Cidden mii?
A:Evet cidden. Ama önce yemek yiyeceksiniz küçük hanım.
Y:Tamam. Ama artık beni indir sen diyorum.
A:Yoo böyle iyi.
Y: Peki. Ali ben ağırmıyım?
A:Hayır. Bence çok hafif sinir. Yaprak sen neyle besleniyorsun. Çok zayıfsın.
Y:Bilmiyorum ki?
A: Kaç kilosun?
Y:50.
A:Anlıyorum.
Biz eve varmıştık bile. Ali beni koltuğa oturtup. Kendiside yanıma oturdu.A:Benimle durursan 60 kiloya çıkarsın.
Y: ama ali o zaman sen beni taşıyamassın ki.
A:Yoo. Sen 100 kilo olsan bile seni taşıyabilecek kadar güçlü kollar senin için var.
Y;Hıı.
A:Tamam ben mutfağa yemek yapmaya gidiyorum.
Y:Bende geleyim mi.
A:Yok sen dinlen.
Y:Tamam.
Ali bana eğilip dudağıma küçük bir buse kondurulan gitti. Bende öylece beklemeye başladım. Sonra da bir ses duydum ve direk mutfağa koştum.
Evet bölüm sonu. Bütün oylarınız için teşekkür ederim. Sizleri seviyorumm❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤öpüldünüzz❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen❤️❤️❤️❤️❤️(wattay 2019)
FantasiBir gün bir anda çarpışıp hayatları değişen güzel ler güzeli doktor ve yakışıklı yanısıra bol gamzeli bı garsonun hayatı❤️❤️